[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tribunals

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:28

Heel gaaf Noblesse!

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:07

Dankje iedereen! :D
Nu nog 120 euro betaald bij de apotheek voor speciale compressen... werk op een varkenshouderij en het is niet aan te raden dat er ook maar iets varkens-gerelateerd in aanraking komt met m'n tattoo :+ . Speciale doorzichtige 'second skin' compressen besteld die ik erop kan doen. Houdt de tattoo mooi vochtig en houdt viezigheid buiten.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:55

Wel slim hoor. Second skin wordt door verschillende artiesten ook wel gebruikt, nadat ze een tattoo gezet hebben. Dus daar kun je niets fout mee doen! :)

Mijn man, die totaal niks met tattoo's heeft, zei zomaar vanuit het niets: hij is echt mooi geworden, je nieuwe tattoo. Superfijn dus :D

Daarna vroeg ie wat voor spul ik gebruikt had, toen ik de onderliggende tattoo liet zetten :')

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:10

MuSLi schreef:
Wel slim hoor. Second skin wordt door verschillende artiesten ook wel gebruikt, nadat ze een tattoo gezet hebben. Dus daar kun je niets fout mee doen! :)

Mijn man, die totaal niks met tattoo's heeft, zei zomaar vanuit het niets: hij is echt mooi geworden, je nieuwe tattoo. Superfijn dus :D

Daarna vroeg ie wat voor spul ik gebruikt had, toen ik de onderliggende tattoo liet zetten :')

Dat is wel fijn! Mijn pa zei vandaag ook dat ie hem mooi gezet vond ("maar ik vind tattoos nog steeds verminking van je lijf") Oke pap, thanks :P

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:53

MuSLi schreef:
pluche_pluus schreef:
Nice Sharon! <3 Als artiest moet je ook behoorlijk creatief zijn met zo'n cover up. De sterren hebben best dikke lijnen, maar misstaan zeker niet in zo'n dotwork!

@Dream, ziet er mooi uit als geheel. compositie past mooi op je arm :j

Hoe is het met jouw tattoo projectjes Suus?
Jij had toch ook alweer een nieuwe idee, of staat die ondertussen ook al? ;)

Momenteel beetje stil... Liquide middelen gaan geheel op een mijn bedrijfje. Wil een kraai op linker voet/onderbeen van Acid.
Maar wil ook nog steeds halve sleeve op m'n linker arm van Alex, maar die zit nu in Stockholm, Zweden.
Die halve sleeve wil ik nu al best lang, maar is ook direct het duurste. Dus moet even kijken waar ik nu wat voor wil gaan sparen :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:57

pluche_pluus schreef:
Momenteel beetje stil... Liquide middelen gaan geheel op een mijn bedrijfje. Wil een kraai op linker voet/onderbeen van Acid.
Maar wil ook nog steeds halve sleeve op m'n linker arm van Alex, maar die zit nu in Stockholm, Zweden.
Die halve sleeve wil ik nu al best lang, maar is ook direct het duurste. Dus moet even kijken waar ik nu wat voor wil gaan sparen :D

Logisch.. helaas moeten alle ideeën ook bekostigd worden hè? Wel superleuk van je eigen bedrijfje trouwens. Hopelijk heb je dat snel allemaal op de rit :)

Blijft Alex daar, of komt hij ook weer terug? Dan heb je een punt om naar toe te sparen natuurlijk... heeft Kevin eigenlijk tattoo's?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:50

Misschien heb ik er in de laatste tig pagina's over heen gelezen :o

Maar als jullie een tattoo op je voet, enkel, pols etc laat zetten, hoe bepalen jullie links of rechts :D

Ik wil dus 1-2 kleine plamboompjes aan de binnenkant van mijn enkel laten plaatsen, afspraak staat al... maar ik twijfel welke enkel :o

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:01

Ik heb mijn tattoo op de buitenkant van mijn linker onderarm laten zetten omdat ik mijn horloge rechts draag

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:03

x_Jeanine_x schreef:
Misschien heb ik er in de laatste tig pagina's over heen gelezen :o

Maar als jullie een tattoo op je voet, enkel, pols etc laat zetten, hoe bepalen jullie links of rechts :D

