AMCM schreef:Afanaisa91 schreef:Kan het niet nog een vals-positieve test zijn, nog een virus restje van de vorige ronde, of hebben ze ook echt klachten?
Net hier de HA gebeld, of ik wat kan doen aan m’n aanhoudende oogpijn. Ze hadden die klacht nog niet eerder gehoord, en bellen morgen terug. Ik ben heel benieuwd of dit wat gaat opleveren, maar niet geschoten is sws mis.
Ik had ook oogpijn. Kan dat niet te maken hebben met de oogspier? De spierpijn vond ik enorm heftig aan corona, veel erger nog dan de pijnlijke longen.
Ohh had? Nu niet meer hoop ik?
Hmm ja zou zeker kunnen. Niet echt iets waar ik veel ervaring mee heb, maar ik had ook spierpijn idd. Wel bijzonder dat er meer mensen zijn met oogklachten, en dit voor de HAP nieuw info is. Ik zal morgen de spierpijn ook ff opwerpen!
AMCM schreef:Toch veel mensen met dezelfde klachten! Hoe frustrerend is het om zo snel buiten adem te zijnzoveel werk maar het lukt gewoon niet. Een uur of 2 wakker en ik ben alweer bekaf.
Ja demotiverend hé? Ik moest ook echt mentaal afschalen en hulp accepteren. Dit is het nu nou eenmaal ff

Oeps, sterkte Zertab. Dat doet vermoeden, maar hopelijk ben je er snel van af.