Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Alles per maaltijd klaarzetten Jolien, in bakjes binnen handbereikEn 's ochtends je eetmeter invullen voor de rest van de dag
Tammy_ schreef:http://www.mijn.voedingscentrum.nl kan je een account aanmaken, dan kan je in een soort dagboek bijhouden wat je eet, hoeveel kcal je daardoor binnenkrijgt en wat het percentage is dat je aan vet, verzadigd vet, koolhydraten, eiwitten en vezels binnenkrijgt
Depende schreef:Als je uit gaat van 9 niet natuurlijk![]()
Vind het altijd zo gek, als je op valtaf oid je beweging invult dat ze dan zoveel rekenen voor huishouden of fietsen, dat je met 1 uur stofzuigen 220 kcal zou verbranden tegenover shredden dan max 270 kcal per half uur.
Jolien87 schreef:Yay! Succes met level 2Voel je, je nu trouwens alweer wat beter?
Bzoem schreef:Vandaag geen shred.
Kwam op de manege. Paard van vriendin dood. Heb hem nog als veulen verzorgd.
Dus had niet zoveel zin om nu nog te sporten (plus ik vertrouw m'n buik en knie nog niet).
Maar het voelt heel slecht om over te slaan..
Amaryllis schreef:Mijn enkels zijn gewoon nogsteeds niet goedBaal er zo van! Heb een ontstekingsremmende kuur gehad maar ik zit nu weer op 70% van de pijn die ik daarvoor had!
Vanmiddag maar even bellen met mister HA om het te overleggen..
Ik wil zo graag weer shredden, ik vond het echt leuk!
Monster_tos schreef:Ik voel mijn bovenbenen eigenlijk nog steeds :p En ben inmiddels bij dag 15
Bzoem schreef:Nou. Bedankt voor alle sterkte.
Helaas zit het geluk niet aan mijn kant deze dagen.
Vanochtend is ook mijn verzorgpaard ingeslapen. Ze had haar (al wat zwakkere) voorbeen gebroken. Ze stond los in de bak, zoals altijd. Maar dit keer stond ze ineens op drie benen. Niet meer te redden.
Vlak daarvoor trouwens gehoord dat m'n oma is opgenomen in het ziekenhuis vanwege ernstige buikklachten. Ze weten nog niet precies wat het veroorzaakt, maar er zit wel iets niet goed.
Het is me een beetje te veel allemaal.
Nu dus al de tweede rustdag terwijl ik nog maar 5 dagen moest. Ach. Het lijkt nu even minder belangrijk.
lisantjuuh schreef:Hallo!
Ik meld me ook maar weer is! ik was op dag 12 dus al 2 dagen level twee, totdat ik door mijn enkel ging, was dat genezen en wou ik weer gaan beginnen. Val ik van mijn paard met gevolg een hersenschudding. Morgen ga ik sportschoenen halen en doe ik weer lekker mee vanaf dag 1 level 1 heb er zin in!
MissBonny schreef:Equimotion schreef:Heb jij ooit een uur lang stof gezogen dan?
![]()
Ag, als ik de verhalen hier zo lees werpt het zeker zijn vruchten (of in dit geval) de centimeters af! Dus ik ga er gewoon voor !
Ymke schreef:Marit schreef:Achteraf wel. Maar ik denk altijd dat het af is en dan komen die jumping jacks en ropes allemaal nog
Hahahah ja dat heb ik met die laatste abs-ronde!
Maar de cardio vind ik best wel heel weinig uitdaging. Wordt dat in de volgende levels nog zwaarder?