Elke, kun jij niet eens een foto maken van alle mac producten die je (thuis) hebt?
Ben daar zo benieuwd naar.

Of word maar gewoon beautyblogger.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
velvetblack schreef:Beautyblogger wordt hem niet haha. Ik hou niet van elle lange verhalen schrijven
Edit: mijn thuis collectie van nog wel mee hoor! Over een tijd zal die wel stuk groter zijn, gezien ik er dan langer werk, maar we kunnen veel op het werk zelf gebruiken. Dus dan heb je dat thuis eigenlijk al niet nodig
velvetblack schreef:Niemand is eng, maar ik snap de verlegenheid! Ik voel me op het begin ALTIJD onzeker als ik iemand ontmoet. Dus ook als jullie mij in de counter opzoeken of al opgezocht hebben. Ik ben altijd onzeker in het begin.
En de fix fluid foundation (bedoel je die Reno?) houdt bij mij inderdaad ook geen hele dag zonder iets eronder/eroverheen![]()
Ik heb trouwens een nieuwe liefde. Ik houd ontzettend veel van mijn vriend, we zijn al 4 jaar gelukkig en samenwonend. Maar hij moet plaats maken...
Voor mijn nieuwe schatjes #35 lashes van MAC![]()
![]()
[ [url=m/y5nigp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dirndl schreef:Ik voel me hier bijna een stalker omdat ik altijd mee lees maar zo weinig post
Hier ook niet zo'n meeter, maar zou graag mee gaan! En wat goed werkt, ook gedaan toen ik [naam] van hier voor het eerst ontmoette, is er met z'n 2en 5 flessen wijn doorheen werken
Damned schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens milani bestellenwat vinden jullie van die mettalic?