3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 18:31

Wat goed Frummels, zo'n Personal trainer. Ik zou dat ook wel graag willen, maar het is zo duur.

De broek valt normaal, ik denk dat als ik een kilo kwijt ben hij al een stuk beter zit. Hij kan in ieder geval dicht, dus dat scheelt :+. Het kreng was peperduur en moest helemaal uit Zweden komen. Ach, goede motivatie.

Welkom Hanneke! Ja, eten.. Ik ben ook een echte Bourgondiër. Vooral nu ik thuis zit wil ik elke keer lekkere broodjes maken voor lunch en snacken. Je sport wel veel, super goed!

Wat fijn Bhriseis dat het zo goed gaat! Dat is de beste motivatie!

Jij ook goed bezig Lis_Ol! Altijd fijn als het mensen opvalt.

Ik ben van plan om komende tijd voor iedere dag mijn gewicht, calorieën, fruit en groente bij te houden in een notitieboekje. Ik sta namelijk echt nooit op de weegschaal (wat niet weet wat niet deert :Y) ).

Momenteel rijd ik 4 keer in de week paard, twee verschillende paarden. En dat doet me erg goed. Merk ook dat ik meer spier aan het ontwikkelen ben. Over 6 weken start ik bij een multidisciplinair revalidatiecentrum, daar ga ik 4 maanden lang 4 dagdelen in de week heen. Daar ga ik aan de slag met een psycholoog, fysio en ergotherapeut. Daar zit ook een stuk fysieke training bij (ik geloof 2 keer in de week). Ik kijk er erg naar uit om daar te beginnen, helaas moet ik nog 6 weken wachten.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 08:54

Kruipt ook weer onder haar steen vandaan, gaat allemaal niet zo lekker de laatste tijd, vooral qua gezondheid, maar denk dat het wel goed is wat mee te blijven doen. Mijn wereld is immers nu vooral thuis en online :o

Qua bijlezen nu alleen even de highlights,loop 11 pagina's achter :+

Kimmie25501: wat een aansprekende merrie! Hoe gaat het nu met haar, lekker aan het rijden?

Yonker: nog gefeliciteerd met het bereiken van je magische grens, heel knap en goed bezig *\o/*

Welkom Hanneke137! Leuk zo'n concreet doel om naar toe te werken.

Frummels wat een heftige blessure, wat is de prognose voor de toekomst?

Maanlicht: lekker dat je fanatiek aan het paardrijden bent! En fijn dat je een dergelijk traject hebt in het vooruitzicht, wel intensief zo! Ik begin eind deze maand aan een soort zelfde traject, alleen nog geen idee hoe vaak ik heen moet.

Weekendje Duitsland was trouwens echt genieten, had gelukkig net wat goede dagen! Voor de rest is er gisteren een echo gemaakt van mijn heup, krijg ik 14 mei de uitslag van. Hoop zo dat ze iets vinden waar ze wat mee kunnen. Zit nu een week aan de MS medicatie, maar dat valt tegen, mijn lichaam moet er echt heel erg aan wennen. Last van bijwerkingen. En dus het revalidatie traject dat start 24 mei, maar het eerste gesprek met de arts was een beetje een domper, zal vooral hulp krijgen bij het leren omgaan met mijn huidige lijf, de kans dat we veel sprongen voorwaarts kunnen doen is klein omdat ik eigenlijk alles al 'goed' doe. Hoera voor je hele leven al chronisch ziek zijn met ernstige astma, vroeger al een jaar in een astma revalidatie kliniek gezeten. Hopeloos geval ben ik }:0

Zaterdag weer weegmoment, zal wel wat aangekomen zijn, hopelijk weeg ik nog ergens in de 63, dan is de schade beperkt tot een paar honderd gram. :')

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 08:57

@urosa: waar was je in duitsland?

Pff, gister op de weegschaal gestaan en hij zegt nog steeds hetzelfde. Het stomme is dat als ik ga minderen ik alleen maar meer honger krijg en dan dus ga snacken... Misschien dan toch maar hopen dat het vet ingeruild wordt voor spieren :Y) Ik krijg wel de opmerkingen dat men mij "slanker" vind. Maar ik zie het niet.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 09:02

Ik was in Arnsau, ligt in het Wiedbachtal. Was echt prachtig daar!

