Lucky you... nouja, ik mag morgen ruiken...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Roosch schreef:Top, Oscar!!
Nou dat was hier het hele probleem. Alle buren waren de hort op dus heb het maar naar het postkantoor laten sturen. Ik was er, zoals de aardige meneer van de klantenservice subtiel opmerkte, aardig op tijd bij met een bestelling om 7 uur in de ochtend gisteren dus meneer de postbode stond hier vandaag al op de stoep.
Maar wat zeiden ze bij de klantenservice dan dat je het niet op afhalen kon zetten?
Lienek schreef:Ik heb ook lekker besteld!
Wat zijn jullie aanraders voor een vettige/gemengde en onzuivere huid?
marlonFloris schreef:Niks gezien van express youre soul en ook de parfum van poeme azar stond hier niet in de winkel dus helaas dames ik kan jullie niet blij maken.
Ben netjes de winkel weer uitgelopen zonder wat te kopen.
Dallista schreef:Ja, ben echt dol op de body mists! Dat is mijn limiet, denk ik. Jammer dat er geen yalda mist is...
Net pakket opgehaald. Inhoud 2018 kalender plus foam en paar freebies, de kalender zelf heb ik al weggegooid.
Met dank aan kortingscodes, nog geen 32 euro.
[ [url=m/4F0zYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blue_flower schreef:Dallista schreef:Ja, ben echt dol op de body mists! Dat is mijn limiet, denk ik. Jammer dat er geen yalda mist is...
Net pakket opgehaald. Inhoud 2018 kalender plus foam en paar freebies, de kalender zelf heb ik al weggegooid.
Met dank aan kortingscodes, nog geen 32 euro.
[ [url=m/4F0zYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaloers op jou mini karma body mist!