Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:52

Ik ga morgen in Amersfoort kijken, moet ik nog ergens voor kijken voor iemand anders?

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:07

Ik ben zo blij! Ik kreeg vanmiddag bericht dat ik de bezorger gemist had en ze morgen opnieuw langs komen. Nu was de bezorger alsnog in de buurt en heeft hem nog even afgegeven bij mijn buren waar ik hem zo op kan halen <3

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:23

Hey Marjoow
Als je wilt kijken voor Poem Azar (dames) groot (1 of 2 stuks) of klein (5 stuks). Dan heel graag!
Kan met tikkie direct natuurlijk :)
Als je weet hoe laat je ca gaat kan ik pb in dr gaten houden :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:37

Oscar schreef:
Nou, ik ben een beetje aan het uitproberen :))
Vind het allemaal supermooi enzo, maar mijn lijf reageert door de chemo nogal hysterisch op alles waar iets geparfumeerds in zit (of eigenlijk: op alles), dus het is allemaal wat beperkt. Maar er zijn zoveel mensen die me nu helpen en die Groot Liefhebber zijn dat ik er regelmatig kom om kadootjes te kopen. Nieuwe hobby :D

Jeetje Mo, Roosch heeft me net even bijgepraat maar ik had jouw nieuws helemaal gemist. Zit hier nietsvermoedend te lezen en zie jou ineens schrijven over chemo's en dacht 'Ho wait, wát?' Verder zit ik hier nu even heel stil achter mijn computer. Geen idee wat ik meer kan zeggen dan dat ik je heel veel sterke wil wensen met het hele traject en dat ik hoop dat je eeuwige postiviteit die je in ieder geval altijd uitstraalt je mag helpen hierbij! -O-

(sorry voor offtopic mensen maar ...)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:44

Wat lief van je, dank je wel :)
Vandaag de derde kuur gehad en het gaat naar omstandigheden hartstikke goed. Laten we het er op houden dat ze nog lang niet van me af zijn en dat ik nog heeeeeeeel vaak naar de Rituals-winkel wil :))

Oh, ik hoop trouwens niet dat ik hier de sfeer nu bedorven heb met mijn medische toestanden. Laten we het gezellig weer over shoppen hebben enzo. Shop till you drop :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 21:46

He Ossie, Rituals-verslaafden zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar! :* :*

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:51

De sale op de Belgische site is echt triest... 2 huisparfums, de wishing box en 78 stuks kleding ;(
Wat ben ik jaloers op jullie!!! :j
Laatst bijgewerkt door Novastar op 19-06-19 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:53

Heel veel sterkte en succes met de chemo!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:55

Novastar schreef:
De sale op de Belgische site is echt triest... 2 huisparfums, de wishing box en 78 stuks kleding ;(
Wat ben ik jaloers op jullie!!! :j

Volgens belgische winkels is de sale nu nog niet? Zie ook niets op de site verder.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 22:00

Volgens mij zou de Belgische sale nog komen!

Had je wat op het oog? Misschien woont iemand bij de Belgische grens die het in België op de post wil doen voor je?

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:03

Vanmiddag even in een winkel binnengelopen, daar stond wel een tafeltje met sales, maar dat stelde ook niet zoveel voor.
En ik ben écht niet moeilijk hoor! Moesten ze nog Anahata of iets leuks van Karma hebben, ben ik hun beste klant van de dag :)
Wat zou het leuk zijn als de Belgische sale nog moet komen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 22:06

Volgens de rituals fan page komt de sale in België in juli :))

En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:18

Roosch schreef:
Volgens mij zou de Belgische sale nog komen!

Had je wat op het oog? Misschien woont iemand bij de Belgische grens die het in België op de post wil doen voor je?

Yep, me!
Woon in Roosendaal, ben wekelijks in Essen. Kan dus in belgie bestellen, en in belgie verzenden!
Laatst bijgewerkt door Banyu op 19-06-19 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:18

Roosch schreef:
He Ossie, Rituals-verslaafden zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar! :* :*

Precies! Een uh Rituals voor allen en allen voor een! :)

Sterkte Oscar! You'll beat this!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:19

Novastar schreef:
Vanmiddag even in een winkel binnengelopen, daar stond wel een tafeltje met sales, maar dat stelde ook niet zoveel voor.
En ik ben écht niet moeilijk hoor! Moesten ze nog Anahata of iets leuks van Karma hebben, ben ik hun beste klant van de dag :)
Wat zou het leuk zijn als de Belgische sale nog moet komen!