Als je veel aan het sporten bent anders ook meten erbij? Altijd positief dergelijke opmerkingen en zelf is dat soms ook lastig te zien!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 09:33

Lis_Ol: dankjewel. T is inderdaad vervelend, maar heb nu al zo lang rugklachten (>16 jaar) dat dit er ook nog wel bij kon, haha. Hernia heb ik ook gehad, wat rot dat je daar ook last van hebt :(:) Bij mij heeft het toen juist geholpen om veel te bewegen en te sporten, maar dat zal vast ook per locatie van de hernia en het behandelplan afhangen. (Sommige dingen zoals wielrennen kon ik bijvoorbeeld echt niet, maar krachttraining, rustige buitenritjes, yoga en zwemmen kon en mocht ik wel zolang ik het zelf goed vond gaan :) )
Kan me voorstellen dat je het rijden erg mist.. Hopelijk mag je er snel weer op!
En wat goed dat je al op -4,1 zit zeg! Mag je heel trots op zijn. Hoeveel wil je er nog af?

Maanlicht: Ik vind het ook altijd veel te duur. De beste vriend van mijn vriend (en tevens zijn getuige voor onze bruiloft) is personal trainer en heeft bij een aantal lessen cadeau gedaan voor de bruiloft omdat ik zo graag wat strakker in mijn jurk wil. Echt zo enorm lief! <3
En inderdaad goede motivatie dat die broek zo duur was, haha. Hopelijk zit ie snel comfortabeler!
Spannend, starten bij het revalidatiecentrum. En fijn dat je er zo naar uit kijkt! Die 6 weken zijn zo voorbij :)

urosa: Balen dat het niet zo goed gaat met je gezondheid. Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent. :(:)
Prognose voor mijn blessure weet ze niet zo goed. Het zou met een maand of 3 a 4 wel verbeterd moeten zijn, maar dat kan ook anders zijn. Ben in elk geval blij dat ik mag blijven sporten! (al dan niet onder begeleiding).
Wat fijn dat je zo genoten hebt van je weekendje Duitsland! Dat kan een mens echt heel goed doen, even er tussen uit. Ik zal duimen voor je uitslag 14 mei. En ik hoop ook dat de bijwerkingen van de medicatie snel verminderen, dat is echt heel rot als je daar zoveel last van hebt..

Riddershow: Als anderen het opmerken, zou het best zo kunnen zijn dat je daadwerkelijk slanker bent! Zelf zie je dat vaak lastig omdat je jezelf elke dag ziet. :) Meten is een hele goede, dat doe ik zelf ook vaak. En foto's maken doe ik ook elke maand. Dan kan ik ze naast elkaar leggen en dan zie ik vaak wel verschil, terwijl de weegschaal misschien anders beweert. Maar ik heb sowieso niet zo een goede band met dat ding ;)

---

Training gisteren was echt heerlijk maar wel echt enorm heftig! Elke vezel in mijn lichaam is op nu. :') Voor degenen die het interessant vinden om te lezen :) :We zijn begonnen met een warming up circuit: 50 sec touwtje springen, 10 sec rust, 6 squats, 6 jumping lunges, 6 burpees, 10 sec rust, 40 sec handstand tegen de muur, 20 sec rust. Dit circuit 3 keer herhaald.
Daarna 5 sets van 5 herhalingen hipthrusts 115 kg met 30 sec rust tussen elke set. Daarna 3 min rust.
Toen begon de hel. Een crossfit wod gedaan voor het eerst in mn leven. := circuit bestond uit: 29 situps, 31 thrusts 22 kg. (frontsquat die je uit duwt in een shoulder press), 31 kettlebell swings 16 kg, 31 squats zonder gewicht. Dit circuit moest ik in 25 minuten zo vaak mogelijk herhalen, of de tijd stoppen als ik 4 rondes gedaan had. Ik kwam niet verder dan 2 volle rondes en nog 17 herhalingen van de thrusts :')
Wát een heerlijk gevoel om jezelf zo tot het uiterste te drijven! Gelukkig deed de trainer dat ook wel echt, want ik was echt helemaal op.

Zaterdag heb ik weer training en we hebben besloten de trainingen die ik met hem doe, te richten op crossfit. Super leuk en stukken beter voor mijn krakkemikkige lijf dan powerliften :D De andere 2 a 3 trainingen per week doe ik dan zelf en dat blijft gewoon krachttraining. :)

En dan nu mijn lijstje vandaag:

O: grote eiwitshake aardbei met water.
T: scrambled eggs 3 eieren met courgette en kaas + een cappuccino
L: sla met linzen, walnoten, kaas, druiven, appel, mosterddressing (denk ik)
T: grapefruit
T: 2 rijstwafels met slankie smeerkaas komijn
A: uit eten want mijn mama is vandaag jarig. We gaan bij de Thai eten en daarna borrelen, dus weet niet precies wat het wordt..

