[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:16

Gaaf allemaal zeg!

Elke, kun jij niet eens een foto maken van alle mac producten die je (thuis) hebt?
Ben daar zo benieuwd naar. :P
Of word maar gewoon beautyblogger. :Y)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:17

Beautyblogger wordt hem niet haha. Ik hou niet van elle lange verhalen schrijven :')

Edit: mijn thuis collectie van nog wel mee hoor! Over een tijd zal die wel stuk groter zijn, gezien ik er dan langer werk, maar we kunnen veel op het werk zelf gebruiken. Dus dan heb je dat thuis eigenlijk al niet nodig :)
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 12-07-16 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:18

_O- _O- _O-
Ik ga ook maar eens milani bestellen :z wat vinden jullie van die mettalic?

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:21

velvetblack schreef:
Beautyblogger wordt hem niet haha. Ik hou niet van elle lange verhalen schrijven :')

Edit: mijn thuis collectie van nog wel mee hoor! Over een tijd zal die wel stuk groter zijn, gezien ik er dan langer werk, maar we kunnen veel op het werk zelf gebruiken. Dus dan heb je dat thuis eigenlijk al niet nodig :)

haha jammer hoor. :') Nee geintje, ik zou er zelf ook echt geen zin in hebben om elke keer maar weer van die artikeltjes te schrijven...

Echt gaaf dat je alles mag gebruiken op je werk!

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:31

Hoi! Ik lees hier al een tijdje mee en zie veel tips langskomen die handig zijn. Ik heb nu wel een vraagje:
Heeft iemand ervaring met makeupmusthaves.nl?
Wil daar graag bestellen maar heb er zelf nog nooit van gehoord eigenlijk! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:38

femkepien schreef:
Hoi! Ik lees hier al een tijdje mee en zie veel tips langskomen die handig zijn. Ik heb nu wel een vraagje:
Heeft iemand ervaring met makeupmusthaves.nl?
Wil daar graag bestellen maar heb er zelf nog nooit van gehoord eigenlijk! :o

Die is gewoon betrouwbaar hoor :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:47

makeup musthaves bestel ik vaak mijn spul, netjes verpakt en mooie snelle verzendtijd.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:52

Makeupmusthaves is dikke prima, wordt ook netjes verzonden!

En meeting, jeeej, ga me even in dat topic melden.

De studio foundation die ik zaterdag heb gekocht zit heel mooi, blijft alleen niet heel lang zitten...moet er toch een primer onder stoppen denk ik.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:08

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:26

_Friemel schreef:
Heel even offtopic maar ik heb ook jullie hulp nodig :))

[BB] Leuke naam gezocht kitten!

Ahhh ik was net aan het reageren maar is het topic nou gesloten? -O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:40

Ja is schijnbaar een algemeen topic voor, had gekeken op de eerste pagina maar zag niets algemeen staan staat ie helemaal bovenaan :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:57

Jodie_ schreef:
Snap ik want wij bijten }:)

Nee joh leuk toch! Gewoon doen. Als het de dag zelf vreselijk blijkt kan je altijd weer afhaken toch?

*doet alsof de telefoon gaat*
Serieus?! OKE IK KOM ER AAN! {:}

Doei meiden, ik euhh moet gaan, saartje is ziek :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:02

Niemand is eng, maar ik snap de verlegenheid! Ik voel me op het begin ALTIJD onzeker als ik iemand ontmoet. Dus ook als jullie mij in de counter opzoeken of al opgezocht hebben. Ik ben altijd onzeker in het begin.

En de fix fluid foundation (bedoel je die Reno?) houdt bij mij inderdaad ook geen hele dag zonder iets eronder/eroverheen :j

Ik heb trouwens een nieuwe liefde. Ik houd ontzettend veel van mijn vriend, we zijn al 4 jaar gelukkig en samenwonend. Maar hij moet plaats maken...

Voor mijn nieuwe schatjes #35 lashes van MAC <3 B-)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:05

Ik ben vrij verlegen als ik mensen voor het eerst ontmoet, maar dat verberg ik tegenwoordig door er flink tegenaan te praten en te lachen. _O- Komt soms een beetje heel erg hyper over maar geeft mij meer zelfvertrouwen. _O- Verlegen zijn is helemaal niet erg, denk dat iedereen in het begin wel even denkt van 'euhhh' maar het is exact hetzelfde als hier in het topic een berichtje plaatsen alleen dan wat sneller reactie :D

Niniane, mooie bestelling heb je zo!

