Mooie aankoopjes meiden!
Ik heb mn eerste jeffree binnen, unicorn blood.. Nu nog proberen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jellybeans schreef:Hoi,
Een tijdje geleden kwam ik deze oogschaduw kwast tegen tussen de rest van mn kwasten. Ik ben hem weer gaan gebruiken en hij is super fijn!
Alleen nu weet ik niet meer waar ik hem vandaan heb.. Herkend iemand deze kwast? [ [url=m/3viWfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jellybeans schreef:Hoi,
Een tijdje geleden kwam ik deze oogschaduw kwast tegen tussen de rest van mn kwasten. Ik ben hem weer gaan gebruiken en hij is super fijn!
Alleen nu weet ik niet meer waar ik hem vandaan heb.. Herkend iemand deze kwast? [ [url=m/3viWfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Akshay schreef:*ademt diep in en uit*
Ik lees al een hele tijd mee, en heb me ook laten verleiden tot het uitproberen en doen.
26 inmiddels en mijn collega's zijn nu van dereactie af, nadat ik de eerste keer met oogschaduw en eyeliner op het werk verscheen.
Veel verder dan bbcream en en ogen(oogschaduw in heel neutrale kleuren), soms lippenstift, kom ik nog niet. Hoop binnenkort wel een keertje naar mac/elke te gaan, het lijkt me fijn om na zo'n make-up sessie de passende artikelen te kunnen aanschaffen onder kundig oog![]()
Helaas kan ik met mijn telefoon geen foto's plaatsen (hoewel, ook wel safe, want ergens vind ik dat ook wel eng)
Ik blijf meelezen hier, en misschien ook wat mee posten
ElineS schreef:Welkom! En ach, ik ben ook 26 en sinds een jaar pas meer bezig met make up. Altijd wel de standaard; mascara, oogpotlood en soms eyeliner of oogschaduw, maar dat was het. Foundation was ik erg op tegenRotspul vond ik het. Maar dat kwam meer omdat ik er gewoon niet mee kon omgaan en ja, dan was het lelijk op mijn gezicht.
Je moet ergens beginnen toch. Niemand is een expert meteen in het begin. Dus lees en schrijf lekker mee, doe wat make-up kennis op, kijk misschien wat tutorials en als je het wel een keer durft ben ik toch wel benieuwd naar een foto, maar als je dat nooit durft, ook dikke prima hoor.
Jans schreef:ralphtdw schreef:Bij Jeffree niet? Ik dacht net te zien dat het 18 plus 10 euro verzendkosten was of doe ik iets fout
Dat zijn dollars