Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:31

Nog steeds lekker bezig Kyno? Ik vind haar inderdaad ook wel motiverend. Amerikanen vinden haar uberstreng als je zo leest op fora, pussy's!

Ik heb eergister NMTZ gedaan, vandaag shred it with weights. Ik heb gister namelijk 2 kettlebells gekregen :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 14:59

Vind Jillian meestal best lief in haar video's. Ze doet lachen als ze de andere meiden iets zwaarder laat doen maar nooit gemeen of streng. Ook in The Biggest Loser vond ik het meevallen. Streng wanneer ze het moest zijn, maar dat is begrijpelijk als je mensen moet trainen die na 5 minuten op een treadmill al doen alsof ze dood gaan. :=

Evito_06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:49

Mag ik mij hier ook melden?
Vandaag begonnen met de eerste dag van 30 days shred level 1.
Hoop het zo vol te kunnen houden, en daarnaast ook nog naar de sportschool te gaan voor cardio! :)

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:41

F_Orumster schreef:
Nog steeds lekker bezig Kyno? Ik vind haar inderdaad ook wel motiverend. Amerikanen vinden haar uberstreng als je zo leest op fora, pussy's!

Ik heb eergister NMTZ gedaan, vandaag shred it with weights. Ik heb gister namelijk 2 kettlebells gekregen :)

Jaaaa! En vind het echt heerlijk! Ga morgen beginnen met dag 1 van level 3, net nu ik level 2 eindelijk heel goed kon!

Hoe vind jij NMTZ en Shred it with weights??
Ik wil misschien de NMTZ icm de kickbox fast fix gaan doen hierna. :j

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:24

NMTZ is mijn favoriet en ik denk een heel erg goede full body. Ik heb hem nu net voor- en na mijn vakantie gedaan als een soort onderhoud. Shred it with weights vond ik ook erg leuk! Heb helaas niet de tweede. 6 week 6 pack vond ik ook leuk.

GOed dat je je door level 2 hebt gebeten, wat vond je ervan?

Ik gebruik trouwens ook workouts van Kayla Itsines. Beetje afwisseling. En nog hardlopen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:57

Heeft er hier iemand ervaring met de sportbeha's- en broeken uit de Leontien van Moorsel collectie voor Kruidvat?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:07

Hoe kom je er bij om dat in dit topic te zetten en het daarvoor zo omhoog te schoppen?

Ik wil nu het weer wat slechter wordt weer wat thuis sporten, dus wil op de dagen dat ik nu niet sport de 30DS weer gaan doen. Vond het wel een lekkere workout, doe ze met 2kg gewichten en het "boksen" doe ik met gewichtjes in mijn handen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:10

Ik wist zo snel geen ander topic. Reageren is geen verplichting.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:16

Nounou secredible, je zult t wel niet zo fel bedoelen als het er staat ga ik vanuit, het komt wel erg onaardig over. Zo irrelevant vind ik deze vraag hier niet, je staat aardig te springen bij JM. Met de hema sportbh had ik pijn.

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die bhs. Ik heb 1 shockabsorber niv4 dus een tweede bh kan er wel bij, maar wil niet nog een keer € 45 uitgeven.

Leuk secr dat je het weer oppakt. 30ds is inderdaad leuk (behalve level 2).
Ik pak zo nu en dan een jm workout mee, no more trouble zones blijft mijn favoriet en geeft toch elke keer weer wat spierpijn. Ook de kettlebell workout en de buns&thighs zijn favoriet.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:03

Hallo! 3 jr geleden was ik fanatiek met jm 30 ds. Super resultaat mee behaald en ik wil het eigenlijk weer gaan doen. Ik begin morgen. Xal wel even hels zijn haha!! Zijn er meer fanatiekelingen?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 07:04

Het staat er helemaal niet fel, dat is een kwestie van je eigen interpretatie er aan koppelen.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 07:34

Goh gezellig hier :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 08:03

Roos, leuk dat je ook weer gaat beginnen.

