Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Oké.. Paniek..
Afgelopen zaterdag onderstaande tattoo laten zetten, maar vandaag de uierzalf op m'n werk laten staan.. Wat moet ik nu doen.. Kom net uit de douche..
Moet ik:
-niks erop smeren
- zwaaaaar voer de datum uierzalf erop smeren (als in, een aantal jaar over datum..ik vond 'm ergens in een hoekje van de voorraadkast, van m'n vorige tattoo..)
- of nivea creme
Help?![]()
[ [url=m/fstkKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Margoooo schreef:Heel gaaf Wendy!
Esaqar, Mother of Wolves in Arnhem doet ook dingen in die stijl, maar weet niet zeker of ze ook fineline doen...
Mijn fineline tatoo staat er nu 2 weken op, en dacht/hoopt dat ie wel genezen was nu. Maar de helft van de lijnen zijn mooi hersteld, de andere helft ligt er een beetje bovenop nog; dan is het toch nog niet genezen..? Het ziet er verder niet geirriteerd oid uit, maar ik wil heeeel graag weer surfen haha alleen durf nu nog niet...
Esaqar schreef:Mooie tattoo's komen er weer langs!
Waar ik mijn tattoo heb laten zetten zei trouwens dat uierzalf afsluit. Net als vaseline. Ik moet tattoo balm smeren.
Maar dat dat bij iedereen weer anders is.
Kan iemand mij trouwens helpen.
Het hek is nu van de dam qua tattoos nadat de eerste er op staat.
Ik wil we een van mijn hond.
Zat te twijfelen tussen zijn naam is mooi lettertype of hem zelf.
Uiteindelijk kwam ik deze tattoo tegen na wat googlen.
Nu wil ik graag zoiets alleen dan in fineline stijl, weet iemand een goede artist hiervoor?
Wanneer ik terug moet voor bijwerken van de mijne ga ik sowieso de artist vragen waar ik nu was, maar ik sta natuurlijk altijd open voor suggesties.
[ [url=m/PGnEXo.jpg]Afbeelding[/url] ]
nine1987 schreef:Oké.. Paniek..
Afgelopen zaterdag onderstaande tattoo laten zetten, maar vandaag de uierzalf op m'n werk laten staan.. Wat moet ik nu doen.. Kom net uit de douche..
Moet ik:
-niks erop smeren
- zwaaaaar voer de datum uierzalf erop smeren (als in, een aantal jaar over datum..ik vond 'm ergens in een hoekje van de voorraadkast, van m'n vorige tattoo..)
- of nivea creme
Help?![]()
[ [url=m/fstkKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
IvysToeter schreef:Wat denken jullie?
Zou het mogelijk zijn om een tekst tattoo te laten zetten in het handschrift van mijn overleden vader.
En dan 'Papa'.
Nu komt de maar.... ik heb enkel het woord papsie in een boekje staan.
Zou een goede artiest van die eerste p en a het hele woord papa kunnen maken?
x_Anne_x schreef:IvysToeter schreef:Wat denken jullie?
Zou het mogelijk zijn om een tekst tattoo te laten zetten in het handschrift van mijn overleden vader.
En dan 'Papa'.
Nu komt de maar.... ik heb enkel het woord papsie in een boekje staan.
Zou een goede artiest van die eerste p en a het hele woord papa kunnen maken?
Stille meelezer bemoeit zich er even mee
Mooi idee!
En dat moet zeker te doen zijn lijkt me.
Maar de meeste zeggen hier de a kopiëren maar als je schrijft zijn beide letters nooit exact hetzelfde.
Heb je in dat boekje toevallig nog een woord met een a staan dat je die a gebruikt?