Kiwipitje schreef:10k in 65 minuten. Laatste keer dat ik wedstrijd heb gelopen liep ik 5k in 33:55 dus een beetje doorberekend en naar beneden afgerond.
Ik liep 5k in 29:24, dus naar boven afgerond 65 minuten op de 10 hoop ik.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naborah schreef:War betreft het tempo, lopen jullie allemaal op praattempo? Altijd, nooit tempoisselingen of intervaltraining?Ik zal daar anders binnenkort wel een duidelijke uitleg over schrijven.
xVerax schreef:Is de app van evy gratis of moet je in-app-aankopen doen?
Naborah schreef:Ik liep 5k in 29:24, dus naar boven afgerond 65 minuten op de 10 hoop ik.
Jolandaa_ schreef:verder doe ik 2,63 over 27 min. incl 5 min uitlopen.
gem min/km is 10:18. geen idee wat dat is.
Romyv schreef:Naborah schreef:Ik liep 5k in 29:24, dus naar boven afgerond 65 minuten op de 10 hoop ik.
nee joh, dan moet je het echt wel redden in 62 min hoor!! Super goed, wanneer ga je het proberen?
Woehoeh, uitslag gehad van mn sporttest!!! Heb een kuur sportvasten gehad om mn prestaties te verbeteren..
Ben super trots, zit nu in de categorie profs kwa kracht en conditie!!!!! Heel motiverend voor mn eerste wedstrijd van het seizoen volgende week!
Piekosjj schreef:Zo, dat is dan echt een heel resultaat. Mag ik vragen wat zo'n kuur inhoudt? Puur uit nieuwschierigheid
Ik heb trouwens ook nog een vraagje. Ik ben volgende week jarig en aangezien ik de laatste tijd enorm fanatiek hardloop zou ik graag een sporthorloge willen. Ik ben al wat rond aan het kijken geweest, en het horloge van Nike viel mij meteen op, loop zelf met de app van Nike die ik zelf erg fijn vind en het horloge zelf springt er natuurlijk meteen uit door het mooie design. Iemand die misschien ervaringen heeft met dit horloge of juist zegt; een andere is veel beter.
Ik ben op dit moment nog niet heel veel bezig met intervals en/of hartslagzones, maar ik heb wel intervaltrainingen in de planning staan met mijn nieuwe schema van Adidas, en eventueel een hartslagmeter lijkt me erg interessant, maar - op dit moment - is dit nog geen must-have.