Ik wil dus 1-2 kleine plamboompjes aan de binnenkant van mijn enkel laten plaatsen, afspraak staat al... maar ik twijfel welke enkel :o

Ik ben van rechts eerst, dan links.
Dus eerst rechter enkel, dan linker enkel. Vorig jaar eerst tattoo bovenop rechtervoet, daarna linker voet ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:04

Uhm heb rechter voet, rechter arm, rechter ribben en rechts op buik gewoon 'toeval' dus ben bij mn oor maar voor links gegaan _O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:05

Kijk top, daar kan ik wat mee :)
Voorkeur neigt ook naar rechts. Ben rechtshandig, stap eerst met rechts weg.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:11

Ik heb m ook gedachteloos rechts laten zetten :+ eigenlijk nooit bij nagedacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:12

Bij mij zitten ze alle 3 links maar echt totaaaal niet over nagedacht :D Ik ben wel rechtshandig overigens :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:33

Iedereen denkt er spontaan over na :+
Maar wel super leuk :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:35

De tattoo op m'n arm zit links.
Ik ben rechts en zo kon ik hem makkelijker verzorgen, in folie doen etc.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:10

Geen idee waarom.. maar ik wil mijn sleeve links en absoluut niet rechts. Dat voelt niet goed ofzo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:12

Kimbers schreef:
Geen idee waarom.. maar ik wil mijn sleeve links en absoluut niet rechts. Dat voelt niet goed ofzo :')

Ik moet zeggen, dat ik dat met m'n sleeve ook wel een beetje had... Niet zo zeer nagedacht over de kant, maar gewoon het idee dat hij links hoorde :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:12

Ik heb eigenlijk altijd mijn eerste ingeving aangehouden :')
Bij de meeste was dat rechts, dan had ik daarna weer praktische reden om rechts te doen omdat ik iets als "aanvulling" van een andere tattoo wilde, etc.
Nu wil ik juist iets waarbij ik hem links wil, zo zie ik het gewoon voor me, dus dan moet ie daar :=

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:15

Ik wilde ook per se mn tattoo op mn ribben rechts hebben en mn aankomende tattoo links op mn onderarm. Dat voelt gewoon als de beste plek, maar ik weet ook niet waarom.

Ik heb donderdag een afspraak bij Acid om het ontwerp te zien, heel benieuwd!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:21

Bij mij hangt het ervan af. In het begin deed ik om en om (één links, één rechts, één links) om in balans te blijven :+ Daarna wou ik per se op ieder onderbeen één. En nu ben ik een verzameling op mijn linkerbovenbeen begonnen. De balans is nu wel een beetje zoek :Y)

Maandag mag ik weer! Mijn zeekoetje en schelpje op mijn bovenbeen krijgen gezelschap van een lieve bruine beer <3 Ik zag hem in een flash van Feralis een tijdje geleden en was gelukkig de eerste :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 22:47

Rechterpols, omdat ik links mn fitbit/horloge draag
Op mn enkel zit 'ie links, eigenlijk geen reden voor :')

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 23:20

Ik heb rechter enkel en nu links op de ribben. Ik wilde juist geen symmetrie hebben, alles aan dezelfde kant voelt ook zo ongebalanceerd haha.
Dus de beslissing van links op de ribben was snel gemaakt. Waarom rechter enkel? Geen idee eigenlijk :P
Dat voelde toen gewoon goed en links had ik meer moedervlekken, dus lastiger sowieso

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 00:25

Ik doe het echt op gevoel. Heb er nu 4 rechts en 3 links, dus het gaat aardig evenredig op :+ Maar dat is niet echt bewust zo gekozen. Ik heb altijd gewoon een gevoel van waar de tattoo's op mijn lichaam horen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 08:36

Ik heb linkerkuit, en linkerarm.
:')
Rechts niks.
Maar ik ben links, misschien daarom.
Het voelt iig niet vervelend of onredig.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 08:38

Ik linkerarm, want anders klopte mijn ontwerp niet := (ik wou hem eigenlijk rechts in eerste instantie, maar dan zou hij gespiegeld moeten worden en dan klopte hij niet meer)