@Dream, ziet er mooi uit als geheel. compositie past mooi op je arm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pluche_pluus schreef:Nice Sharon!Als artiest moet je ook behoorlijk creatief zijn met zo'n cover up. De sterren hebben best dikke lijnen, maar misstaan zeker niet in zo'n dotwork!
@Dream, ziet er mooi uit als geheel. compositie past mooi op je arm
Dee_Es schreef:Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is MuSLi!
Dreamer, de smaak te pakken?!
Hier ook nog geen spijt (maar dat zou dan ook wel erg snel zijn), maar ook niks nieuws op de planning.
[ [url=m/jEd3N8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Houden jullie trouwens rekening met tatoeages tijdens wedstrijden? Bv door minder snel in zomertenue te starten?
Anoniem schreef:Agja, je hebt ook jury's die schimmels niks vinden, d'r kan helaas moeilijk een andere kleur vervenZo kan je over alles wel nadenken: Die houdt niet van tinkers, die niet van bonte, die niet van een zwart jasje en die niet van een bruin hoofdstel enz enz enz.
Zou me niet te druk maken, plus hoevaak komt het hier nou voor dat het zo warm is dat je in zomertenue mag
IrisW schreef:Dee_Es schreef:Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is MuSLi!
Dreamer, de smaak te pakken?!
Hier ook nog geen spijt (maar dat zou dan ook wel erg snel zijn), maar ook niks nieuws op de planning.
[ [url=m/jEd3N8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Houden jullie trouwens rekening met tatoeages tijdens wedstrijden? Bv door minder snel in zomertenue te starten?
Heel pretty! Doet me beetje denken aan Kevins stijl van Blackbear, bij wie heb je hem laten zetten?