Liesje wat een knappe prestatie! En dat sporten komt zo wel weer terug, rust is ook noodzakelijk.
Hihi Laura lekker wel! Typisch ook met dat mooie weer, ijsje hier, aperitiefje daar...
Aight, cutten = de bodybuilding term voor lijnen, dus minder eten dan je verbruikt. Bulken is het averechtse, en op verbruik eten is precies tussen in

Omdat ik minder sportte dan voorheen en dus minder stress ervoer heb ik vrij streng gecut, maar vorige week begon ik te schommelen en sinds gisteren is er plots een anderhalve kg bij. Ik ben ook al een dag of tien hondsmoe, dus ik denk dat mijn lichaam me vertelt dat het tijd is om even een rustpauze te nemen. Daarom minder workouts, minder cardio, zwaardere gewichten, en meer kh en minder vetten om mijn verbranding weer een boost te geven.
Avondeten is erg makkelijk! Paprika in de wok, quorn er bij, kurkuma, light room, en wat kookvocht vd pasta. Jummie!
Je script, vertel! Is ie al ingediend? Hoe bevalt WW je?
Hier inmiddels echt een baaldag; ik denk al heel de dag aan mijn oma die me opvoedde en vandaag vijf jaar overleden is. Wil ik net wat ontspannen, krijg ik een mail waaruit blijkt dat collega's over me roddelen

Echt, laat me gewoon met rust!