Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
cindy1000 schreef:forbiddenpie schreef:
Als alles goed gaat heb ik er vanaf donderdag een en zal je daarna best meer willen vertellen. =D Er zijn online heel veel voorbeelden te vinden dus wie weet vind je daar al iets wat je vragen beantwoord.
Ik had inderdaad al even gekeken. In eindhoven zat volgens mij wel een goede. Waar laat jij m zetten?
Jessy90 schreef:Gillbo,waarom zou het niet op internet mogen? Ik ging er van uit dat een shop als deze goed werk levert omdat ik ook heel veel positieve verhalen heb gehoord maar bij mij is het tegen gevallen. Zeker voor zo een kleine simpele tattoo. Ik lees hier dat iemand daar heen wilt en geef alleen mijn ervaring aan. Waarom mag dat niet op internet? Als ze goed werk leveren bel ik toch ook niet op om te zeggen dat het geweldig is? Als ik er niet naar terug wil waarom moet ik ze dan wel op bellen?
En ik maak niemand zwart. Ik geef alleen aan waarom het bij mij tegen is gevallen.
ScarOfWars schreef:ScarOfWars schreef:[ [url=m/uaAVX2.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand een goede tattoo shop in Drenthe/desnoods Groningen die ongeveer deze stijl doet?
Ik wil deze graag laten zetten (desnoods met Wat aanpassingen) maar weet niet echt welke shop ik moet kiezen.
Alvast bedankt!
Niemand?
ScarOfWars schreef:[ [url=m/uaAVX2.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand een goede tattoo shop in Drenthe/desnoods Groningen die ongeveer deze stijl doet?
Ik wil deze graag laten zetten (desnoods met Wat aanpassingen) maar weet niet echt welke shop ik moet kiezen.
Alvast bedankt!
SummerLess schreef:ScarOfWars schreef:[ [url=m/uaAVX2.png]Afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt!
Ik ben zelf naar Lubeck geweest in Hoogeveen, Ze werken daar met z'n 3en, 2 mannen en een vrouw, je kunt daar informeren. De dame daar maakt erg mooie hoor! De mannen ook zeker, ik heb de hartslag op m'n sleutelbeen en de strikjes op m'n kuiten laten zetten door Leroy. Informeer. Maar erg prettige shop en schoon ook. En voornamelijk vriendelijk!
Jildau schreef:Klasien schreef:Mag ik wat vragen hier?
Weet iemand een goeie in de buurt van Drachten? Friesland.
Ik had contact met iemand, die zou een schets maken, maar ook na een paar herinneringen en 3 maanden geduld heb ik nog niets gehoord.
Ik zou ook Lucky Shot in Drachten aanraden! Werken ook met gastartiesten.
Low Voltage Ink zou ik afraden.
Fair schreef:Spoed!
Mijn moeder neemt een tattoo. Volgende week alZe wil een zin die betekent: Door jullie heb ik niet opgegeven. In dit geval gaat het om haar kinderen, ik en mijn broer.
De artist en meerdere mensen zeggen dat dit de juiste vertaling is: 'For you I never give up!'
Ik vind dat echt niet goedErgens iets in mij zegt dat het grammaticaal niet klopt. Weten jullie een betere?
Ik zat zelf te denken: because of you I never give up.
Maar daar erger ik me aan de 'You', You klinkt namelijk als 1 persoon terwijl het wel duidelijk over 2 gaan.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Even voor de duidelijkheid: Mijn moeder heeft me deze opdracht gegeven.