Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar kan nu wel 3-4 keer in de week rustig 5-10km lopen zonder pijntjes. 
Daarna was het ook wel weer prima. Verstandig dat je de 10km hebt gedaan in plaats van de halve, nog wel een nette tijd gelopen ondanks de omstandigheden. Jammer dat de 10 niet goed geregeld, vond de marathon juist echt top geregeld. Geen problemen gehad qua ruimte en veel verzorgingsposten en waterposten (en dixies!).
Ik had een aantal jaar geleden ook niet verwacht dat ik de marathon zou lopen. Maar fijn om samen te lopen en heerlijk in het bos! Lekker rustig opbouwen en dan komt het wel goed
Daarentegen vonden ze het allemaal ook superknap dat ik de marathon gelopen heb en hadden ze veel respect voor me
Aagje_Nimbly schreef:Ik heb vanavond weer een super lekkere en leuke training gehad! 5x 800m met 100m rust tussendoor, daarna 2x 300m. Samen met trainster gelopen en dat ging er flink op
. Vind het ook echt heeeerlijk om samen met haar te lopen en haar ritme te pakken, onwijs leuk
![]()
Morgen wel spierpijn denk ik
.

liespower94 schreef:Goed bezig!
Ik ben weer lekker aan het trainen nadat alle waardes weer okay waren
Begin november wat 5 km wedstrijdjes meepakken.
Ik train nu 2 X bij de club en 2 X zelf voor die 5 km wedstrijdjes
Aagje_Nimbly schreef:Lies dat is best zwaar zeg, 4x per week, heb je niet snel last van je lichaam/pijntjes dan? En hoever loop je dan tijdens zo'n training? Ik loop nu 3x in de week en dat is voor op dit moment wel een beetje het maximale. Op de vereniging lopen we meestal (in totaal, met opwarmen en uitlopen) zo rond de 8km. Zelf loop ik dan de andere 2 dagen tussen de 6/7 km. Zit rond de 20km totaal per week op dit moment
Hoe is t vandaag met de spieren ?
.
Maar kan me voorstellen dat je benen dan wel even moeten herstellen. 
Wel lekker weer iets meer paardrijden en daar geniet ik ontzettend van. Hopelijk dit weekend of begin volgende week weer een stukje lopen, wel benieuwd hoe dat nu gaat
!! Ben echt zó blij met haar en heb er zoveel plezier in
! Maar nu komt het, ik heb al een aantal weken last van m'n rechter quadriceps...(het is niet dramatisch en het wisselt een beetje kwa 'pijn') Er zit verzuring in en wellicht ook wat overbelast.
. Verder masseer ik het zelf zachtjes met spiroflor en drink veel water.
Benen lijken goed hersteld van vorige week