Hier in NL is anahata bodycreme. Deze kan ik vanuit belgie verzenden eventueel als je wilt...

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:14

Banyu schreef:
Die zit ook in mijn Deluxe kalender die ik in april met korting besteld heb!

Dat klopt ja. :D

Dit is de enige kalender die ik nog "miste", dat wil zeggen, Rituals heeft de afgelopen maanden zowel de twee kalenders van 2017 als die van 2018 in de sale gehad, en ik heb ze keurig verzameld in de sales.

Enige nadeel van die kalenders is dat de (ongeopende) inhoud nogal aanwezig is qua geuren. Ik heb de andere kalenders dus in een grote doos elders gezet zodat ik niet de hele dag die geuren hier in de kamer heb (ik gebruik ook een geur-dichte opbergbox voor de meeste Rituals spullen en geurkaarsen). Tegen de tijd dat het nadenken wordt voor cadeautjes voor vrienden met sinterklaas/kerst zal ik ze wel weer eens tevoorschijn toveren. :+

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:18

Bedankt, jullie zijn schatten :)

Ik zat me al af te vragen hoe dat nu eigenlijk werkt met die adventskalenders. Zijn de producten die daar in zitten (zeker die van 2017) allemaal nog wel goed/bruikbaar? Misschien stom, maar ik heb geen idee van de houdbaarheid van zulke dingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:18

Oscar schreef:
Bedankt, jullie zijn schatten :)

Ik zat me al af te vragen hoe dat nu eigenlijk werkt met die adventskalenders. Zijn de producten die daar in zitten (zeker die van 2017) allemaal nog wel goed/bruikbaar? Misschien stom, maar ik heb geen idee van de houdbaarheid van zulke dingen?

Ik weet het ook niet maar ik heb wel oude dingen in mb kast staan en het ruikt allemaal nog prima. :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:25

Adventkalender deluxe die ik besteld heb in april, is gewoon van 2018. :)
Deze heb ik, en is gewoon van 2018: https://www.adventskalenderkopen.nl/rit ... nder-2018/

Producten die open zijn, zijn vaak 12 maanden na opening houdbaar.
Er staat op elke verpakking een tekentje met hoelang houdbaar nog eventueel.

Na de 12 maanden, kijk ik gewoon of het er nog goed uitziet, en goed ruikt. Zo heb ik met mijn ROL bodycreme echt wel langer dan 12 maanden gedaan! Ik gok 1,5 jaar zoiets, en dat werkte prima! _/-\o_

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:57

Als de verpakking ongeopend is, dan blijft het wel goed. Soms kan de geur iets minder sterk worden. Bij opening komen er bacteriën in van onze handen en huid en daardoor staat er 12 maanden op. Maar bijvoorbeeld parfum of deo-spray en de foam komt niet in aanraking met je handen, dus die zijn wel langer houdbaar.

Bij douchefoam loop je wel een klein risico op een slecht exemplaar. Nu is Rituals meestal wel netjes met geld teruggeven en zo. Nadeel bij de limited editions is dan dat je geur er niet meer is.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 11:01

daffieduck83 schreef:
Als de verpakking ongeopend is, dan blijft het wel goed. Soms kan de geur iets minder sterk worden. Bij opening komen er bacteriën in van onze handen en huid en daardoor staat er 12 maanden op. Maar bijvoorbeeld parfum of deo-spray en de foam komt niet in aanraking met je handen, dus die zijn wel langer houdbaar.

Bij douchefoam loop je wel een klein risico op een slecht exemplaar. Nu is Rituals meestal wel netjes met geld teruggeven en zo. Nadeel bij de limited editions is dan dat je geur er niet meer is.

Ik doe alles met een spateltje :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 11:34

In Amersfoort ligt nog veel Banyu scrub en bodylotion. Verder weinig interessants.

Heb nog wel een parfum gezien maar er stond geen naam bij dus heb geen idee welke dat was.

Zelf een lipstick en yalda geurstokjes meegenomen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 12:18

Ik moet verplicht als ik terug ben van vakantie naar de winkel toe!

Ze hebben bij de Poeme d'Azaar parfum fout gemaakt, hier is de korting niet verrekend, dus krijg geld terug nog! Tikt toch wel even door, want had ze álle 7 meegenomen van de Poeme d'Azaar... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 12:21

Ik ga vanavond even in Zwolle snuffelen :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 12:23

Zou je een update willen plaatsen, bv een foto oid?
Weet iemand overigens wat de sale in Heerlen is?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-06-19 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.