Ik heb me gisteren vermaakt met het maken van een flink zwarte smokey look

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodie_ schreef:ElineS schreef:@Fenrir: Ik vind het voor een probeersel echt heel mooi eigenlijk. Heb niet snel dat ik denk, ja die palette wil ik als ik een ooglook zie (en zo wel, 9 van de 10x koop ik het toch niet want budget haha).. maar het heeft nu wel mijn interesse gewekt.
Ja precies dit dusverdorie Bente. Vind het prachtig en eigenlijk wil ik hem nu dus ook. Terwijl hij me een paar dagen geleden nog geen kont interesseerde. Ben wel heel benieuwd naar nog meer creaties van je ermee! Dus hop aan de bak jij
velvetblack schreef:[ [url=m/S1JWZT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fip5Gz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn werklook van vandaag. Echt vreselijk licht in de pauze haha
Melati_vS schreef:Mooie lipkleur elke!
Mijn look van vandaag, hier op vakantie erg slecht licht helaas.
Ik gebruik trouwens voor bijna al mijn looks MUR en ik ben echt fan. Al zijn de nieuwere zoals de Amplified en Flawless palettes kwalitatief wel beter vind ik.
[ [url=m/yvHmEa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Lieeeen die look staat je zo goed, je lijkt idd erg bruin![]()
En Elk ook weer een hele gave look, maar vind hem met je nude/blote lip het tofst. Maar ik ben ook niet zo van de roze lipstick over het algemeen.
Ik denk dat je look vooral door je lipkleur heftig is Melati, maar vind hem wel tof, echt mijn favoriete kleuren. Vind je wenkbrauwen alleen ook wat té.
Vandaag voor het eerst een echt paarse look gemaakt, helaas is mijn camera nooit heel accuraat, dus hij lijkt op de foto wat roziger. Moest heel erg wennen, maar uiteindelijk wel heel blij mee. Vanwege mijn gebrek aan paarse oogschaduws 5 verschillende palettes gebruikt en nog wat losse oogschaduw
[ [url=m/VoDl8r.jpg]Afbeelding[/url] ]
donnar schreef:Mooie look melati, inderdaad heftig voor overdag, maar ik hou ervan en doe het zelf ook!
Mooi Drunksheep! Paars staat je goed!
Mijn look van vandaag met Mac "O" op mijn lippen
[ Afbeelding ]
Phoya schreef:Fenrir, je laatste look vind ik wel echt mooi hoor, past bij de herfst. Maar, waarom groom je je wenkbrauwen niet een beetje?