[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:22

Dus we geven jou ons lijstje dan elk ;)
Mooie aankoopjes meiden!

Ik heb mn eerste jeffree binnen, unicorn blood.. Nu nog proberen :D

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:32

Wauw suus heb even gegoogled en wat een mooie kleur ven jaloers haha.
Jammer dat niet in Nederland te koop is.
Ik heb geen credit of Paypal

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:59

Paypal is zo aangemaakt hoor :)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 23:25

Suus___ schreef:
Paypal is zo aangemaakt hoor :)

Oke dan ga ik eens zoeken hoe het allemaal moet. Met dat soort dingen ven ik altijd zo bang dat ik wat fout doe ofzo en bijv al me geld kwijt ben hahaha.
Geen idee of dat kan.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 23:36

Paypal is heel erg betrouwbaar :j

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 23:49

Hoi,
Een tijdje geleden kwam ik deze oogschaduw kwast tegen tussen de rest van mn kwasten. Ik ben hem weer gaan gebruiken en hij is super fijn!
Alleen nu weet ik niet meer waar ik hem vandaan heb.. Herkend iemand deze kwast? Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 00:04

Mn Ali Velvetines zijn binnen :# ga ze morgen swatchen.. Weet nu al dat er wel kleuren bij zijn die t m niet worden (zwart en grijs o.a) maar gelukkig zijn er nog de themafeesten :))

Friem ik heb die ene paarse lipstick zojuist weggemieterd :+

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 01:09

Ik vind trouwens de international shipping van Colourpop niet echt voordelig! 15 dollar voor een oogschaduw -O- Ga wel Shipito gebruiken, dat was 5 dollar :Y)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 04:17

Tytonidae schreef:
Ik vind trouwens de international shipping van Colourpop niet echt voordelig! 15 dollar voor een oogschaduw -O- Ga wel Shipito gebruiken, dat was 5 dollar :Y)

En daarnaast zijn ze verplicht de echte waarde erop te zetten dus invoer... ik blijf ook shipito gebruiken :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 07:16

Jellybeans schreef:
Hoi,
Een tijdje geleden kwam ik deze oogschaduw kwast tegen tussen de rest van mn kwasten. Ik ben hem weer gaan gebruiken en hij is super fijn!
Alleen nu weet ik niet meer waar ik hem vandaan heb.. Herkend iemand deze kwast? [ [url=m/3viWfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dat geen real techniques? Ik heb geen idee anders!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 07:32

Jellybeans schreef:
Hoi,
Alleen nu weet ik niet meer waar ik hem vandaan heb.. Herkend iemand deze kwast? [ [url=m/3viWfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij lijkt op een kwast uit een Urban Decay Naked palette, maar dan zou er ook Naked op moeten staan.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 07:54

Ik meette al sinds mijn 14de, vaak in Utrecht of Amersfoort met andere Harry Potter fans. Gingen we samen de films kijken in de bios. Het werd echt een vast groepje en ook voor LOTR, Narnia & Twilight gingen we samen naar de bios. Heerlijk die meetings toen. Via bokt nog nooit gedaan. Wel 2 mensen 1 op 1 ontmoet en vriendinnen geworden.

Ik kan erg stil zijn maar ook erg aanwezig. Het hangt heel erg van de groep af. Verlegen ben ik in het begin altijd, maar afhangende van de groep uit ik dat anders. Ben een beetje een kameleon die zich aanpast aan de sfeer. Ik ben echt een extrovert, maar is iedereen heel introvert, pas ik me aan. Gaat gewoon vanzelf eigenlijk dan.

Akshay schreef:
*ademt diep in en uit*
Ik lees al een hele tijd mee, en heb me ook laten verleiden tot het uitproberen en doen.

26 inmiddels en mijn collega's zijn nu van de :oo reactie af, nadat ik de eerste keer met oogschaduw en eyeliner op het werk verscheen.

