Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm2009 schreef:Amaris ik blijf erbij dat je ongezond weinig eet....
Je lijf heeft brandstof nodig en op deze wijze gaat hij alleen maar je spieren verbranden.
Hier gaat het goed, ik heb het sporten weer lekker in het ritme sinds ik door mn rug ben gegaan lag het even op zn gat. Maar nu ik weer hersteld ben sinds een week heb ik het sporten weer goed op orde.
Ook weer even het brood uit mn etensgewoonte geschrapt, voel me zo veel fitter. Ik eet nu meestal
O: bakje yoghurt met fruit en noten
T: 2 tot 3 stuks fruit of groente
L: Bulgursalade of Couscous salade met koude groenten
T: Fruit of bijv havermoutreep (zelf gmaakt)
A: Zoete Aardappel of rijst, groente, vlees of vis
Amaris schreef:Storm2009 schreef:Amaris ik blijf erbij dat je ongezond weinig eet....
Je lijf heeft brandstof nodig en op deze wijze gaat hij alleen maar je spieren verbranden.
Hier gaat het goed, ik heb het sporten weer lekker in het ritme sinds ik door mn rug ben gegaan lag het even op zn gat. Maar nu ik weer hersteld ben sinds een week heb ik het sporten weer goed op orde.
Ook weer even het brood uit mn etensgewoonte geschrapt, voel me zo veel fitter. Ik eet nu meestal
O: bakje yoghurt met fruit en noten
T: 2 tot 3 stuks fruit of groente
L: Bulgursalade of Couscous salade met koude groenten
T: Fruit of bijv havermoutreep (zelf gmaakt)
A: Zoete Aardappel of rijst, groente, vlees of vis
Normaal eet ik 's ochtends meer, maar vandaag had ik er gewoon geen zin in.
Mijn normale eetpatroon is niet heel veel minder dan wat jij eet, dus ik zie het niet zo dat ik zo weinig zou eten?
Morgen heb ik alleen al met ontbijt en lunch 850 calorieen bij elkaar en dan wordt het diner denk ik een flinke zalmmoot met groenten. Ik zie het probleem niet.
Kimmie25501 schreef:xNavatu, wat bedoel je precies met die carbs? En waardoor kan ik dat vervangen? En wat is dan precies eiwitrijk voedsel?
Gisteren heb ik trouwens die Griekse Yoghurt niet meer op, ik werd ineens echt supermisselijk en kreeg niks meer weg. Vandaag ga ik dat weer opnieuw proberen.