Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Wonderbaarlijk genoeg beginnen de besmettingen nu al af te vlakken, hopelijk zet dat door, het weer wordt beter, 60+ heeft dalijk een vaccin.. ik denk dat het wel snel kan gaan nu.
sureido schreef:Maar op zich is er nu toch nog niet echt een probleem kwa vaccins? We zitten toch nog wel even in de 60+.
Daarna zal het denk ik moeilijker worden met 60- en AZ die wegvalt. Maar ik zou misschien Pfizer etc dan wat meer gaan bewaren voor die groep en AZ aan ouderen gaan geven.
sureido schreef:Maar op zich is er nu toch nog niet echt een probleem kwa vaccins? We zitten toch nog wel even in de 60+.
Daarna zal het denk ik moeilijker worden met 60- en AZ die wegvalt. Maar ik zou misschien Pfizer etc dan wat meer gaan bewaren voor die groep en AZ aan ouderen gaan geven.
anjali schreef:sureido schreef:Maar op zich is er nu toch nog niet echt een probleem kwa vaccins? We zitten toch nog wel even in de 60+.
Ik ben 67 en zou nu zogauw ze zo ver zijn Pfizer krijgen. Als ze mij nu die AstraZeneca zouden willen geven omdat die door jongeren geweigerd worden en dus over zijn,dan wil ik die ook niet.Dat besluit heb ik al genomen.Ik wil wel gevaccineerd worden maar dan met een zo goed en veilig mogelijk vaccin.Anders liever niet alhoewel ik de maatregelen waar ik me goed aan houd ook echt beu ben.
pien_2010 schreef:sureido schreef:Maar op zich is er nu toch nog niet echt een probleem kwa vaccins? We zitten toch nog wel even in de 60+.
Kun je de keuze voor de leeftijdsgroepen motiveren?
pien_2010 schreef:sureido schreef:Maar op zich is er nu toch nog niet echt een probleem kwa vaccins? We zitten toch nog wel even in de 60+.
Kun je de keuze voor de leeftijdsgroepen motiveren?