Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oscar schreef:Nou, ik ben een beetje aan het uitproberen
Vind het allemaal supermooi enzo, maar mijn lijf reageert door de chemo nogal hysterisch op alles waar iets geparfumeerds in zit (of eigenlijk: op alles), dus het is allemaal wat beperkt. Maar er zijn zoveel mensen die me nu helpen en die Groot Liefhebber zijn dat ik er regelmatig kom om kadootjes te kopen. Nieuwe hobby
Roosch schreef:Volgens mij zou de Belgische sale nog komen!
Had je wat op het oog? Misschien woont iemand bij de Belgische grens die het in België op de post wil doen voor je?
Novastar schreef:Vanmiddag even in een winkel binnengelopen, daar stond wel een tafeltje met sales, maar dat stelde ook niet zoveel voor.
En ik ben écht niet moeilijk hoor! Moesten ze nog Anahata of iets leuks van Karma hebben, ben ik hun beste klant van de dag
Wat zou het leuk zijn als de Belgische sale nog moet komen!
Banyu schreef:Die zit ook in mijn Deluxe kalender die ik in april met korting besteld heb!
Oscar schreef:Bedankt, jullie zijn schatten
Ik zat me al af te vragen hoe dat nu eigenlijk werkt met die adventskalenders. Zijn de producten die daar in zitten (zeker die van 2017) allemaal nog wel goed/bruikbaar? Misschien stom, maar ik heb geen idee van de houdbaarheid van zulke dingen?
daffieduck83 schreef:Als de verpakking ongeopend is, dan blijft het wel goed. Soms kan de geur iets minder sterk worden. Bij opening komen er bacteriën in van onze handen en huid en daardoor staat er 12 maanden op. Maar bijvoorbeeld parfum of deo-spray en de foam komt niet in aanraking met je handen, dus die zijn wel langer houdbaar.
Bij douchefoam loop je wel een klein risico op een slecht exemplaar. Nu is Rituals meestal wel netjes met geld teruggeven en zo. Nadeel bij de limited editions is dan dat je geur er niet meer is.