Verder heb ik de andere eiwit bars van XXL nutricion gisteren binnengekregen en oooohhh die zijn zoveel lekkerder dan de quest bars! Deze eet ik wel voor mn plezier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:Ik ga vandaag proberen met de andere eiwitshake, die van body en fit. De Smart Protein, en die leuk ik een beetje op met de eiwit muesli van body en fit. Ben benieuwd of dat beter vult!
Verder heb ik de andere eiwit bars van XXL nutricion gisteren binnengekregen en oooohhh die zijn zoveel lekkerder dan de quest bars! Deze eet ik wel voor mn plezier
Kayleigh_ schreef:Ik denk dat ze het over de Delicious Protein Bars van XXL Nutrition huismerk heeft. Die zijn inderdaad heeeeel lekker!
bente12 schreef:Heeft iemand hier ervaring met een lekkere hummus voor op brood? Ik vind hummus een heel verantwoord brood beleg maar ik heb er nu twee geproefd die echt niet te eten waren.
Samiyah schreef:bente12 schreef:Heeft iemand hier ervaring met een lekkere hummus voor op brood? Ik vind hummus een heel verantwoord brood beleg maar ik heb er nu twee geproefd die echt niet te eten waren.
ik hoor positieve dingen over de hummus van de Lidl. Persoonlijk kan ik je niet helpen, vind hummus echt niet lekker.
Vandaag m'n dag weer goed begonnen met 40 min. zwemmenMorgen is het weer weegdag, ben benieuwd of er wat af is. Maar ik ben ook tevreden als ik gewoon stabiel gebleven ben.
Fijne dag allemaal!
Kayleigh_ schreef:Zo werkt het ook niet. Als jij meer eet dan je verbruikt zal je aankomen, of dit dan 'gezonde' kcal zijn of 'ongezonde'. Energie = energie.
Imandra, ik zou het ook afraden om bijna volledig op shakes over te gaan. Hoe lang woon je terug thuis (dus hoe lang heb je nu je huidige voedingspatroon)? Het kan ook vocht zijn dat je lichaam opslaat door verandering van dieet.
Heb je al je eten bijgehouden in een app/in een sheet/waar dan ook? Heb je je kcal berekend? Misschien eet je nu wel meer kcal dan je eerst deed waardoor je weer aankomt, ook al lijkt dit misschien in je beleving niet zo.
Als je van weinig kcal naar meer kcal wil, zal je dit rustig moeten opbouwen. Reversed dieting heet dat. Ongeveer 50 kcal per week toevoegen aan je dieet, zodat je weer rustig naar een normale hoeveelheid voedsel gaat.
In de regel is het vrij simpel: meer energie binnen krijgen dan je verbruikt = aankomen. Minder energie binnenkrijgen dan je verbruikt = afvallen. Het zal dus ergens (ongemerkt) fout gaan, als alle omstandigheden in je leven verder gelijk zijn behalve je voedingspatroon.
Samiyah schreef:@Linsey waarom eet je zoveel cracottes? Want erg gezond vind ik ze eigenlijk niet(iig niet in de hoeveelheid dat jij ze eet) zitten bijvoorbeeld maar 0.3 g vezels in (in de volkoren variant) tegenover 2.3 g van een snee volkorenbrood. + redelijk wat suiker...