Essie Button, Fleur, Amelia Liana, Becky (Talk Becky Talk), Lili Pebbles, Vivianne does Makeup, Tati (GLG), Kathleen Lights en Ingrid Nilsen volg ik eigenlijk standaard. Soms ook wat van Zoe (Zoella) en In the Frow.
Goedemorgen dames! Vandaag roze ooglook met Maybelline ColorTattoo in Pink Gold en daaroverheen Expensive Pink en on the lips MAC Plumful. Als ik wat wakkerder ben (:O)eens kijken of ik het vastgelegd krijg.
Ik ben zo benieuwd naar de MAC Corallookbox.. Gisteren aangeboden terwijl ik er niet was, vandaag natuurlijk weer dus dat wordt morgen pas ophalen Wil zo graag weten of de lipstick me staat.. Die hele lijn was van de week al uitverkocht zag ik.
En door Lili denk ik er toch weer over om nog wat oogschaduws van Kiko te proberen. Die ik heb zijn al fijn, maar zij is er ook weer enthousiast over. High end quality for drugstore price. En maar 4,90 per oogschaduw. Alleen niet zóveel keuze als MAC en MUG! En op een gegeven moment heb je alle kleuren wel toch?
Oh, balen is dat altijd! Kun je niet online aangeven dat ze het vandaag gelijk al naar het postpunt brengen en dat je het daar dan af halt?
Ik heb vandaag Flat out fabulous maar weer eens uit het stof getrokken, had ik al een tijdje niet gedragen en ik had er zin in nadat hij hier genoemd was
Blijft mooi en ik snap wel waar het roze vandaan komt. Hij zit eigenlijk precies tussen paars en roze in.
Balen zijn Djilan, gelukkig geven ze t bij mij dan af bij de buren.. Ik zag dat de bloggers volgen 'discussie' weer is opgewaaid Ik 'volg' momenteel: Gr3veyardgirl, misslipgloss, LLG, Jackie Wyers, Beautylab, Jaclyn Hill, LikeWowLala, Hollyannaeree, Lisa eldridge, Carli Bybel, Shaaanxo, Emma Pickles, Nikkietutorials & Linda Hallberg (al heb ik al heel lang niets meer van haar gezien ) Ik volg ze dus niet allemaal fanatiek maar kijk als ze iets interessants hebben
Ik heb met mijn pakketmeneer afgesproken dat hij pakketjes waar voor getekend moet worden bij mijn ouders dropt, of op mijn werk. Vaak zit mijn werk ook nog in hun route 's middags, dus zie ik 'm sowieso . Ideaal!
Suus_ ik mis de foto's van je tassen vol met geshopt spul !
Le Volume gebruik ik nu een maandje en ik vind hem heel fijn, maar het is niet mijn favoriete mascara. Het effect is echt fantastisch, veel volume en een hele diepe zwarte kleur.
Maar je moet hem echt heel voorzichtig aanbrengen, anders krijg je heel snel aan elkaar plakkende wimpers. Met meerdere laagjes moet je nog voorzichtiger zijn, anders krijg je echt spinnepootjes en dan wil hij ook nog wel eens klontjes geven.
Ik merk dat ik, wanneer ik haast heb en gewoon snel snel wat mascara op wil doen, toch niet naar deze grijp en mijn Overcurl pak.
Hahahahaha Yv, buiten jullie vinden weinig mensen dat interessant Ik heb chanel le volume niet, drogisterij merken voldoen prima hier dus durf niet zo goed duurder te gaan, stel je voor dat t beter is dan moet ik t blijven kopen
Net een bestelling gedaan bij beauty88, de code doet t inmiddels
BH Cosmetics blending brush Technic electric eyes palette - metalix MUR euphoria palette in bare MUR highlighter golden lights en peach lights MUR Fixing spray Mur Rédemption palette romantic smoked MUR Salvation velvet lip lacquer in I fall in love, rebel, what i believe & you took my love MUR ultra blush en contour palette in golden sugar MUR brown dual in medium
Heb Chanel Le Volume ook thuis liggen, maar pak altijd mijn Estee Lauder. Vind die toch fijner, al is niet zo heel veel mis met de Chanel. Vindt vooral de Chanel wat lastiger met eraf halen. Wat korreliger ofzo.
Ik gebruik Le Volume ook en ben er echt blij mee maar dit is mijn eerste dure mascara dus ga denk ik er nog wel meer proberen. Hijs idd wel korrelig aan het einde van de dag maar hij doet zoveel voor mn wimpers. Ben er echt gek op
Hmm oke, geen hele enthousiaste reacties dus. Ik zoek een niet waterproof mascara die makkelijk te verwijderen is met make up remover, ik merk dat ik nu vaak wimpers meeneem en dat is zonde.
Gebruik je goede make up remover en wrijf je niet teveel met het verwijderen maar laat je het eerst even inwerken? Denk dat dat dan misschien een makkelijkere oplossing is dan opzoek naar een andere mascara.
Zelf ook even een vraagje. Zit op moment nogal krap bij kas en mijn Guerlain Meteorites Perles primer is op en mijn Dior Pore Minimizer ook bijna. Dus iemand aanraders voor een fijne primer die niet al te duur is? Liefste vergelijkbaar met de Guerlain Meteorites Perles.