Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Sporten is altijd motiverend Faringo! Vind het zelf altijd zonde om te snaaien na het sporten, eet dan liever iets gezonds
Faringo schreef:Zo rottig dit...iedere dag neem ik me voor naar de sportschool te gaan en iedere dag ben ik aan het einde van de werkdag dat ik er zo geen energie voor heb....schiet niet op zo. Terwijl ik weet dat als ik ga ik me daarna wel weer erg voldaan voel. Maar hoe kan ik dit doorbreken.......word er moedeloos van. Gelukkig krijg ik het vanaf volgend jaar wat minder hectisch op het werk. Dat komt mijn energielevel wel ten goede. Zelfs de laatste paar kilo's afvallen kunnen me niet over de streep trekken.
Hotpot klinkt errug lekker
Ik zit tweede kerstdag waarschijnlijk ook alleen dus dat scheelt een hoop eten inderdaad. Hier vrijdagavond ook een kerstborrel met eten/drinken en in jaren '20 thema. Mag van mezelf niet al te veel wijn drinken maar de feestjes hier zijn nogal berucht....
magda_90 schreef:Op mijn broek.Ik moet binnenkort echt kleinere broeken kopen want zelfs mijn riem is op het eind qua gaten bij prikken.