Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 19:29

Roosch schreef:
MuSLi schreef:
Misschien zijn de weegschaal en jij echt niet voor elkaar gemaakt @Roosch.
Geniet van de zon en laat je niet gek maken... Dat is zij al :P

Dat is zo! :))

Arabella, gecondoleerd, heel veel sterkte :(:)

Deze is voor jou @Roosch *\%/*

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 19:41

:+: die is in de roos! :+: :))

Er staat een kadootje op me te wachten over een aantal kg, en na nog een aantal kg nog een. Die moet en die zal ik halen. :Y)

Otti1977

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 20:13

Heel veel sterkte Arabella.

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 20:51

Hier een beetje de meelees/vooral reageerstruggles die ik bij meerdere mensen wel gezien heb, gaat hier soms zo hard. :+

Bij deze wel heel veel sterkte voor jou Arabella. :(:)

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 08:46

Heel veel sterkte met het verlies van je vader, Arabella. Ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben en als de tijd er rijp voor is ook mooie herinneringen aan hem kunnen ophalen. Knuffel :(:)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:36

Vandaag de laatste dag van het knappe weer deze week. Straks dus lekker nog eventjes mijn 15 min hardloopchallenge in het zonnetje afleggen. En vanavond dan nog even een korte thuisworkout. Ik denk standing abs workout, want ik heb geen zin om te planken :Y) :')

Hoe ziet jullie dag eruit?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:38

In de pauze even een half uurtje gewandeld, vanavond met m’n moeder en pony wandelen *\o/* . Geen mega afstanden, maar wel lekker buiten :).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:42

Ik heb een goede dag! Lekker sporten, lekker zonnetje en er ook in kunnen werken én zodra de sportscholen weer open gaan ga ik voor een abonnement heb ik net besloten. Alleen Foxy is toch net niet voldoende nu en ik wil gewoon goeie apparaten voor de buikspieroefeningen en benen. Let's do this!

Mag hopen dat dit weer wel nog even doorzet want ik heb bijna vakantie. :))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:47

Goede voornemens Roosch!

Onze klimaat gaat ook een paar dagen doordeweeks open (buiten dan), dus we kunnen het heeel langzaam weer opbouwen :). Ik ben er blij mee *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:47

Morgen weer kouder Roosch -O-

Hier geen grote sportieve inspanningen vandaag, maar toch wel lekker wat activiteiten buiten. Vanochtend half uurtje gewandeld, tijdens de lunch wat in de tuin gedaan en vanavond stal / paardrijden.

Vanochtend weegschaal onder mijn normale gewicht, dus heb het strenge regime plan maar aangepast naar het normale plan.

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:49

Ik hoop ook dat we vanaf volgende week meer een stijgende lijn hebben qua weer! {:}

Hier een fijne dag, vanmorgen rondje interval training gedaan. Half uurtje gelopen ongeveer. Nu de hele middag even liggen zonnen terwijl de kleine op bed ligt. Wind steekt nu een beetje de kop op; dus het wordt frisjes in de achtertuin.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 19:14

Hallo dames.

Mag ik mij hier melden?

Ik zit op een turningpoint waarbij de knop echt om moet.
Ik ben in het verleden wel vaker afgevallen, maar door medicatie en een depressie zit het er weer aan....

Totaal moet ik 25kg kwijt, maar ik ga voor 5 kg per ronde

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 19:28

ivy_power89 schreef:
Hallo dames.

Mag ik mij hier melden?

Ik zit op een turningpoint waarbij de knop echt om moet.
Ik ben in het verleden wel vaker afgevallen, maar door medicatie en een depressie zit het er weer aan....

Totaal moet ik 25kg kwijt, maar ik ga voor 5 kg per ronde

Welkom hier. Altijd mogelijk om aan te haken en mee te praten :D turning points zijn er niet voor niks. Oppakken en gaan. Ook jij kunt dit _/-\o_

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 19:43

Wees welkom! :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:04

Welkom *\o/* !

You can do this!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:08

*meelezer die steeds van de wagen af blijft donderen dus maar niks zegt breekt even in...
Roos, wat voor Foxy heb jij ook alweer???

Ik ga ook maar een Foxy kopen en wilde graag een goede +:)+. Hoop alleen dat ie ook in Ierland te krijgen is/verscheept kan worden...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:11

Afbeelding
Ik kom even deze draak showen! Het is zo’n charmeur <3 .
Ook weer een lekker rondje gewandeld met andere pony, dus de stapjes zijn weer gezet :).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:18

Sodera schreef:
*meelezer die steeds van de wagen af blijft donderen dus maar niks zegt breekt even in...
Roos, wat voor Foxy heb jij ook alweer???

Ik ga ook maar een Foxy kopen en wilde graag een goede +:)+. Hoop alleen dat ie ook in Ierland te krijgen is/verscheept kan worden...

