Tattoo deze ochtend gezet Mag ik hiermee gaan sporten/zweten?
proficiat Zeker niet in stilstaand water de komende dagen (bad/zwembad/...). Douchen kan, kort weliswaar. Heeft je artist je deze info niet gegeven dan?
Ik denk dat dat ligt aan wat jij wil. De eerste is meer voor iedereen zeg maar, de 2e zin is meer voor jou persoonlijk. Persoonlijk, zou ik voor de eerste gaan. Maar dat is mijn gevoel.
Eerste is meer een soort motivatie, kom op vind je reden om te lachen en het tweede is dat jij altijd een reden hebt om te lachen.. ik zou persoonlijk voor de eerste gaan
Niekj_Jente
Geplaatst: 17-02-15 16:50
Ik twijfelde ook tussen die twee. Bij mij word het de eerste..
Ik heb het ook eindelijk gedaan! Mijn tattoo is vandaag gezet op mijn voet. Ik moet eerlijk zeggen dat de pijn me 100% mee viel! Ik moet alleen nog even bekijken hoe ik de foto in dit topic krijg
laughterline
Geplaatst: 17-02-15 21:21
Hi! Ik kom even binnen vallen
Eind dit jaar wil ik m'n 2e gaan zetten! Op de dag dat de wereld zou vergaan (21 dec 2012) heb ik m'n eerste (kleine) tatoeage laten zetten op de binnenkant van m'n onderarm. Nu wordt 't tijd voor m'n 2e. Zal ongeveer 13/18cm worden op m'n bovenbeen. Iemand hier ervaring met een bovenbeen tat?
Heb m'n vorige met emla zalf (verdovingszalf) laten zetten..destijds veel last van hyperventilatie en flauwvallen en dat wilde ik een beetje daarmee voorkomen. Tevens stond het er in 3 kwartier op, de zalf begon na een half uur uit te werken dus heb niet veel van de 'pijn' meegekregen Misschien laf, maar destijds juist heel verstandig denk ik Nu ben ik grotendeels van die klachten af en is het geen excuus meer om die zalf te gebruiken Dus ja ik schijt 'm voor de pijn Zeker omdat ik hier wel een paar uurtjes zoet mee ben..
Weet iemand of ze schaduwen/kleuren op dezelfde dag doen? Heb ooit eens opgevangen dat ze schaduwen pas de volgende sessie doen...
Hangt er van af hoe groot je tattoo wordt en de plek. Ik heb mijn tattoo in twee sessies gedaan omdat hij op mijn ribben kwam.
Dreamybol
Geplaatst: 17-02-15 21:45
Ik heb een vrij grote tatoeage op mijn bovenbeen, in kleur. Die is op 1 dag in 4 uur tijd gezet, inclusief schaduwen en kleur. Bovenbeen viel mij enorm mee qua pijn, alleen sommige stukjes waar het ging om lijnen, schaduw en kleur waren echt heel naar. Tatoeage daarvoor zit links op mijn rug onder mijn schouder tot boven mijn broek, die duurde 3,5 uur, maar tegen het eind was ik echt gaar. Kan ook komen doordat de houding waarin ik lag voor mijn bovenbeen echt heel prettig was, terwijl dat voor mijn rug wat lastiger was.
laughterline
Geplaatst: 17-02-15 21:50
ah okee, thanks! Ribben lijkt me nou ook niet echt al te prettig
Weet wel van mezelf dat m'n pijngrens best laag ligt. Maargoed, wie mooi wil zijn...
Dit is wat ik tot nu toe in elkaar heb gezet, uiteindelijk moet 't 1 stijl worden (bloemen wat realistischer) en wat kleur toevoegen.. Maar dat laat ik mooi aan de tattoeerder over, die ik nog moet vinden
Edit: is het trouwens een klein beetje duidelijk dat de 'lijst' een hoefijzer is? Heb 'm smal gemaakt omdat ik een echte brede te overheersend vond.
Ik zag er geen hoefijzer in tot ik zag staan dat het een ijzer was. Te dik is niet mooi,te dun ook niet. Dit vind ik nu net een diadeem ipv een hoefijzer.
ja zei twijfelde ook.. maar ze is bang dat 's er niet mooi uit gaat zien na een lange tijd.. vandaar dat zij twijfelde of deze zin met "life is" wel klopte