Hahah ik bedoelde zomers rood in de zin van een lichte kleur rood, geen bordeauxrood zegmaar
Loose
Geplaatst: 02-06-14 17:01
Die maleficent collectie trok mij niet zo, maar de rode lipstick was idd erg mooi!
Candy yum yum is een erg mooie kleur! Helaas kan ik hem niet zo goed hebben.. Eigenlijk ben ik niet zo van de felgekleurde lipsticks, ik heb nu vooral Crème Cup op of Subculture lippotlood over mn hele lippen (echt een aanrader!) of anders zo'n glossje van Clarins.
Er is trouwens weer 40% korting op mascara's bij Ici Paris! Heb de Hypnose star gekocht in een setje met een potloodje en remover, was even duur als een losse mascara en dan nog de korting eroverheen.
linoleum
Geplaatst: 02-06-14 17:22
Oehh dan moet ik ook maar even nieuwe mascara bestellen! Scheelt een boel voor mijn Dior mascara's.
Heb ook al veel gezien van de Maleficent collectie, maar zit niet echt iets bij dat ik denk wauw. Binnenkort maar weer paar nieuwe losse oogschaduws uitzoeken. Wel weer zin in wat nieuws!
NYC2B
Geplaatst: 02-06-14 17:24
Ik heb een mascara van HR gekocht Lash Queen sexy blacks
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 02-06-14 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt
De Maleficent collectie vond ik ook niet zo heel denderend moet ik zeggen.
Loose ik heb ook nooit hele felle kleuren op mijn lippen, meestal een beetje nude-kleurig of iets oud-roze achtigs. Heb wel een hele mooie chanel, die is een beetje rood/nude achtig, hele mooie kleur en toch ietsje opvallender als ik daar eens zin in heb.
Helaas even geen geld om naar de ici paris te gaan, misschien maar goed ook
En besteld. Twee mascara's. Scheelt toch weer meer dan 26 euro!
_Nelleke_
Geplaatst: 02-06-14 18:01
Creme cup is echt niet mijn kleur. Ik heb 'm, draag m eigenlijk nooit. Ik lijk wel ziek als ik 'm op heb! Shy girl daarentegen…
Nude kleuren, tsja… Ik ben iemand die heel veel zwart/grijs/lichtblauw/donkerblauw/beige draagt. Nude kleuren eigenlijk. Ik vind het dan leuk om met een fel kleurtje lippenstift of nagellak m'n outfit een beetje sprankelender te maken.
Ik heb juist vaak fellere kleuren kleding aan, of toch wel iets opvallends of qua sieraden, dan vind ik een beetje nude-kleurige make-up juist wel weer mooi Als ik wat minder opvallende of felle kleding heb vind het juist wel mooi hoor! Alleen altijd heel erg wennen bij mezelf omdat ik t niet gewend ben
Mijn vriend en ik zijn 2 jaar geleden gaan samenwonen in een huisje met 2 slaapkamers. Op de 2e slaapkamer wilde hij graag een bureau om op te werken, maar dit heeft hij nooit gedaan. En aangezien ie helemaal gek wordt van mijn make-up in de badkamer, heeft hij zojuist gezegd dat ik op de tweede slaapkamer maar een make-up ruimte moet maken. Goh, hoe vervelend! Nu eventjes bedenken hoe ik dat ga doen! Leuk leuk! Jullie nog leuke ideetjes?
Tssk, doe ik Please Me op, staat hij helemaal niet meer! Ik ben denk ik al te bruin. Hij lijkt nu een te bleke rosenude Weet iemand (van MAC) een roze tint die net wat dieper/donkerder van kleur is dan Please Me, maar niet feller?
Please Me is al niet zo koel. Maar ik bedoel idd een warme, diepere tint roze. Ik vind die echt lastig te vinden. Het wordt nl al snel te knal of te rood Of ben ik gewoon zo moeilijk Misschien moet ik voor zo'n YSL Volupté als ICI weer eens 40% op de lipsticks heeft
Nee geen nude. Een warme, zachte roze. Pleas Me is perfect voor in de winter (toen heb ik hem gekocht), maar nu vind ik hem te licht worden. Maar misschien is dat voor sommigen wel catagorie nude. Daar zitten ook zoveel variaties in Corelli, Plumful heb ik ook al eens aan gedacht, gaat wel iets meer richting paarsroze toch?
Ik heb van HR trouwens de andere mascara gekocht, die met de panterprint. Alleen nog niet gebruikt, eerst mijn YR en Lancome mascara opmaken
Djilna
Geplaatst: 03-06-14 09:30
Santigo, Kinda Sexy bestaat zo te zien nog. Ik ga denk ik maar eens bij de MACcounter spieken.. Edit: die lijkt op de plaatjes lichter/bleker dan Please Me? Craving ziet er ook oké uit geloof ik. Hm, keuze genoeg zou je zeggen.