Ik ben momenteel wel fanatiek alleen niet met JM alleen. Gooi er ook kayla itsnes workouts tussendoor en nu ook fitness op de sportschool.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 08:35

Ik ben inderdaad ook sowieso fanatiek aan het sporten. Sowieso 2x per week Crossfit, probeer ook iedere week nog wel thuis wat te doen met setje kettlebells dat ik heb staan. Daarnaast loop ik 2-3x per week hard en 1x per week (stijl)dansen. Nu het kouder word merk ik dat hardlopen me tegen gaat staan, dus wil terug in aantal keren en wil dan JM toevoegen daar voor in de plaats.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 08:39

Sec, heb je de shred it with weights van jm al eens geprobeerd? Erg leuke kettlebell workout.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 09:06

In het verleden wel eens gedaan. Maar volgens mij zijn die niet echt te doen met zware kettlebells toch? Mijn kettlebells beginnen bij 8kg namelijk en dan t/m24kg :)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 09:07

Super! Ook nog in de paarden actief?

Ik probeer alles te combineren. Half uurtje JM is overal in de passen. (net even voor het douchen ofzo haha)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 09:09

Nu ik zit terug te kijken denk ik dat die Shred it with weights wel moet kunnen met mijn kettlebells, meeste is wel te doen met 8kg (en anders met zwaarder)
Nee, niet meer in de paarden actief, mijn paard is al enkele jaren met pensioen.

MeMarijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:10

Ik heb wel een aantal broeken en een sportbh van de Leontien collectie in de kast liggen. De broeken hebben een prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik gebruik ze voor het hardlopen en fitness. De sport bh zou denk ik onder medium support vallen als je het vergelijkt met andere merken. Die gebruik ik meer bij fitness en minder bij hardlopen. Ik heb dus een model uit een eerdere collectie. Die is wel gemaakt voor wat grotere cupmaten; de S is voor ongeveer C-cup.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:03

Dankjewel MeMarijke! Dan denk ik dat ik de beha laat liggen. Heb voor alles het liefst gewoon heavy support, omdat dat voor paardrijden en HIIT fijner is.

Ik doe eigenlijk nooit JM meer. Wel dankzij haar begonnen. Doe nu eigenlijk alleen Fitnessblender en JessicasmithTV. Dus vooral veel kracht, HIIT, Met Con, kickboksen, toning, fusion, barre en pilates. Mijn ouders klagen alleen over teveel stampen als ik HIIT doe dus dat moet ik helaas beperken. :')

Zit nu wel een beetje op een dood punt. Alles ziet er eigenlijk strak en afgetraind uit alleen die sixpack blijft uit. Dat zal dan meer een dieet aanpassing moeten worden maar doe nog te graag hier en daar snoepen. :o

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:00

Leuk! Voor als ik uitgeJM ben. Ideetjes altijd leuk :-) HIIT is wel heftig zeker. Wel heel effectief. Heb je specifieke tips (filmpjes)?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:39

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:45

Barre wil ik ook ns proberen. Je fitness oefeningen langzaam uitvoeren is ook erg effectief. Welke barre workouts zijn leuk?

Die jessica weleens gezien maar niet geprobeerd.

Kayla itsines is ook erg leuk en was nog best zwaar ondanks dat ik al een paar maand jm deed. Dan wissel je 3x een krachttraining workout af met 2x wandelen of hardlopen per week. Je doet 2 x 2 circuits van 7 minuten (ik doe 8) en bij de tweede ronde voel je dat lekker. Ik heb zelf een full body samengesteld van 3 circuits. Er loopt een topic en achter de schermen worden de workouts wel gemaild.

Ik doe dus gerust de ene keer een JM en de andere keer een KI.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:49

Die van Ballet Beautiful doen zeer maar vind haar zo vreselijk irritant.

Jessica vind ik zelf heel fijn met barre. Gewoon een keer proberen. :) Deze bijvoorbeeld:

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:17

Niniane schreef:
Zit nu wel een beetje op een dood punt. Alles ziet er eigenlijk strak en afgetraind uit alleen die sixpack blijft uit. Dat zal dan meer een dieet aanpassing moeten worden maar doe nog te graag hier en daar snoepen. :o

Ja, dat ken ik. Ik voel overal spierbundels zitten, voel harder, mooiere lijnen, maar helaas niet zichtbaar omdat er nog een randje vet overheen zit :')
Abs are made in kitchen voor 80% dus indd strakker eten. Cutten. En daar heb ik niet zoveel zin in -O-