Veel verder dan bbcream en en ogen(oogschaduw in heel neutrale kleuren), soms lippenstift, kom ik nog niet. Hoop binnenkort wel een keertje naar mac/elke te gaan, het lijkt me fijn om na zo'n make-up sessie de passende artikelen te kunnen aanschaffen onder kundig oog :D

Helaas kan ik met mijn telefoon geen foto's plaatsen (hoewel, ook wel safe, want ergens vind ik dat ook wel eng :o )
Ik blijf meelezen hier, en misschien ook wat mee posten :)

Welkom! En ach, ik ben ook 26 en sinds een jaar pas meer bezig met make up. Altijd wel de standaard; mascara, oogpotlood en soms eyeliner of oogschaduw, maar dat was het. Foundation was ik erg op tegen :') Rotspul vond ik het. Maar dat kwam meer omdat ik er gewoon niet mee kon omgaan en ja, dan was het lelijk op mijn gezicht.

Je moet ergens beginnen toch. Niemand is een expert meteen in het begin. Dus lees en schrijf lekker mee, doe wat make-up kennis op, kijk misschien wat tutorials en als je het wel een keer durft ben ik toch wel benieuwd naar een foto, maar als je dat nooit durft, ook dikke prima hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 08:47

Kwast lijkt inderdaad op de kwast uit Naked 3.
Kan heel goed een Alie dupe zijn.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 09:35

Jeffree heeft rosé, Android, ik nude en celebrity gerestocked zal ik op snapchat..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 09:37

Ja vannacht. Rose matter en andro zijn al uitverkocht :P me zusje had me blijkbaar ge-apped of ik hem wou bestellen voor der :')!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 09:44

oliebol, Rose Matter had ik wel graag willen hebben.
Nou ja, wordt vast nog wel een keer gerestocked en anders maar niet :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 10:20

_Friemel schreef:
Jeffree heeft rosé, Android, ik nude en celebrity gerestocked zal ik op snapchat..

Die telefoon van jou maakt er echt prachtige dingen van :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 10:32

Ik heb een nieuwe, hij moet m'n taal nog leren :')

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 10:43

ElineS schreef:
Welkom! En ach, ik ben ook 26 en sinds een jaar pas meer bezig met make up. Altijd wel de standaard; mascara, oogpotlood en soms eyeliner of oogschaduw, maar dat was het. Foundation was ik erg op tegen :') Rotspul vond ik het. Maar dat kwam meer omdat ik er gewoon niet mee kon omgaan en ja, dan was het lelijk op mijn gezicht.

Je moet ergens beginnen toch. Niemand is een expert meteen in het begin. Dus lees en schrijf lekker mee, doe wat make-up kennis op, kijk misschien wat tutorials en als je het wel een keer durft ben ik toch wel benieuwd naar een foto, maar als je dat nooit durft, ook dikke prima hoor.

Heb mijn Samsung even opgescharreld.
Volgens mij was deze met bbcream (en slaaphoofd nog :P )
Afbeelding

En met een heel opvallende lippenstift, maar ik vind het een gave kleur :) (geen bbcream geloof ik, was veel te warm om dat aan te durven)
Afbeelding

Ik vind die ooglooks allemaal zo gaaf, allemaal kleuren, mooie eyeliner. Maar dat kunstje beheers ik nog lang niet.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 10:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 10:54

Ja en 28 euro per stuk := dat betaal je bij JS niet, zelfs niet met verzendkosten er bij :+

Huda is volgens mij van een vriendin van Nikkie, heeft ook haar eigen cosmetica.
http://www.shophudabeauty.com/

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 10:59

Bij Jeffree niet? Ik dacht net te zien dat het 18 plus 10 euro verzendkosten was of doe ik iets fout

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:01

Bij jeffree is t omgerekend ongeveer 26 euro incl verzenden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:01

ralphtdw schreef:
Bij Jeffree niet? Ik dacht net te zien dat het 18 plus 10 euro verzendkosten was of doe ik iets fout

Dat zijn dollars :j

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:04

Jans schreef:
ralphtdw schreef:

Dat zijn dollars :j

Ja oke weet niet wat verzenden kost vanaf huda.
Maar komen geen invoer kosten bij bij Jeffree anders ben je als nog duurder uit toch? Sorry mensen heb er totaal geen verstand van