Heee leuk dat er een Foxy komt!
Foxy is een Crosstrainer Focus Fitness Fox 3, kortgezegd "Foxy lady" :')

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:02

Ik had even een boktpauze genomen en moest echt een boel pagina's bijlezen. Een volledige bijleespost is daarom ook redelijk onmogelijk. Wel wil ik jou heel erg veel sterkte wensen, Arabella. :knuffel: Mijn vader is gister geopereerd om een deel van zijn slokdarm te verwijderen. Hopelijk herstelt hij goed en wordt ie heel erg oud. Je bericht komt wel even binnen hier. -O-

Om mezelf af te leiden en omdat ik graag wilde testen hoe goed mijn heup nu is heb ik afgelopen zondag een lange wandeling gemaakt met mijn beste vriendin. We deden vaak 30 tot 40 per weekend (eens per 4 tot 6 weken, hotelletje erbij, wijntjes, diner, je snapt het vast wel {:} ), maar de laatste keer is al ruim twee jaar geleden omdat ik geblesseerd raakte. Twee jaar terug kon ik nog geen 2km lopen, zondag deden we 18,6! En ik heb behalve 'gewoon' spierpijn geen klachten gehad van mijn blessure. Zo blij! *\o/* De langste route die ik het afgelopen jaar heb gedaan was 12km, dit is wel weer een eind verder. Op naar meer!

Het dieet van de orthomoleculair heb ik deels losgelaten. Ik doe iets meer gluten, maar niet zoveel als voor ik begon, doe weer minder vlees en meer kaas en zuivel, en zeer minimaal pakjes en zakjes en kant-en-klaar eten. Dat maakt het leven wel iets makkelijker en ik voel me hier goed bij. Oh, en wijn. <3 Een maand geen alcohol gehad, nu wel weer af en toe. Tijdens die maand volgens de orthomoleculair eten ben ik echt niks afgevallen, nu sinds zaterdag -0,4. Ik ga dus even door met deze eigen versie.

Heerlijk veulen, Esther! <3

Welkom ivy_power! Je kan dit! +:)+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:09

Ik ben ook even niet actief geweest want ik had een enorme dip. Ik bleef maar groeien en ook mijn kleding zei 'ga je lekker?'. Ik heb wat aanpassingen gedaan in mijn voeding en sinds dit weekend toch weer de spirit te pakken. De sportschool biedt nu weer buitentraining aan dus gisteren weer voor het eerst geweest. Wat was dat heerlijk! Meteen een aantal reserveringen gemaakt voor deze week :)

Ook al weet ik dat we hier voor elkaar zijn in voor- en tegenspoed, durfde ik me toch bijna niet te vertonen hier :o Praat toch leuker mee als je in de flow zit!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:15

Fijn dat je weer aan kunt sluiten bij de buitentrainingen *\o/*
Je bent altijd welkom he, ook als het even wat minder gaat.
Zonder dalen geen pieken :j

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:38

Bedankt iedereen :)

Ja you can do it, dat heb ik vaker bedacht....
Maar toch val je snel terug in een bepaalde gewoonte.

Maargoed, ooit gaat het lukken toch?

Ik ga overigens niet naar een sportschool oid, ik heb daar gewoon écht geen tijd voor, en momenteel ben ik aan het re-intergreren na een zware chras van een paard, dus qua energie lukt het nu ook zeker niet.
Wel loop ik bij een dieetist, en die zegt dat het op alleen gezond eten ook voor een groot deel moet lukken.
Ik ben sinds vorige week wel weer fanatiek aan het wandelen met de honden, ipv een rondje van een kilometer of 2, probeer ik nu minimaal 5km per ronde te doen.
Dat lukt de ene dag beter dan de andere dag, maar vind het een mooie start :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:44

Kleine stapjes om gewoontes te veranderen, alles tegelijkertijd gaat echt niet lukken.

Imre dieet nu klinkt goed :j Ik heb net zo'n wandelweekend achter de rug dus weet precies wat je bedoeld :D

In mei gaan we op die manier in 10 dagen Nederland door, met veel wandelen om de extra calorie inname te compenseren :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:56

Arabella wat ontzettend heftig, gecondoleerd, heel veel sterkte!

Wat fijn Imre dat je weer zo'n eind kan wandelen! Ik ben al blij met 6km :+ (ook een lijf wat niet meewerkt) maar dit klinkt wel als heerlijke wandelingen zo.

Haha gaucho, gelukkig loop je het er dan wel weer af :+

Ivy gezond eten is het allerbelangrijkst. Je kunt iedere dag gaan sporten, maar als je je bij wijze van spreke dan alsnog volpropt dan heeft t beperkt zin. Met alleen sporten val je niet gelijk af, van je voedingspatroon aanpassen wel.

Hier de afgelopen weken wat gesjoemeld, met verjaardagen / pasen en weekendje weg... had denk ik 1,5 week niet gewogen en vanmorgen toch ineens 2 kilo lichter. Ik heb de weegschaal 5x verplaatst en zelfs mn zoontje op de weegschaal gezet om te kijken of het wel klopte. Maar die woog netjes wat hij moet wegen dus het zal wel kloppen. Ben nu bang op een teleurstelling morgenochtend. Teller staat nu op -7,3 (en - 11 ten opzichte van een jaar geleden)

Heb ook nog wat leuks gedaan, ik heb een paard gekocht :D
Die zou eigenlijk pas komen als ik mijn doel bereikt had, maar ja er kwam een mooie kans voorbij dus nu kan hij me mooi helpen m'n doel te bereiken :D
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 21-04-21 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:59

Haha herkenbaar Gaucho! Extra veel wandelen of andere dingen doen, voel je je wat minder schuldig over je eten :+.

Hier gaan we met Hemelvaart een klein weekendje weg! Voordeel van 2 salarissen, er is wat ruimte over om dit soort dingen te doen :).