.
Die telefoon heb je dik en dwars verdiend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:JAAAAAAAA ik heb mijn 7e halve eindelijk onder de 2 uur gelopen!!
Wat een race. Het eerste kwartier was het zo druk dat ik tegen de 7 min per km aanzat. Daarna ging ik als een speer. Mijn benen voelden ook top. Alleen na 16km pijn in mijn maag.
En.. mijn telefoon naar de mallemoeren geholpen. Per ongeluk water over gegooid. Dus helaas heeft hij mijn halve niet geregistreerd. Ik weet wel zeker dat ik meer dan 21.1 heb gelopen, want bij de 20 zat ik al op 20.5 ofzo en gaf hij 5.30 per km aan. Volgens de uitslag liep ik 5.40 per km.
Meteen doorgereden naar de mediamarkt en een nieuwe telefoon gekocht. Dure halve dus.
Eindtijd 1.59.42!!! Trots!
Heel verstandig vast niet maar alsnog een bikkel dat je het toch hebt gedaan.
Was de eerste keer dat ik de hele deed en wat was het gaaaf! Maar ook ongelooflijk zwaar! Vond het erg warm, begon met een tempo van ongeveer 5.55 maar halverwege zat mijn hartslag rond de 170 (normaal loop ik rond de 150, zal een combi van adrenaline en warmte zijn geweest) en dat vond ik toch wel erg hoog. Zeker nadat ik mensen om me heen zag afhaken (sommige stonden te kotsen langs de kant, een aantal ook helemaal van de kaart alsof ze stomdronken waren en een paar opgehaald door de ambu) besloten iets rustiger te lopen en veilig de finish over te komen. Uiteindelijk 4 uur en 21 minuten over gedaan, dus dik tevreden
Vandaag een dagje vrij genomen van het werk, dat was een goede keuze want ik heb behoorlijke spierpijn
Trappen op wil nog wel, trappen af voelt niet prettig en gaat erg langzaam
Heel knap! Hopelijk volg ik je snel
Zonde van je telefoon wel trouwens, maar dat is bijzaak nu
Wat goed! Je hebt een verstandige keuze gemaakt denk ik en alsnog in een hele nette tijd de finish gehaald, petje af! Nu lekker rustig aan haha.
Wel doorgezet en uiteindelijk in 2 uur en 4 minuten de finish bereikt. Tijdens de wedstrijd heb ik heeeeel vaak gedacht: 'ik doe dit nooit meer', maar natuurlijk heb ik ondertussen een nieuwe halve marathon op de planning staan
Het duurt nog wel een tijdje gelukkig. Nu eerst het cross seizoen in en daar hopelijk sterker van worden! Greetje63 schreef:s1993 gefeliciteerd met je eerste marathon.
sv wat goed je doel behaald om binnen de twee uur te lopen.
Mondy fijn dat je er een goed gevoel over hebt om die halve marathon toch uit te lopen. Hoewel ik persoonlijk er vraagtekens bij heb dat als je zoveel last heb van je oorontsteking dat je er drie uur over moet doen het dan wel verstandig is om door te zetten.
fleury mooie tijd op de 10km. Mocht je dan zolang doen over de halve marathon? Meestal is 2 1/2 uur toch wel het maximale.
Ik mag volgende week aan de bak voor mijn marathon. En als ik een beetje fris over de finish kom de week erop nog eentje.
Maar het verschil tussen jou en mij is toch dat voor jou die afstanden niet ongewoon zijn, dus ik denk dat ik maar even verstandig moet zijn.
Fleury schreef:Inderdaad. Ik vond het echt naar om te zien. Ik rende de 10 km en op een gegeven moment voegden we ons bij de achterhoede van de halve marathon.
Bijna iedereen was aan het wandelen, strompelen of inderdaad gestrekt aan de kant van de weg. Die mensen deden allemaal meer dan 3 uur over de halve marathon en ik vraag me af of meer dan 10% van die lopers genoeg getraind aan de start is verschenen. Ik kan ook wel een halve marathon uitlopen maar omdat ik in juli niet goed op conditie was heb ik besloten om gewoon de 10 te doen.
Maar goed, op die 10 km had ik het ook zwaar hoor. Buikkramp vanaf km 2. Best warm en flinke wind. Veel slingeren tussen wandelaars en vaak op de rem. Het was hem gewoon niet gisteren. Het is een wonder dat ik nog onder de 50 min ben geëindigd 49.04.
Maar gefeliciteerd met jullie prestaties dit weekend mondy supervixen en s1993! Het waren geen makkelijke condities.

Lekker goed losgetrild denk ik 
. Uiteindelijk toch 2.05.48 netto looptijd (2.09.59 officiele tijd van start tot finish). Toch ruim tien minuten van mijn PR af
met paardrijden reed ik ook altijd gelijk door van het werk en dat is voor mij wel best. Eens ik de deur binnenstap wil ik eten en dan is het naar de boem.