B: 40 min fietsen (retour werk)
D: water en thee

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:25

Frummels: dat is nog eens een praktisch cadeau. Lief van hem! Fijn dat je in ieder geval kan blijven sporten en ik hoop voor je dat het een stuk beter is na die 3 of 4 maand. Zolang met klachten lopen is ook vervelend. Beperkt toch altijd. Je training klinkt echt heel fanatiek, kan niet anders dan dat je super strak in die jurk komt zo :') Fijn dat het ook beter voor je lijf werkt zo! Lekker lijstje ook :Y)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:29

Goed bezig Frummels! Wat naar zeg van je blessure, hopelijk merk je snel verbetering!
Welkom Hanneke!
Wat fijn Bhriseis!
Supergoed Lis_Ol!
Dank je Urosa! Het gaat goed! Helaas is ze wel wat gaan uit proberen en heeft besloten flink te lopen bij opstappen. Door wat ik met mijn vorige paard heb meegemaakt, durf ik dat niet zo goed te corrigeren. Daarom heb ik besloten dat ik sws eerst ga grondwerken om meer respect te krijgen en dan kijk ik daarna weer verder. In de tussentijd helpt gelukkig iemand me erop.
Wat fijn dat je weekendje Duitsland leuk was! Veel beterschap, hopelijk voel je je snel iets beter :(:)
Wat fijn dat je lekker kunt paardrijden Maanlicht!
Het is altijd moeilijker om het bij jezelf te zien Riddershow. Maar als anderen het zien, moet het echt wel opvallen :j Supergoed van je!
Mooi lijstje Frummels en veel sterkte met je spierpijn :')
Even korte bijleespost gedaan, ik haak vanaf hier weer in haha

Ik heb bijna eindexamens, het duurt nog zo'n week, dus ik begin een beetje heel veel stress te krijgen :') Vandaag had ik iets heel moois voor mezelf gepland, maar het was leuk geweest als ik me daar ook aan gehouden had. Ten eerste had ik geen zin in havermoutpap als ontbijt, daarna te veel brood gegeten als lunch. Verder wel netjes.
O: twee boterhammen met boter, nutella en pindakaas. (404)
T: een sultana. (19)
L: een haring, een gekookt ei, drie en een halve boterham met boter, surimi-krab salade, helft zalm, helft jam, aardbeien en hagelslag. (843)
T: een glas roosvicee en een kokos-chocolade koekje. (79)
A: een gekookt ei, een half stuk kabeljauw uit de oven, een half stuk gebakken kabeljauw, aardappelpuree, verse witte asperges en botersaus. (446)
T: een bakje yoghurt met cornflakes en aardbeien. (200)
B: 6000 stappen, 15 minuten fietsen en 50 minuten paardrijden.
Totaal kcal: 1991.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 13:57

Succes met je eindexamens straks Kimmie! Welk niveau doe je? :)

Deze week weer even strak, volgende week naar stockholm en dat wordt vast vreten haha. :=

O/L: 5 beschuitjes met aardbei
T: peer
A: Gevulde paprika met spinazie, tomaat, kruiden en wat kaas + maiskolf + rucola
T: Fruitsalade
B: ga zwemmen/zonnen zo haha

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 15:19

Ik doe gymnasium.
Vind je dit lijstje niet alleen een beetje weinig?
Ik zou omvallen haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 18:30

Jaaa was vergeten bij tussendoortje 2 broodjes van de Lidl (triangel met kaas erop oid) :))

En oei gymnasium dus ook echt veel examens dan... sterkte. :=

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:54

Valt wel mee qua aantal hoor haha, ik heb er acht, sommigen veel meer :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:26

Succes met je examens en leren Kimmie!! :)

Ik heb verder niet veel te melden, het eten gaat niet zo heel top en het sporten ook niet echt dus ja :+

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:56

Kimmie25501: slim om dan even wat te gaan grond werken en fijn dat je in de tussentijd hulp hebt met opstappen! Heel veel succes met je eindexamens, blijven ademen, komt het allemaal goed :')

Ik had helaas zaterdag 64.3 op de weegschaal staan. BUMMER. Nouja voor 2-3 weken niet opletten is de schade beperkt tot precies +1 kilo. Vandaag weer goed begonnen met overnights oats met banaan.

