Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Hoi dames!
Ik lees/praat ook graag mee! Zit de laatste tijd een beetje in een dip en vorig jaar heb ik rond dit tijdstip veel gesport in de sportschool, toen voelde ik me veel blijer en fitter dus besloten dat ik weer ga beginnen.
Heb een voor foto gemaakt, verder doe ik niet echt meten. Af en toe op de weegschaal, maar gezien ik veel krachttraining ga doen verwacht ik eigenlijk dat dat cijfertje sowieso eerst omhoog gaat i.p.v. naar beneden..
Ik eet ook gewoon nog wat ik wil en hoop door een paar keer in de week te sporten mn lichaam iets bij te werken.
Marije_jiplover schreef:Afvalstoffen scheid je niet meer uit met meer drinken.
Alleen meer verdund.
Was vorige week nog een wetenschappelijk tv programma waar ze dat getest hadden.
1x met iemands normale drinkpatroon (ik meen ongeveer 1,5 l vochtinname per dag) urine gemeten van een etmaal en 1x met ik geloof 3 liter vochtinname.
Hoeveelheid afvalstoffen die hij in die etmaal via urine had uitgescheiden was exact gelijk.
Alleen bij 2x zoveel drinken was de urine veel meer verdund, want hij had uiteraard wel veel meer geplast.
Suuszels schreef:Chimello, zelf geen PT gehad, maar kan mij goed voorstellen dat het fijn is. Zeker als fitness helemaal nieuw voor je is
Op YouTube zijn er ook veeeel video's met weerstand banden en lichaamsgewicht te vinden
En welkom joanieke!
Ik ben wel benieuwd smurffie.
Maakt het nog echt veel uit of je water of thee (munt/groen) drinkt?
Klinkt als een goed schema Inge!
Vanmorgen weer getraind, inmiddels de monkeybar nu helemaalis een snelle verandering!
Nu komende 2 weken focussen op chinups. Al wat video's met tips gekeken. Hoop dat ik ze over 2 weken zonder band kan