Roosch schreef:MuSLi schreef:Misschien zijn de weegschaal en jij echt niet voor elkaar gemaakt @Roosch.
Geniet van de zon en laat je niet gek maken... Dat is zij al
Dat is zo!
Arabella, gecondoleerd, heel veel sterkte
Deze is voor jou @Roosch
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ivy_power89 schreef:Hallo dames.
Mag ik mij hier melden?
Ik zit op een turningpoint waarbij de knop echt om moet.
Ik ben in het verleden wel vaker afgevallen, maar door medicatie en een depressie zit het er weer aan....
Totaal moet ik 25kg kwijt, maar ik ga voor 5 kg per ronde
turning points zijn er niet voor niks. Oppakken en gaan. Ook jij kunt dit
Sodera schreef:*meelezer die steeds van de wagen af blijft donderen dus maar niks zegt breekt even in...
Roos, wat voor Foxy heb jij ook alweer???
Ik ga ook maar een Foxy kopen en wilde graag een goede. Hoop alleen dat ie ook in Ierland te krijgen is/verscheept kan worden...
Mijn vader is gister geopereerd om een deel van zijn slokdarm te verwijderen. Hopelijk herstelt hij goed en wordt ie heel erg oud. Je bericht komt wel even binnen hier.
), maar de laatste keer is al ruim twee jaar geleden omdat ik geblesseerd raakte. Twee jaar terug kon ik nog geen 2km lopen, zondag deden we 18,6! En ik heb behalve 'gewoon' spierpijn geen klachten gehad van mijn blessure. Zo blij!
De langste route die ik het afgelopen jaar heb gedaan was 12km, dit is wel weer een eind verder. Op naar meer!
Een maand geen alcohol gehad, nu wel weer af en toe. Tijdens die maand volgens de orthomoleculair eten ben ik echt niks afgevallen, nu sinds zaterdag -0,4. Ik ga dus even door met deze eigen versie.

Praat toch leuker mee als je in de flow zit! 
Ik heb net zo'n wandelweekend achter de rug dus weet precies wat je bedoeld 
(ook een lijf wat niet meewerkt) maar dit klinkt wel als heerlijke wandelingen zo.