2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:09

Tortilla schreef:
Jullie zijn echt superlekker bezig! Motiveert mij weer om ook door te zetten :)

Helaas zit ik hier met griep of een flinke verkoudheid waardoor het hardlopen echt niet lekker gaat. Merk dat ik veel minder zuurstof krijg met zoveel slijm in mijn longen.

Beterschap.
Ik vroeg een keer aan de longarts of ik dampig zou worden als ik ging sporten met een luchtweginfectie. Blijkt buiten de paardensport geen gangbare term te zijn. Haha.

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:19

Bedankt allemaal! Zondag maar lekker een stuk wandelen en daarna misschien een buik-workout erachteraan gooien, wat meer kracht is best een goed idee Es_ther!

Haha Raket, die arts zal wel maf opgekeken hebben.

magda_90

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:48

Hallo allemaal :wave:

Ik heb jullie best wel verwaarloosd mijn excuses dames. Y;( Hoe is het met jullie?
Ik zal zo gaan bijlezen!

Hier een dip.. nouwja meer dat ik ondanks mijn menu niet lekker wilde afvallen. Ook een stukje enorme drukte wat dwars zat.
Nu heb ik de rust terug terug gevonden en is mijn menu wat aangepast en yes toch weer een kilo kwijt in een week tijd. *\%/*

Ik heb ook even zitten sneupen in mijn data. In november 2017 was ik op mijn zwaarst, echt te zwaar. Ik begon toen al wat sportscholen te zoeken maar het kwam niet lekker op gang. In april ben ik echt naar een dieettist gegaan tot september en toen ben ik naar mijn huidige coach gegaan. En toch sinds november 2017 15 kg er af. :D
Niet zo super snel maar ik goed het was dan ook erg zoeken naar een fijne coach, sportschool en nieuwe leefstijl. :) Nog nog op naar de laatste 20 kg. :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:11

Welkom terug! :wave: Lekker bezig hoor, 15 kilo is al heul veel! Maakt niet uit hoe langzaam, je bent al dichterbij je doel dan ooit :):)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:17

Inderdaad! :+: Bedankt! Hoe is het met jou?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:21

magda_90 schreef:
Inderdaad! :+: Bedankt! Hoe is het met jou?

Goeeed! Ook langzaam maar lekker door aan’t gaan :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:22

Jeeh go team haha!

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 23:40

Magda_90 consistentie is de sleutel tot succes! Als je maar een beetje volhoudt, gaat je vast lukken!

Ik ben zo blij. Ik probeerde 2 a 3 weken geleden om chin ups te doen, met 2 elastieken en hulp lukte het me. Vandaag is het me zonder hulp gelukt, 4 herhalingen, wel met elastieken natuurlijk haha, maar ik ben echt blij *\%/*

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 00:07

iemand ervaring of je met een hometrainer wat kunt afvallen

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 08:36

SecretLIN schreef:
iemand ervaring of je met een hometrainer wat kunt afvallen

Extra beweging kan altijd helpen uiteraard. Als je dat makkelijker vind om thuis te sporten en dat ook daadwerkelijk gaat doen is ‘t prima ;j

Besef wel dat je met cardio alleen extra verbrand op het moment dat je bezig bent. Zodra je krachttraining gaat doen ga je je spieren laten werken & spiermassa aanmaken = sowieso meer verbranden gedurende de dag (dus ook na je training).

Voor alles geldt dat extra beweging wel gezond is en kan bijdragen aan afvallen, maar je voeding blijft echt 80% van het afvalproces.
Als jij met je cardio workout 300kcal verbrand maar je eet wel 300kcal boven je behoefte, ga je niet afvallen :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 13:18

Oke, deze week was verschrikkelijk :')
Ik ben echt een secret eater _O- Aan het koken? Hapje hier,hapje daar.. :=

Vanaf maandag weer met goede start beginnen, rug is bijna over *\o/*

Berriepi schreef:
Magda_90 consistentie is de sleutel tot succes! Als je maar een beetje volhoudt, gaat je vast lukken!

Ik ben zo blij. Ik probeerde 2 a 3 weken geleden om chin ups te doen, met 2 elastieken en hulp lukte het me. Vandaag is het me zonder hulp gelukt, 4 herhalingen, wel met elastieken natuurlijk haha, maar ik ben echt blij *\%/*

Help me even, chin ups? Ik zie dan echt iemand voor me die zijn onderkin probeert te trainen :+

magda_90 schreef:
Hallo allemaal :wave:

Ik heb jullie best wel verwaarloosd mijn excuses dames. Y;( Hoe is het met jullie?
Ik zal zo gaan bijlezen!

Hier een dip.. nouwja meer dat ik ondanks mijn menu niet lekker wilde afvallen. Ook een stukje enorme drukte wat dwars zat.
Nu heb ik de rust terug terug gevonden en is mijn menu wat aangepast en yes toch weer een kilo kwijt in een week tijd. *\%/*

Ik heb ook even zitten sneupen in mijn data. In november 2017 was ik op mijn zwaarst, echt te zwaar. Ik begon toen al wat sportscholen te zoeken maar het kwam niet lekker op gang. In april ben ik echt naar een dieettist gegaan tot september en toen ben ik naar mijn huidige coach gegaan. En toch sinds november 2017 15 kg er af. :D
Niet zo super snel maar ik goed het was dan ook erg zoeken naar een fijne coach, sportschool en nieuwe leefstijl. :) Nog nog op naar de laatste 20 kg. :)

Toch netjes 15 kg in een jaar tijd?!
Welkom terug!

