Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Heb nog behoorlijke spierpijn van sporten van maandag en dinsdag dus is ook niet erg om nog even rustig te doen. Morgen hopelijk weer wel knallen in de sportschool!
Heb ik vorige week ook gedaan maar daar schrok ik zo van dat ik me had voorgenomen dat niet meer te doen. Maar nu mn riem met gemak een gat strakker kan ben ik toch wel heel erg benieuwd. Mijn gemiddelde zit nog steeds zo rond 500 calorieën minder per dag dan ik mag hebben. Sport gelukkig veel dus kan nog aardig normaal eten, alleen wat minder snoepen en gezonder beleg en avond eten 

Dus nu hebben we om 10 euro gewed 
xNavatu schreef:Thanks allemaal
Hee Kayleigh je bent vandaag op mijn eiland
Heb net een wedje met mam gemaakt.. volgende week komt een vriendin en had gezegd dat we elke dag om 6 uur gingen hardlopen en mam gelooft het nietDus nu hebben we om 10 euro gewed
Lijstje van vandaag;
O: 250gr griekse yoghurt met smartbar
L: speltboterham met gebakken ei met kaas en tomaat
A: 80gr bloemkoolpasta, 150gr kipfilet en half potje 4kazen saus
T: meloen

Ik ben echt fan van dit soort gadgets
Heb er al aardbeien door heen gegooid, maar vind het niet te eten haha. Amaris schreef:Franse kwark is ook niet te (vr)eten...
Kunt beter biogarde stand van Konings eten. Dat is ZO mild dat je er niets van zoetstof hoeft in te doen. Moet wel van Konings zijn (hebben ze oa bij Jumbo) en niet van bijv AH eigen merk want die is weer niet lekker.
Het is lekker stevig spul, niet van die natte zooi en is ECHT lekker.
54 calorieën per 100 gram.
weet alleen niet hoe die is in verhouding met eiwitten tot Franse?
mocht ik nog die 2 a 3 kilo afvallen is dat natuurlijk mooi meegenomen
voor nu lekker doorgaan met gezond eten en 3 keer per week de sportschool in, en 1 keer per week hardlopen
Vanmorgen om 8 uur lag ik al in het buitenzwembad, een uur gezwommen. Daarna ontbeten en een uur naar de stad gewandeld en ook nog een stuk gefietst vanmiddag. Heb besloten dat ik weer wat meer naar het zwembad ga, vind het zo heerlijk om op die manier m'n dag te beginnen en wil toch die laatste kilootjes er wel af krijgen deze zomer.
Zelfs m'n vriend (die niet van havermout houdt) vond het lekker ruiken.
Mayflower_ schreef:http://chickslovefood.com/zo-maak-je-hummus/
Ik maak deze zelf. Ik heb verschillende recepten geprobeerd, maar vind deze persoonlijk het lekkerst.