[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:36

Jemig is dat echt een tattoo? Lijkt wel henna

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:49

cindy1000 schreef:
forbiddenpie schreef:

Als alles goed gaat heb ik er vanaf donderdag een en zal je daarna best meer willen vertellen. =D Er zijn online heel veel voorbeelden te vinden dus wie weet vind je daar al iets wat je vragen beantwoord.

Ik had inderdaad al even gekeken. In eindhoven zat volgens mij wel een goede. Waar laat jij m zetten?

Ik kan je helaas niet verder helpen met een goede studio omdat ik in Ierland woon en hem in Dublin laat zetten, ik ben zelf ook niet echt bekend met Nederlandse artists. Mijn tattoo zal worden gezet door Renato Vivoli welke te gast zal zijn bij The Ink Factory. Zie ook: https://www.facebook.com/theinkfactoryi ... age_bubble

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:52

Ik vraag me eigenlijk al een hele lange tijd af hoe een watercolour tattoo er na een paar jaar uitziet :')

Mijn eerste tattoo wordt best groot.. ben ook wel een beetje bang eigenlijk haha
Misschien laat ik eerst wel een kleintje zetten (heb daar ook al een ontwerpje voor dus dan doe ik die misschien eerst om even te 'voelen' hoe het is) of zal ik gewoon gelijk die grote erop laten knallen? Heb een best hoge pijngrens gelukkig, maar weet niet of er iets is waarmee je de pijn kan vergelijken?

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:55

Hobbelheks het is echt een tattoo. Het lettertype is wel mijn eigen keus omdat ik graag wil dat het handgeschreven lijkt. Maar de manier waarop het gezet is ben ik minder blij mee.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:24

Jessy90 schreef:
Gillbo,waarom zou het niet op internet mogen? Ik ging er van uit dat een shop als deze goed werk levert omdat ik ook heel veel positieve verhalen heb gehoord maar bij mij is het tegen gevallen. Zeker voor zo een kleine simpele tattoo. Ik lees hier dat iemand daar heen wilt en geef alleen mijn ervaring aan. Waarom mag dat niet op internet? Als ze goed werk leveren bel ik toch ook niet op om te zeggen dat het geweldig is? Als ik er niet naar terug wil waarom moet ik ze dan wel op bellen?

En ik maak niemand zwart. Ik geef alleen aan waarom het bij mij tegen is gevallen.

Het mag wel op internet maar geef dan ook de shop de feedback dat je niet tevreden bent.
Alleen dan kunnen zij ook wat veranderen en bestaat de kans dat een ander dit niet overkomt in de toekomst.
Dat je geen herstel werk van ze wil dat snap ik wel maar zij denken dat je een tevreden klant bent en dat de tattoo goed is

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:38

Ik heb ook gelezen dat watercolor tattoos op langere termijn waarschijnlijk niet zo mooi meer zijn, feit is dat niemand dat nog kan weten. Wel zijn oudere tattoos vaak uitgelopen maar ik heb ook weleens gehoord dat er nu meer wit naast de lijnen gezet wordt en dit dat uitlopen tegen zou gaan...
Ben geen expert maar wel erg fan van de watercolor stijl dus erg benieuwd naar een antwoord.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:47

Gillbo ze hebben een mail

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:58

ScarOfWars schreef:
ScarOfWars schreef:
[ [url=m/uaAVX2.png]Afbeelding[/url] ]

Weet iemand een goede tattoo shop in Drenthe/desnoods Groningen die ongeveer deze stijl doet?
Ik wil deze graag laten zetten (desnoods met Wat aanpassingen) maar weet niet echt welke shop ik moet kiezen.

Alvast bedankt!

Niemand?

Kijk eens naar het werk van Josephine van Clair Obscura. Zij kan echt heel strak lijnen zetten. Tof mens ook. Ze heeft mijn tattoo ook gedaan, die staat hier wel ergens in het topic.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 17:20

[/quote]

Kijk eens naar het werk van Josephine van Clair Obscura. Zij kan echt heel strak lijnen zetten. Tof mens ook. Ze heeft mijn tattoo ook gedaan, die staat hier wel ergens in het topic.[/quote]

Oh thanks!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 18:28

Jessy90, jouw verhaal en ook de manier waarop je tattoo staat lijkt heel erg op dat van mij.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 19:07

Heb je ook van die bultjes? En wat is jou verhaal? DewiRox

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 19:12

Jessy90 schreef:
Heb je ook van die bultjes? En wat is jou verhaal? DewiRox

Anders moet je even in dit topic bij mij op geplaatst klikken. Ik heb het toevallig van de week nog hier erover gehad.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 19:50

Jessy90 schreef:
Gillbo ze hebben een mail

Dat vind ik echt super! Mooie tattoo's mogen geshowd worden maar een shop moet ook weten als ze iets verprutsen.

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 22:53

ScarOfWars schreef:

Weet iemand een goede tattoo shop in Drenthe/desnoods Groningen die ongeveer deze stijl doet?
Ik wil deze graag laten zetten (desnoods met Wat aanpassingen) maar weet niet echt welke shop ik moet kiezen.

Alvast bedankt!

Ik ben zelf naar Lubeck geweest in Hoogeveen, Ze werken daar met z'n 3en, 2 mannen en een vrouw, je kunt daar informeren. De dame daar maakt erg mooie hoor! De mannen ook zeker, ik heb de hartslag op m'n sleutelbeen en de strikjes op m'n kuiten laten zetten door Leroy. Informeer. Maar erg prettige shop en schoon ook. En voornamelijk vriendelijk!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 23:07

SummerLess schreef:
ScarOfWars schreef:

Alvast bedankt!

