[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 22:55

Hm de matte kleuren ogen wat patchy zo en lijken niet lekker te blenden.. vind ze op swatches wel mega gaaf :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 13:59

Toch de gok genomen en het Subculture palette gekocht, net binnen gekregen maar wat een tof palette dat pigment :oo en zitten echt gave kleuren tussen <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:25

Ah tof Bente! Heb je de 'goede versie' ontvangen? :)

Ben benieuwd naar looks van je en hoe die je verder bevalt.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 20-10-17 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:25

Nu ik turquoise haar heb wil ik die ook wel qua kleuren maar ik kan daar niet mee overweg ben ik bang :o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:48

Mooi melati!! Paars staat je heel fris

En lino, heb je je wenkbrauwen donkerder van kleur? Erg mooi namelijk
En die nude lip is super

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:52

Subculture palette heb ik zoveel verschrikkelijke reviews en videos van gezien. Daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:53

Hebben jullie trouwens die holiday collectie van MAC al gezien? <3

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:31

velvetblack schreef:
Mooi melati!! Paars staat je heel fris

En lino, heb je je wenkbrauwen donkerder van kleur? Erg mooi namelijk
En die nude lip is super

Nee zelfde kleur als anders, maar heb mega blonde uitgroei, toont het harder. Moet nodig weer mijn haar laten verven. Met donkere aanzet lijkt het al beter.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:31

Tytonidae schreef:
Hebben jullie trouwens die holiday collectie van MAC al gezien? <3

Jaaaaa ben aan wachten tot hier in NL (m’n telefoon maakt hier anaal van :') ) in verkoop gaat! Zoooo mooi.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:45

Phoya schreef:
Subculture palette heb ik zoveel verschrikkelijke reviews en videos van gezien. Daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden :D

Heb ik ook gezien, maar ook positieve. Totaal geen last van die problemen :n Is het een beetje poederig? Ja, maar niet storend. Heb hun populaire MR palette niet, maar van wat ik heb gezien is die vergelijkbaar. Is het moeilijk werken? Persoonlijk vind ik van niet maar het is wel even andere kwaliteit dan een drugstore palette. Ik heb nu even wat dingetjes geprobeerd en het palette heeft vooral HEEL veel pigment. Je hoef echt maar één keer zachtjes met je kwast in de kleur te 'dippen' en dan heb je genoeg. Voor mensen die net beginnen met oogschaduw of geen zachte hand hebben is hij misschien minder geschikt. Het lijkt er echt op dat er gewoon hele slechte palettes tussen hebben gezeten (of misschien nog wel zitten? Ik meende dat ze hem op een andere manier zouden gaan pressen uiteindelijk) want al die bizarre stofwolken en extreme kickback heb ik geen last van. En kan me niet voorstellen dat ik nou zoveel anders doe :+
Nu moet ik zeggen dat ik sommige YTers ook wel als een lompe koe in die pans heb zien roeren hoor := dat doe je sowieso toch al niet?

Zo ziet mijn palette eruit na wat lookjes uitproberen

Afbeelding

Heb in de reviews echt slagvelden gezien := nu ben ik ook best netjes en voorzichtig met m'n make-up maar kan me niet voorstellen dat je er zo'n bende van maakt met het palette in de kwaliteit die ik heb...
Nu moet ik wel zeggen dat het poeder idd vrij "lossig" is en ik er dus mijn kwast zachtjes in dep/druk itt tot hem er in steken zodat alles omhoog stuift of erin gaan roeren. Ook heb ik mijn palettes altijd gewoon op hun rug liggen ipv ze schuin vast te houden.
Maar heb ook YTers gezien die zachter lijken te doen en alsnog heel veel kickback krijgen.
Wel zie ik veel mensen een groffe, grote blendingbrush gebruiken om mee in de pans te dippen maar ik heb het idee dat je juist beter (zeker vanwege het enorme pigment wat gelijk meekomt) met wat kleinere, subtielere kwastjes kan werken en het dan op het oog blenden met een blendingbrush.

Ik vind oa de kleuren Roxy, Electric, Adorn, New Wave en Axis erg mooi <3
Vind het jammer dat er niet echt een goeie highlight kleur in zit, Cube lijkt op het eerste oog wit maar is eigenlijk een soort roze en helaas zie je er bij mij niet zoveel van omdat ik zelf al zo licht ben.
Heb verder van de shimmers alleen Electric nog gebruikt, met een gewone kwast gebeurd er niet zoveel daarvoor moet je wel echt even je kwast sprayen met setting spray of gewoon je vinger gebruiken, dan werkt 'ie prima.
Verder heb ik het idee dat All Star wat minder goed blend dan de rest van de kleuren (iig die ik nu geprobeerd heb).

Ben ziek maar wilde toch even uitproberen :o dus wat verschillende dingetjes gedaan, van 1 lookje een foto gemaakt.
Ik wilde een keer de donkere kleur aan de binnenkant van het oog een strakkere lijn geven (normaal blend ik dat altijd net als de buitenkant) maar eh, dat ging niet helemaal zoals als ik het wilde (keertje met concealer proberen) en ik ging me steeds slechter voelen dus ben maar gestopt en weer terug onder mijn dekentje gekropen :')
Zoals je kan zien heb ik dus ook bij het aanbrengen op het oog totaal geen last van fallout...