Sinds vrijdag voelde ik me gelukkig al weer iets beter, dus was zaterdagmiddag goed genoeg om even naar bevrijdingsfestival te gaan, heerlijk genoten in het zonnetje {:} Gistermiddag begon het weer wat op te raken, vandaag maar even wat rustig aan. Hoop dat ik nog even op de crosstrainer kan. Voor de rest zal het wat netflixen worden, misschien even in de tuin wat licht werk en natuurlijk even zonnen. Wat een luxe, het lijkt wel zomer in april!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:00

Bedankt urosa! Ik hoop het maar haha.
Wat fijn dat je je weer iets beter voelt! Het is wel al mei hè :') Ik weet alles precies uit mijn hoofd, ik ben nog nooit zo bij geweest

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:40

Haha je hebt gelijk, zonnesteek opgelopen denk ik :+

Goed van je! Doe je beter dan ik toendertijd.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:25

Veel succes kimmie! Komt helemaal goed! *\o/*
Ik mis echt mijn gymnasium tijd, ik was echt dol op Grieks <3

Urosa, hopelijk kan je de volgende dagen voldoende uitrusten. Houd je van de warmte? Ik niet zo hihi.

Wow Frummels, die workout klinkt... Hels haha. Hoe was de spierpijn? }>

-----

Hier na een kwakkelweekje (werken tot erg laat, blaasontsteking) nu weer nieuwe motivatie! Al twee dagen in de ochtend lekker gesport, en dan hoef ik de rest van de dag niet meer terwijl het zo warm is!

O: 2 bakjes Oikos
B:piit28, 15 min. Piit abs, 25 min snelwandelen met de hond met drie hardloopstukjes
L: 90 g Mg brood, balade light choco, light roomkaas met cherrytomaatjes, latte
B: 40 minuutjes wandelen tijdens het reizen van en naar werk
A: pasta met courgetti, rode pesto, paprika, champignons, azijn, kruiden, parmezaan, zongedroogde tomaat
T: bakje Oikos agrum, sinaasappel, paar aardbeien, citroen sorbet

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 14:14

Bhriseis, slim om dan lekker in de ochtend te sporten, deed ik eerder ook altijd, standaard voor het werk uit. Maar dan ook in de winter, na het werk had ik vaak de puf niet meer. Fijn dat het nu weer beter met je gaat, blaasontsteking is ook wel erg vervelend. Jouw lijstjes klinken altijd zo lekker!

Ik hou wel echt van de warmte, voel me dan ook gewoon beter. Wellicht gaan we wel emigreren over een aantal jaar.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:06

Hier gaat t op het moment voor geen meter, heel frustrerend... Ik ben een echt emo eter, en dat speelt me nu parten.
Ik ben nog steeds snel kortademig, en nu met het warme weer soms ook zonder inspanning benauwd. Aangezien een oorzaak in de longen eigenlijk uitgesloten is, ben ik nu doorverwezen naar de cardioloog, rete spannend. Ergens verwacht ik niet echt dat er wat uit komt, maar áls ze wat vinden... Tjemig, t is toch je hart... En als ze niets vinden, wat dan??
Ik ga nog steeds wel 3x per week sporten en kijk dan hoe ver ik kan gaan. Raak ik te erg buiten adem stop ik, maar ik ben bang dat als ik minder ga sporten, mn conditie alleen maar meer achteruit holt.
En het eten... Tsja... Meestal begin ik de dag wel goed, maar krijg ik 's avonds een vreetbui. Gisteravond zijn er 2 kleine zakjes chips, 2 kleine zakjes haribo, een kabelspek en een plak kaas gesneuveld... Beetje jammer van de moeite die ik overdag doe -O-

De planning voor vandaag:
O: Havermout met halfvolle melk en kaneel
T: breaker high protein
L: belegd broodje en kom soep uit kantine
T: flinke bak watermeloen :9
A: Kip uit de oven (met creme fraiche, wijn, kaas, zongedroogde tomaten etc, lekker calorieën bommetje :+ ) met tagliatelle en salade
T: iets van een bak yoghurt ofzo, ff kijken wat we nog in huis hebben.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:23

Lekker bezig Frummels, wat is nu eigenlijk precies het verschil met crossfit en powerliften? Hoor veel over crossfit, maar dacht dat dat eigenlijk gewoon die gewichtenhoek wordt bedoeld :')

Succes met je eindexamens Kimmie!! Toch altijd spannend!

Wat fijn dat het afgelopen weekend wat beter ging Urosa! Voor 2-3 weken niet opletten is +1 nog heel netjes, klinkt voor mij alsof je toch een gezonder eetpatroon in het algemeen hebt aangemeten!

Oh wat naar Laura, vooral de onzekerheid lijkt me verschrikkelijk om mee om te moeten gaan :(:) Snap wel dat het zich uit naar eten. Misschien wat gezondere snacks in huis halen? Hoeft niet heel gezond te zijn, maar als het ietsje beter is dan bijv. chips dan voel je je er ook wat minder slecht over. Hopelijk is de uitslag een beetje goed en valt er dan ook een last van je af.

-----------

Ik heb geen zin meer om me te wegen, het is een beetje demotiverend. Met dit lekkere weer wordt er nogal ''geleefd'' in mijn omgeving. Maar moet mezelf weer even in het gareel trekken, want als dit de komende 3 maanden zo is dan komt het niet goed haha :')

Mijn lijstje van gisteren was:
O/L: boterham met margerine, 1 gebakken ei en ham + jus d' orange
T: snackgroenten met yoghurtdip, ossenworst, paar blokjes kaas en 3 glazen wijn :o
A: bbq met turks brood met saffraanaioli :9 2 meringuez worstjes, 2 kip spiesjes, 4 groentespiezen, stuk watermeloen en 1 glas wijn
Waarschijnlijk komt het samen wel op veel kcal samen (veel vet), maar toch ben ik wel blij dat ik voor een gezondere borrelschotel/bbq ben gegaan. Dat is even mijn trots momentje

Voor vandaag is de planning:
O: breaker protein
L: couscous met gegrilde groenten + wat walnoten en feta
A: zalm met volkoren verse pasta/saus van de ah
T: de borrelplank van gisteren namaken, maar dan met alleen de snackgroenten en yoghurtdip :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:56

Pfoe moeilijk, ik ken het wel Laura.. hier werkt het als het niet in huis is. Als het er namelijk wel is, dan word het ook gegeten. Al helemaal chocola enzo. Ook weekenden vind ik wel moeilijk.

@Aight; ach even niet wegen hoeft niet slecht te zijn. Ik weeg nog altijd hetzelfde (73kg) en dat vind ik jammer.. maar je kunt aan m'n lijf zien dat ik wel gewicht kwijt ben maar spieren erbij zijn gekomen. Had gewild dat ik m'n omvang had gemeten. Vrijdag is m'n 'foto' moment. Ik heb een maand geleden fotos van mezelf gemaakt en nu een maand later doe ik het weer (zelfde poses) om verschil te zien. En dan maakt dat nummer niets uit. :) Wellicht werkt dat voor jou ook.

Hier vandaag:
O: Oats met blueberries.
T: pink lady appel
L: Eigen gemaakte minestrone soep met selderij, wortel, courgette en risotto rijst (vegetarisch) en nog wat andere dingen natuurlijk anders wordt het geen soep.
D: Shepherds pie met een twist. :D 125 gram Gehakt met een scheutje rode wijn, tomatenpasta, bief boullion, soja saus (eetlepel), wortel, selderij en daar bovenop aardappel/bloemkool stamppot en een beetje kaas. <3 super yummm. Had er ook een beetje ketchup op gedaan.

Verder heb ik echt nare bijwerkingen van antibiotica op het moment dus m'n maag is een beetje van stuur.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 12:13

Oehh Nagini, die sheperds pie klinkt lekker zeg! De soep trouwens ook, lekker dingen allemaal :9

Ik zorg idd meestal dat ik het niet in huis heb, maar nu was er toevallig vrij veel in huis wat nog over was van de uitjes in de vakantie. Voor de kinderen is er toch altijd wel iets in huis, al kies ik dan meestal iets wat ik niet zo lekker vind.
Ik moet idd weer even wat gezonde, maar lekkere snacks in huis halen :j

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 12:16

Laura82: het zit je qua gezondheid ook allemaal niet mee, snap dat het veel impact heeft. Wat bij mij hielp was er niet teveel bij stil te staan, me meer over te geven aan de rollercoaster. Wat het ook wel of niet is, je hebt er toch geen invloed op. Sterkte in ieder geval! Vervelend zeg van die avond eetbuien, ik heb dat vaak als ik te weinig of niet de juiste dingen eet, maar je lijstje van vandaag ziet er volgens mij prima uit.
Hopelijk snel weer wat controle terug in je leven!

Aight: wat een lekkere BBQ heb je gehad! Vind het altijd wel lekker die groentes met gezonde dippen, ben ook gek op hummus, al zitten daar wel relatief veel kcal door de vetten in.

Nagini: als ik foto's op SM langs zie komen vind ik je er erg goed uitzien! Lekker zeg je lijstje! Maak je dat allemaal zelf?

Zal ook eens een lijstje plaatsen:
O: 2 kampioentjes met kipfilet.
T: banaan
L: kwark met honing, lijnzaad en superfood&notenmix
T: wortels
A: vegetarische pizza met spinazie <3
T: bakje magere perzik yoghurt
B: misschien even lichte krachttraining, vandaag echter wat meer last van mijn lijf dus moet ik even aankijken. Gisteren wel 30 min crosstrainer gedaan, voelde goed 8-)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:04

Nagini, ik val ook traag af, maar het zakt wel, en het schommelt niet meer. Ik zie en voel het ook aan mijn buik, rug en dijen, en dat doet ook al veel! Ik werk ook met foto's.

Hihi dank je Urosa, ik houd echt van lekker gezond eten, maar ik geef er zo veel geld aan uit, dat is het nadeel dan weer. Sport ze bikkel!

Aight, die BBQ klinkt netjes hoor! Neem je foto's? Ik vind het nu ook moeilijker om gezond te eten trouwens.

Laura, al aan een holistische arts gedacht? Klinkt echt niet goed, jouw klachten, het duurt nu al zo lang.

O: 2 bakjes Oikos
B: 1/2 piit workout (knieën deden pijn), 15 min piit28 abs workout, 15 min stretchen
B: uurtje wandelen van en naar het werk
L: Mg broodje met selderij, tomaat, komkommer, tuinkers, mayo en plak kaas <3
T: bolletje citroen sorbet, 2 dunne rijstwafels donkere chocolade
A: overschot van pasta van gisteren (pasta, courgetti, paprika, champignons, rode pesto...)
T: cidertje? Sinaasappel, ananas

Hier echt een baaldag, onze stroom ligt uit tot de late namiddag. Dus geen koffie. AAAAAAAH!!!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:32

Zolang ze me regulier nog serieus nemen en nog niet alles uitgesloten hebbe, blijf ik liever op dat pad :) Wanneer we echt uitgezocht zijn kan ik altijd nog het alternatieve circuit in.

Hmmm jouw lijstje ziet er ook al zo lekker uit :9 Balen van de stroom zeg!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:04

Frummels: Slechte rug zit hier ook in de familie, dus altijd al wel wat klachten gehad. Zit bij mij onderin mijn rug met uitstralingen in mijn bil/bovenbeen.
Maaaaaar! ik ben sinds zondag zelf mijn stal weer aan het mesten, had mezelf beloofd als dit goed ging ik komend weekend weer op t paard stap, tot nu toe gaat dit goed dus wie weet :D
Wil er trouwens nog 5 kilo af, dus ongeveer -9.
Lukt het met je trainingen?

Kimmie: Succes met je examens nog deze dagen!!

Laura: sterkte met de onzekerheid en je klachten.. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Verder zie ik goede en vooral ook lekkere lijstjes voorbij komen haha. Haal soms ook wel inspiratie uit dit topic hoor qua eten :j
Mijn moeder had ook een leuk boek gekocht, met lekkere en gezonde recepten om af te vallen.
Zondagavond een plaattaart gemaakt, met bladerdeeg als bodem, bedekt met yoghurt gemengd met groene pesto met daarop courgette, paprika, uit en mozzarella. die was zo lekker :9
Daarnaast blijf ik momenteel wat hangen in gewicht, baal er behoorlijk van. Ging ook behoorlijk hard de eerste 3 weken. Vermoed dat het met die warme dagen ook wel wat vocht is, maar blijf iig doorgaan met waar ik mee bezig ben.

Lijstje van vandaag:
O- 125 gr. yoghurt met 40 gr muesli met rozijnen, 50 gr witte druiven en 150 ml optimel yoghurtdrink.
T:-
L: 2 speltboterhammen met kipfilet en een gebakken ei.
T: 2 snack a jacks kaas, blikje redbull.
A: 60 gr risottorijst, ui, knoflook, champingons, zongedroogte tomaten en verse bladspinazie. Daar moet iets wat kaas overheen :) (ook zo'n recept uit dat boek, ben heel benieuwd)
T: Kiwi