Ik zou willen zeggen, balen van de bui, maar het ziet er nog best gezellig uit zo . Grappig bordje van de buizert ook, hoe moet je precies uitkijken als je wordt aangevallen?
Deze buizerd heeft zo'n 5 mensen aangevallen. Is ook in het nieuws geweest. Vooral hardlopers, bescherming van de jongen. Geloof het of niet...er vloog ook een buizerd
Ik heb ook eens een agressieve buizerd bijna op me gehad tijdens het hardlopen Da’s echt niet grappig.
Mooie foto’s Faringo! Hier nu op dit moment een stortbui
lizard
Geplaatst: 07-05-22 17:00
Ik was vandaag naar de IJssel. Den Nul. Eerst naar het info centrum. Toen gewandeld. En naar een andere parkeerplaats. Dichterbij de IJssel,en een oude steenfabriek.
Vanaf de uitkijktoren kijk je in het nest van de ooievaars. En volgens mij zag ik 3 jonkies.
Er lopen ook ponies.
Een gedeelte van de steenfabriek kan je in. De ponies dus ook.
Dat was een leuke omgeving. Daar ga ik zeker nog eens naar toe.
Interessant gebied Lizard. Leuk ook dat winkeltje en de ponies
lizard
Geplaatst: 07-05-22 17:11
En op de terugweg nog naar kasteel Nijenhuis,met het museum de fundatie. Vlakbij Raalte. Dat is ook leuk. Oude en moderne kunst. En een beeldentuin. En een arboretum. Ook leuker dan ik verwachtte.
Ik ben nog steeds op vakantie. Zal van de week een topic aanmaken van alle mooie wandelingen en fietstochten die we hebben gemaakt. Lizard: je zult dus volgende week bijna dezelfde foto's tegenkomen van mij. Want wij zijn ook bij de steenfabriek en Den Nul geweest. Heel toevallig. Met de fiets en het pondje daar genomen. Foto's volgen. Haha.