[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:42

Emmaa_ schreef:
Je zegt het zelf al, als het heel erg lichtgeel is ja. Maar bij marjonrebel (toch?) is het niet lichtgeel, das nog vrij donker. Dan ga je het met een toner of met een zilvershampoo niet hagelwit krijgen.

Dus dat. Duh :')

Amber_ schreef:
Dan zal het wel per haar verschillen?
Want ik kreeg het zelf zo wit :j

Ik vind jouw haar niet wit op die foto's. Gewoon heel blond...

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:20

Tips hier voor een beetje een peachy gloed over blond(lichtblond)haar?
Ik heb heel kort haar dus kan dit makkelijk zelf, ook een kapperswinkel in de buurt.

Ik wil dus niet echt perzik haar,maar wel een beetje(lekker duidelijk weer).
Dus een pastel gloed over mijn haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:35

Een peachy kleur verf kopen en het dan aanmengen met conditioner zodat je de kleur krijgt die je wilt :) Heb ik ook gedaan, veel te roze verf gekocht en een heleboel conditioner erbij gegooid tot het de kleur was die ik wou!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:44

Maar ook met peroxide mengen dan?
Of bedoel jij een kant en klare verf zoals bijvoorbeeld Directions ofzo....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:47

Ligt eraan hoe lichtblond je haar is. Ik heb mijn punten roze en daarvoor was het ook niet compleet wit, hoeft niet heel veel uit te maken. Ik heb het idd over Directions of iets in die trant, maar als je haar te donker is zal je het wel eerst moeten ontkleuren

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:53

Ik meng niet met peroxide, maar ik heb al wit haar. Op youtube staan heel veel filmpjes over het zelf ontkleuren en pastel verven van je haar.

Mint zit er nu in bij mij, dat is gewoon Directions Turquoise met heel veel conditioner :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:59

Die tip van conditioner is leuk en voor mij nieuw.
Vroegah had ik wel altijd heftige kleurtjes maar nu hoeft dat niet meer zo...
Het is nu lichtblond en een beetje peachy zalm achtige gloed is voor mij genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:01

Ik heb het zelf ontkleurd inderdaad, maar heb het niet witblond gekregen :n Heb heel donker haar van mezelf en verf het ook al een paar jaar donker, dus het heeft echt moeite gekost om het überhaupt licht te krijgen. Ik zou kleurverf persoonlijk niet mengen met peroxide, ik heb het zelf eerst ontkleurd met blondeerpoeder en 12% peroxide (wat ik je overigens niet kan aanraden als je de gezondheid van je haar op prijs stelt) en dat 2.5 uur laten zitten. Toen was mijn haar pas licht genoeg om er pastel in te smeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:13

Haha, ik verf mijn haar al 16 jaar dus kijk niet gauw meer van iets op....zeker niet 12% blondeer.
Zal morgen eens neuzen in de kapperszaak.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:48

Mijn mint pastel is awesome! Foto komt er aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:01

Ik ben benieuwd! :D

Beetje een slechte foto maar ik heb mijn haar nu zo:

Afbeelding

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:16

Ik vind je haar echt ontzettend tof Emmaa_! Ik ben nu ook aan het uitzoeken wat ik met mijn haar wil, wil weer iets opvallends (Heb het al een deel groen gehad, roze, paars, rood, deels blond..)
Máar na jarenlang verven ben ik het beu om een slechte haarkwaliteit te hebben, daarom zit ik er aan te denken het terug te laten verven naar mijn eigen kleur (as-bruinig) en er dan een ombre in te laten zetten.
Heb haar tot aan mijn schouders en zou dan wel een duidelijke ombre willen als in: de puntjes mogen best platina blond worden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:21

Gaaf Em! Echt heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:24

Thanks meiden! Ik ben er ook echt suuuuper blij mee. Heb ook nog een potje paars staan voor het geval ik lila wil proberen over een tijdje :=

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:50

Oh nu is het nog mooier Emmaa_ :D
Jaloers!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 18:55

nee, het wordt pas wit als het onktleurt is ja. je haalt er alleen geel mee uit het haar, het wordt sowieso niet lichter. het haar moet gewoon eerst ontkleurt worden, waarschijnlijk in 2 keer, wat ik ook al had gezegd en daarna is het prima wit te krijgen met zilvershampoo.
de toner werkt veel sterker, dus al zou ze dat nu gebruiken krijgt ze heel asblond haar, maar nooit wit, omdat het nog middenblond is nu. eerst moet alle kleur eruit voor het wit wordt.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:02

Mooie kleur zeg emma en leuk paars of lila!!, en ben ook erg benieuwd naar jou kleur lieveli..

Kheb de zilvershampoo gebruikt had toevallig voor mijn paard nog fles op stal staan en dus mee gewassen, en ondanks dat het niet wit is geworden is het wel een stuk minder geel geworden nog niet gewenste resultaat morgen maar zo vind ik het wel ok om over straat te gaan ipv gele kanarie haha morgen even langs de kapperwinkel hier wat info vragen

Afbeelding

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:03

je gaat dit sowieso niet wit krijgen met een toner of zilvershampoo. ik zou het eerst ontkleuren of dat bij de kapper doen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:34

Ziet er id al wel beter uit :j

Wt gaaf em.! Misschien als ik echt blond ben ga ik ook wrl zoiets doen, super leuk :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:54

Muhaa, make-up loze foto met mijn baby'tje.

Afbeelding

Het oogt hier meer pastel dan in het echt, ik heb expres iets donkerder geverfd zodat het langer blijft hangen. Ik vond het roze toch leuker denk ik...

Marjon, gaaf al zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:04

Ik vind dat mint groene je ook echt super leuk staan hoor Lee! En wat een lief baby'tje <3

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:19

lieveli schreef:
Emmaa_ schreef:
Je zegt het zelf al, als het heel erg lichtgeel is ja. Maar bij marjonrebel (toch?) is het niet lichtgeel, das nog vrij donker. Dan ga je het met een toner of met een zilvershampoo niet hagelwit krijgen.

Dus dat. Duh :')

Ik vind jouw haar niet wit op die foto's. Gewoon heel blond...

Nou gelukkig haha
dat commentaar krijg ik altijd. Als ik zilvershampoo gebruik, ben ik wel echt wit grijs :j

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:29

Mijn huisgenoot heeft dat ook, als zij regelmatig wast met zilvershampoo is ze echt wit. Maar je haar moet van zichzelf al heel erg lichtblond zijn om het ook echt wit te krijgen, anders kan je de gele goed er wel uit halen maar dan heeft het alsnog niet heel erg veel zin omdat je haar nog te donker is. Ik heb het ook een tijdje met zilvershampoo gewassen omdat ik het weer assig wou, is toen heel goed gelukt!

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:11

super cool da mintgroen!!!en liever poezel!
wie ben jij op de foto amber? want de kleur haar van t meisje tweede van links dat is wel waar ik naar toe wil

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:12

Ik heb jullie advies nodig zal ik morgen de kapper bellen om te vragen of het mogelijk is om blonde plukjes in mij lok te doen? Mijn haar word best snel droog en vet