Elke, staan je heel mooi. <3 En wat een heerlijke bestelling!

Vanavond om 11 uur launcht de nieuwe collab bij Colourpop en m'n hele mandje zit alweer vol met extra dingen. 'Woepsie' zullen we maar zeggen. :+ -O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:14

Ik ben een enorme stuiterbal, ik ben het kleinst maar schreeuw het hardst :')

Shiz ik ken het, daar gaan we weer :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:18

ik ben een eerste keer heel erg op de achtergrond, verlegen, kat uit de boom :P hoe vaker je mij ziet, hoe gekker ik word hahaha.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:41

Ik voel me hier bijna een stalker omdat ik altijd mee lees maar zo weinig post :=

Hier ook niet zo'n meeter, maar zou graag mee gaan! En wat goed werkt, ook gedaan toen ik Emma van hier voor het eerst ontmoette, is er met z'n 2en 5 flessen wijn doorheen werken :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:43

velvetblack schreef:
Niemand is eng, maar ik snap de verlegenheid! Ik voel me op het begin ALTIJD onzeker als ik iemand ontmoet. Dus ook als jullie mij in de counter opzoeken of al opgezocht hebben. Ik ben altijd onzeker in het begin.

En de fix fluid foundation (bedoel je die Reno?) houdt bij mij inderdaad ook geen hele dag zonder iets eronder/eroverheen :j

Ik heb trouwens een nieuwe liefde. Ik houd ontzettend veel van mijn vriend, we zijn al 4 jaar gelukkig en samenwonend. Maar hij moet plaats maken...

Voor mijn nieuwe schatjes #35 lashes van MAC <3 B-)

[ [url=m/y5nigp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vavavoom! :Y) Dat zijn echt mooie falsies zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:02

Dirndl schreef:
Ik voel me hier bijna een stalker omdat ik altijd mee lees maar zo weinig post :=

Hier ook niet zo'n meeter, maar zou graag mee gaan! En wat goed werkt, ook gedaan toen ik [naam] van hier voor het eerst ontmoette, is er met z'n 2en 5 flessen wijn doorheen werken :')

En vervolgens de stad in willen maar over je eigen benen struikelen en je knie volledig te molesteren _O-

Patty91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:04

Iemand ervaring met deze 2 waterproof removers? Welke is beter?

- Garnier Skin Naturals Express Waterproof Oogreinigingslotion 2 in 1.

- L'Oréal Paris Zachte Waterproof Oog en Lip Reinigingslotion.

:D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:08

Jullie hadden het hier en in het meetingtopic over een MAC Pro store; is dat een winkel alleen met MAC...? Want dat klinkt wel eh... Interessant *D :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:16

Damned schreef:
_O- _O- _O-

Ik heb er toevallig vorige week eentje besteld :j ik vind 'm errrg mooi en hij zit als een huis. Had 'm na 3 doekjes nog niet van mijn lippen af. Ze ruiken wel heel sterk maar op de lippen trok de geur wel redelijk snel weg. Ik weet trouwens niet hoe de andere kleuren zijn, maar ik heb de Matterialistic en die vind ik super!

Ohh Elke wat een top falsies, super mooi! En tja die vriendjes moeten maar leren delen hoor, makeup is gewoon belangrijk :') heb de mijne laatst een tour gegeven door mijn makeup collectie, toen viel volgens mij het kwartje pas hoe gek ik op dat spul ben.

Mac stores zijn inderdaad winkels met alleen maar Mac, dus geen counters zoals in de Bijenkorf of Douglas ofzo. Mac Pro store is er volgens mij maar eentje van in Nederland, ik weet niet wat het verschil is met een gewone Mac. Zal wel meer producten hebben ofzo? Elke weet 't vast wel :))

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:24

De pro stores zijn ongeveer net zo groot als de counter in onze eindhovense bijenkorf. Soms kleiner. Je vind daar de reguliere producten maar ook de pro producten die je in de counters niet hebt. Ook studenten die een make up opleiding doen of prof visagistes krijgen er korting. En de werknemers van mac krijgen er ook korting :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:34

ik vind de pro store heerlijk om ff te neuzen etc :D maar ze zijn idd niet groot:P

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:43

Damned schreef:
_O- _O- _O-

Jeffree had er laatst eentje op. Dat was echt redelijk bam in your face metallic. :))