Ik ben zelf naar Lubeck geweest in Hoogeveen, Ze werken daar met z'n 3en, 2 mannen en een vrouw, je kunt daar informeren. De dame daar maakt erg mooie hoor! De mannen ook zeker, ik heb de hartslag op m'n sleutelbeen en de strikjes op m'n kuiten laten zetten door Leroy. Informeer. Maar erg prettige shop en schoon ook. En voornamelijk vriendelijk!

Ik heb inmiddels al een mail gedaan naar Claire Obscura.
Zal deze onthouden!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 07:01

Jildau schreef:
Klasien schreef:
Mag ik wat vragen hier?
Weet iemand een goeie in de buurt van Drachten? Friesland.
Ik had contact met iemand, die zou een schets maken, maar ook na een paar herinneringen en 3 maanden geduld heb ik nog niets gehoord.

Ik zou ook Lucky Shot in Drachten aanraden! Werken ook met gastartiesten.

Low Voltage Ink zou ik afraden.

Daar heeft mijn vader hem ook laten zetten.

Ik ben in wolvega geweest.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:42

Ik ben langs de shop geweest op hun aanvraag omdat ze dan beter mijn tattoo konden beoordelen en ik ben nog nooit in mijn leven zo onbeschoft te woord gestaan..

Ik deed mijn verhaal dat ik had gehaald en dat er was gevraagd of ik langs wilde komen maar dat ik niet wil dat ze nog iets aan de tattoo gaan doen. Er werd mij eerst duidelijk gemaakt dat het nog niet genezen was. Hoe hard ik ook probeerde te vertellen dat hij al maanden geleden is gezet(22 februari) en dat het littekenweefsel is. Dit was absoluut niet zo en ik moest eerst maar twee weken wachten om het te laten genezen want het glimde nog. Nog een paar keer uitgelegd dat dit niet het geval kan zijn omdat hij er al een paar maanden op staat. Uiteindelijk drong het door en had ik het verkeerd gezegd :Y) Eindstand een heel naar gesprek met een man die eerst deed alsof ik gek was en er niks van snapte. Uiteindelijk moest ik maar kiezen wat ik er mee wilde en kon ik hem laten bijwerken door de artiest als hij terug was. Hier heb ik vriendelijk voor bedankt. Ik baal best want ik had zo veel arrogantie niet verwacht na een uitnodiging via de mail om langs te komen.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:45

Spoed! :+

Mijn moeder neemt een tattoo. Volgende week al :+ Ze wil een zin die betekent: Door jullie heb ik niet opgegeven. In dit geval gaat het om haar kinderen, ik en mijn broer.
De artist en meerdere mensen zeggen dat dit de juiste vertaling is: 'For you I never give up!'

Ik vind dat echt niet goed :+ Ergens iets in mij zegt dat het grammaticaal niet klopt. Weten jullie een betere?
Ik zat zelf te denken: because of you I never give up.

Maar daar erger ik me aan de 'You', You klinkt namelijk als 1 persoon terwijl het wel duidelijk over 2 gaan.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Even voor de duidelijkheid: Mijn moeder heeft me deze opdracht gegeven.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:46

Niet slim van de shop, dat kost klanten...
Een mislukte tattoo is al geen reclame, het op deze manier "afhandelen" al helemaal niet.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:03

Fair schreef:
Spoed! :+

Mijn moeder neemt een tattoo. Volgende week al :+ Ze wil een zin die betekent: Door jullie heb ik niet opgegeven. In dit geval gaat het om haar kinderen, ik en mijn broer.
De artist en meerdere mensen zeggen dat dit de juiste vertaling is: 'For you I never give up!'

Ik vind dat echt niet goed :+ Ergens iets in mij zegt dat het grammaticaal niet klopt. Weten jullie een betere?
Ik zat zelf te denken: because of you I never give up.

Maar daar erger ik me aan de 'You', You klinkt namelijk als 1 persoon terwijl het wel duidelijk over 2 gaan.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Even voor de duidelijkheid: Mijn moeder heeft me deze opdracht gegeven.

In mijn ogen is het beide niet goed, aangezien de zin die ze wil in verleden tijd is en beide zinnen in tegenwoordige tijd zijn. Dus ik zou bedenken of ze t in tegenwoordige of verleden tijd wil. En dan is het iets in de trend van: "I didn't give up because of you"

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:04

Wat zonde dat je zo behandeld bent Jessy...

Oi, For you I never give up vind ik echt heel erg steenkolen Engels := :o En moet het in de verleden tijd? Want dat hebben beide opties niet. Wat laughterline ook al zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:06

Ik zou er because of you van maken, en niet for you. Anders klinkt het alsof het alleen voor jullie is, en niet dankzij jullie.

'Because of you I'll never give up'
'Because of you I never gave up'

Imo zijn dit de meest correcte zinnen als je zoiets over wilt brengen.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:07

Goede! Het moet inderdaad in verleden tijd.

Dan klinkt 'Because of you I didn't give up' mij beter. maar inderdaad thanks!

Maar dat you, klinkt nog steeds als 1 persoon :')

Ik zat ook te denken aan 'Because of them I didn't give up.'
Dit klinkt als een selecter groepje, in dit geval dus haar kinderen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:09

You is nou eenmaal het woord voor zowel je als jullie in het Engels, daar kan je niet heel veel anders van maken. Ik vind de zin die je nu post alsnog niet helemaal lekker klinken, maar als je moeder er tevreden mee is is dat prima toch?

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:18

Afbeelding
Jeeej ik heb mijne eindelijk laten zetten nadat ik al een jaar of 5/6 zeg dat ik hem wil, ik ben zo enorm blij !