Tekst zou zijn:
Life's to short, so enjoy every moment.
Mijn advies? Geen teksten, geen risico (en ik hou zelf niet van teksten als tattoo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haunting schreef:Ziet niemand de grootste fout dan? het is to, niet too. Dat zou zo'n blunder zijn als je dat gewoon over nam.
Tekst zou zijn:
Mijn advies? Geen teksten, geen risico (en ik hou zelf niet van teksten als tattoo).
Emmaa_ schreef:Haunting schreef:Ziet niemand de grootste fout dan? het is to, niet too. Dat zou zo'n blunder zijn als je dat gewoon over nam.
Tekst zou zijn:
Mijn advies? Geen teksten, geen risico (en ik hou zelf niet van teksten als tattoo).
Nee, dit is niet waarHet is wel degelijk too short.
laughterline schreef:ah okee, thanks!
Ribben lijkt me nou ook niet echt al te prettig
Weet wel van mezelf dat m'n pijngrens best laag ligt. Maargoed, wie mooi wil zijn...
Dit is wat ik tot nu toe in elkaar heb gezet, uiteindelijk moet 't 1 stijl worden (bloemen wat realistischer) en wat kleur toevoegen.. Maar dat laat ik mooi aan de tattoeerder over, die ik nog moet vinden
[ [url=m/5GPidX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: is het trouwens een klein beetje duidelijk dat de 'lijst' een hoefijzer is? Heb 'm smal gemaakt omdat ik een echte brede te overheersend vond.
Drunksheep schreef:laughterline schreef:ah okee, thanks!
Ribben lijkt me nou ook niet echt al te prettig
Weet wel van mezelf dat m'n pijngrens best laag ligt. Maargoed, wie mooi wil zijn...
Dit is wat ik tot nu toe in elkaar heb gezet, uiteindelijk moet 't 1 stijl worden (bloemen wat realistischer) en wat kleur toevoegen.. Maar dat laat ik mooi aan de tattoeerder over, die ik nog moet vinden
[ [url=m/5GPidX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: is het trouwens een klein beetje duidelijk dat de 'lijst' een hoefijzer is? Heb 'm smal gemaakt omdat ik een echte brede te overheersend vond.
Ik zou ook de ijzers breder maken en dan de rozen onder iets groter/breder zodat de ijzers in verhouding niet zo aanwezig zullen zijn.
Haunting schreef:Ziet niemand de grootste fout dan? het is to, niet too. Dat zou zo'n blunder zijn als je dat gewoon over nam.
Tekst zou zijn: