Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Wel slim hoor. Second skin wordt door verschillende artiesten ook wel gebruikt, nadat ze een tattoo gezet hebben. Dus daar kun je niets fout mee doen!
Mijn man, die totaal niks met tattoo's heeft, zei zomaar vanuit het niets: hij is echt mooi geworden, je nieuwe tattoo. Superfijn dus
Daarna vroeg ie wat voor spul ik gebruikt had, toen ik de onderliggende tattoo liet zetten
MuSLi schreef:pluche_pluus schreef:Nice Sharon!Als artiest moet je ook behoorlijk creatief zijn met zo'n cover up. De sterren hebben best dikke lijnen, maar misstaan zeker niet in zo'n dotwork!
@Dream, ziet er mooi uit als geheel. compositie past mooi op je arm
Hoe is het met jouw tattoo projectjes Suus?
Jij had toch ook alweer een nieuwe idee, of staat die ondertussen ook al?
pluche_pluus schreef:Momenteel beetje stil... Liquide middelen gaan geheel op een mijn bedrijfje. Wil een kraai op linker voet/onderbeen van Acid.
Maar wil ook nog steeds halve sleeve op m'n linker arm van Alex, maar die zit nu in Stockholm, Zweden.
Die halve sleeve wil ik nu al best lang, maar is ook direct het duurste. Dus moet even kijken waar ik nu wat voor wil gaan sparen
x_Jeanine_x schreef:Misschien heb ik er in de laatste tig pagina's over heen gelezen
Maar als jullie een tattoo op je voet, enkel, pols etc laat zetten, hoe bepalen jullie links of rechts
Ik wil dus 1-2 kleine plamboompjes aan de binnenkant van mijn enkel laten plaatsen, afspraak staat al... maar ik twijfel welke enkel