Door programma's als Obese denken we bij de term obese alleen nog maar aan die extreme gevallen.
Ik vind jou er niet obese uitzien.
Mijn pap was ook nogal geïntimideerd toen hij de stempel morbide obesitas opgelegd kreeg, en eigenlijk heeft hij dunne beentjes en een afdakje, maar dat afdakje telt hard. Hij voldoet ook totaal niet aan het beeld morbide obesitas (maar goed 110kg bij 1.83) en zeker niet omdat mn 'schoonzus' werd gezegd overgewicht te hebben, terwijl ik die wel obese vind.
Hoe is je vet gemeten, met een speciale weegschaal of met een huidplooimeter? En in geval van een meter, hoeveel punts? Met de speciale weegschaal of met een te beperkte plooimeting ben je de sjaak als je de aanzet met name op de buik/bovendeel hebt. Na twee zwangerschappen is het ook wel logisch dat je daar nog een laagje hebt zitten, dat had tenslotte een functie nietwaar?
Ik hoop dat mijn vriend komend weekend vroeg genoeg opstaat om mij ns te meten - dat kan het beste 's ochtend voor het ontbijt zegt men. Omdat joghurt bv ook al een huidverdikking veroorzaakt ofzo en natuurlijk het meest stabiele tijdstip. Dan zal ik het hier ook opbiechten
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 08-06-15 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt