De broek valt normaal, ik denk dat als ik een kilo kwijt ben hij al een stuk beter zit. Hij kan in ieder geval dicht, dus dat scheelt

Welkom Hanneke! Ja, eten.. Ik ben ook een echte Bourgondiër. Vooral nu ik thuis zit wil ik elke keer lekkere broodjes maken voor lunch en snacken. Je sport wel veel, super goed!
Wat fijn Bhriseis dat het zo goed gaat! Dat is de beste motivatie!
Jij ook goed bezig Lis_Ol! Altijd fijn als het mensen opvalt.
Ik ben van plan om komende tijd voor iedere dag mijn gewicht, calorieën, fruit en groente bij te houden in een notitieboekje. Ik sta namelijk echt nooit op de weegschaal (wat niet weet wat niet deert

Momenteel rijd ik 4 keer in de week paard, twee verschillende paarden. En dat doet me erg goed. Merk ook dat ik meer spier aan het ontwikkelen ben. Over 6 weken start ik bij een multidisciplinair revalidatiecentrum, daar ga ik 4 maanden lang 4 dagdelen in de week heen. Daar ga ik aan de slag met een psycholoog, fysio en ergotherapeut. Daar zit ook een stuk fysieke training bij (ik geloof 2 keer in de week). Ik kijk er erg naar uit om daar te beginnen, helaas moet ik nog 6 weken wachten.