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 14:35

Barbabientje hahaha nee, chin ups is je onderhands optrekken en zorgen dat je met je kin boven het rek uitkomt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 14:36

Oh barbabientje dat is zo herkenbaar :') gelukkig geen last meer van aangezien ik nu alleen woon en alleen maar heel saai eten kook :')

Love grafiekjes!!! 2,5 maand lang 2x per dag uit eten geweest dus veel aangekomen en daarom weer begonnen met afvallen :') :') Hier is de mijne! En nee ik woog geen 140 kg haha het is in lbs :o

Afbeelding

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:46

raket schreef:
Tortilla schreef:
Jullie zijn echt superlekker bezig! Motiveert mij weer om ook door te zetten :)

Helaas zit ik hier met griep of een flinke verkoudheid waardoor het hardlopen echt niet lekker gaat. Merk dat ik veel minder zuurstof krijg met zoveel slijm in mijn longen.

Beterschap.
Ik vroeg een keer aan de longarts of ik dampig zou worden als ik ging sporten met een luchtweginfectie. Blijkt buiten de paardensport geen gangbare term te zijn. Haha.

Hahahaha! Proest, Daar ging mijn thee...

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 22:55

Afbeelding

Afgelopen week veel verjaardagen enzo gehad..
Nu dus even weer flink in het gareel :o :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 03:27

Komt goed! Wel lekker genoten? :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 07:14

Barbabientje, bedankt! Ik ben er inderdaad erg trots op. :)

Berriepi schreef:
Barbabientje hahaha nee, chin ups is je onderhands optrekken en zorgen dat je met je kin boven het rek uitkomt :D

Ik krijg er al spierpijn van als ik er aan denk. :')

Anthea schreef:
Oh barbabientje dat is zo herkenbaar :') gelukkig geen last meer van aangezien ik nu alleen woon en alleen maar heel saai eten kook :')

Love grafiekjes!!! 2,5 maand lang 2x per dag uit eten geweest dus veel aangekomen en daarom weer begonnen met afvallen :') :') Hier is de mijne! En nee ik woog geen 140 kg haha het is in lbs :o

[ [url=m/dQgk1L.png]Afbeelding[/url] ]

Goed bezig! *\o/*

_evelien_ schreef:
[ [url=m/pkHZ5j.png]Afbeelding[/url] ]

Heel herkenbaar! Ik probeer nu standaard kwark met noten te eten voordat ik naar visite toe ga. Dan snaai ik ook veel minder.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:53

_evelien_ schreef:

Hier net zo helaas. Vanochtend wel weer goed m'n best gedaan in de sportschool en gelijk weer terug in het gareel met m'n voeding.

Houden jullie ook allemaal centimeters bij of alleen gewicht?

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:13

Dieuwke_ schreef:
_evelien_ schreef:

Hier net zo helaas. Vanochtend wel weer goed m'n best gedaan in de sportschool en gelijk weer terug in het gareel met m'n voeding.

Ik houd zelf puur gewicht en spiegelbeeld bij.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:26

Dieuwke_ schreef:
_evelien_ schreef:

Ik houd ook centimeters bij. :j

Ik ben de afgelopen weken ook aardig losgegaan waardoor ik in gewicht ben blijven hangen. Gelukkig ben ik niet aangekomen. Nu weer even letten op mijn eten.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:08

Ik doe voornamelijk op gewicht. En op zicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:22

Ik kijk alleen op de weegschaal, echt geen zin om alles te meten :')

Vandaag 6.8 kg kwijt in 5,5 week *\o/*
Nog 3 maanden voor mijn man weer thuis is, hopelijk zit ik dan op m'n goal weight :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:27

Anthea schreef:
Ik kijk alleen op de weegschaal, echt geen zin om alles te meten :')

Vandaag 6.8 kg kwijt in 5,5 week *\o/*
Nog 3 maanden voor mijn man weer thuis is, hopelijk zit ik dan op m'n goal weight :+

Jij gaat lekker! :):) Go go go!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:28

Hier gestopt met roken 2,5 week geleden...inmiddels ook al 2 kilo meer op de weegschaal. Vooral op het werk meer behoefte om te snaaien waar ik ook te vaak aan toe geef. Door flink last van m'n rug kom ik ook niet aan m'n beweging. Dat helpt niet. Moet echt oppassen dat ik niet in een neerwaartse spiraal terecht kom dus vanavond ga ik toch naar de sportschool. Misschien helpt het ook wel om de boel iets losser te krijgen. Kan ik in ieder geval niet snacken vanavond thuis op de bank haha. Mijn doel is toch echt om in 2019 nog 7 kilo af te vallen. Dan zit ik op bijna -30 kilo. Mocht het niet lukken dan ben ik ook tevreden, maar het zou wel tof zijn.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:30

_evelien_ schreef:
Ik doe voornamelijk op gewicht. En op zicht.

Op mijn broek. :+ Ik moet binnenkort echt kleinere broeken kopen want zelfs mijn riem is op het eind qua gaten bij prikken. _O-