Afbeelding

Er zitten best wat complementaire kleuren in het palette dus ik denk dat het wel handig is als je een beetje weet hoe kleuren mengen werkt, want heb al een aantal filmpjes op YT gevonden van mensen waarbij de kleuren vies grijs/bruin werden, dus wat dat betreft is het miss minder 'makkelijk' dan een palette zoals MR (of bijv. Naked Heat)

Als ik weer beter ben maar eens echt wat mee aan de slag gaan... maar tot nu toe bevalt hij me prima :j
(En zal zo ook weer eens even bijlezen :o )

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:36

Man die kleur is wel echt prachtig... Ik vind vooral de groene kleuren echt mooi en matte vind je ze niet snel ergens anders :(
Maar hoe blenden ze?

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:16

Je hebt er wel een oke look mee kunnen maken. Dapper dat je het aan hebt gedurfd.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:25

chimello schreef:
Man die kleur is wel echt prachtig... Ik vind vooral de groene kleuren echt mooi en matte vind je ze niet snel ergens anders :(
Maar hoe blenden ze?

Ja prima alleen All Star wat minder dan de rest heb ik het idee maar heb nog niet alles gebruikt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:38

Ze hebben de subculture wel verbeterd :j

En phoya dat was met het nikkie palette toch ook zo? Waren ook hele slechte reviews over dus imo niet anders die heb je ook getest :D

De VV Holy grail kreeg ook Meeh reviews maar ik durfde het ook wel aan en ben er blij mee! En zo is de huda weer jeeej en wauw en die vind ik waardeloos en dito de mensen die hem geprobeerd hebben.. als ik echt flieft ben op een palette durf ik t wel aan :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:57

Ja ik dacht idd dat ze hem gingen aanpassen maar wist niet of dat al gedaan was, aangezien ik op YT nog comments van een week terug zag waarin mensen klaagden over de fallout etc. maar die ik heb lijkt me zeker niet het palette wat sommige anderen hebben ontvangen, ben er blij mee :j

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 19:15

Phoya schreef:
Je hebt er wel een oke look mee kunnen maken. Dapper dat je het aan hebt gedurfd.

“Oke look” >;) :+ toch gaaf gelukt, of niet? Ik vind mooi Bente! Vooral die groene/goude (?) kleur in het midden is gaaf! <3

Merel, vandaag filmpje van Jkissa en jouw palette gezien, word er wel wat hebberig van <<)

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 19:39

_Friemel schreef:
En phoya dat was met het nikkie palette toch ook zo? Waren ook hele slechte reviews over dus imo niet anders die heb je ook getest :D

Helemaal waar :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 19:50

Fenrir schreef:
Ja ik dacht idd dat ze hem gingen aanpassen maar wist niet of dat al gedaan was, aangezien ik op YT nog comments van een week terug zag waarin mensen klaagden over de fallout etc. maar die ik heb lijkt me zeker niet het palette wat sommige anderen hebben ontvangen, ben er blij mee :j

Heb eigenlijk na die batch vrij weinig klachten nog gehoord, geloof wel dat ze hem verbeterd hebben :j
Ik vind je look erg mooi, prachtige kleuren!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:37

Wauw Bente (fenrir) echt super super mooi! Ziet er serieus prof uit.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:00

Mooie look Bente. :j Ben benieuwd wat je met de hele donkere kleuren gaat doen.

Mijn Nabla werkt tot nu toe echt geweldig. <3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 00:30

linoleum schreef:
Elke, Nijmegen is voor mij al heel stuk dichterbij dan Eindhoven. Dus zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben!

FOTD: UD Basic 1 op ogen en JS Celebrity Skin op mijn lippen.

[ [url=m/yJRa6i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eyebrows on fleek girl! Vroeg me ook af of je ze anders hebt aangezet. Vind het goed staan!

@Melati: Het viel me de vorige foto ook op. Je wenkbrauwen heb je vakkundig 'gezet' maar ik vind het ook teveel. Het is niet dat het lelijk is hoor! Het kan wel. Maar ik zou ze of minder dik en ingevuld aanzetten of zo houden (want de vorm is wel prachtig) maar een lichtere tint. Nu gaan mijn ogen als eerste naar je wenkbrauwen en dat is zonde van de rest van je prachtige make up. Wenkbrauwen moeten complimenteren, maar niet de volledige show stelen, dat leid - bij mij tenminste - af.

@Fenrir: Ik vind het voor een probeersel echt heel mooi eigenlijk. Heb niet snel dat ik denk, ja die palette wil ik als ik een ooglook zie (en zo wel, 9 van de 10x koop ik het toch niet want budget haha).. maar het heeft nu wel mijn interesse gewekt.

Oh, hallo trouwens, ik ben even weer uit mijn meeleeshoek gekrabbeld Halloween heeft mijn make up gebruik weer aangewakkerd :').

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 07:21

ElineS schreef:
@Fenrir: Ik vind het voor een probeersel echt heel mooi eigenlijk. Heb niet snel dat ik denk, ja die palette wil ik als ik een ooglook zie (en zo wel, 9 van de 10x koop ik het toch niet want budget haha).. maar het heeft nu wel mijn interesse gewekt.

Ja precies dit dus :') verdorie Bente. Vind het prachtig en eigenlijk wil ik hem nu dus ook. Terwijl hij me een paar dagen geleden nog geen kont interesseerde. Ben wel heel benieuwd naar nog meer creaties van je ermee! Dus hop aan de bak jij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 08:30

Ontzettend gave look Bente <3
Wel wat minder heftig aangebracht dan normaal, of lijkt dat maar zo?
Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat doen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:10

Wauw bente! Heel erg gaaf!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 10:50

Wauw fenrir! Heel gaaf!