Pfoeh, ehm goede vraag eigenlijk..... Weet ik zo niet uit m'n hoofd, wel waren er volgens mij ook crackle of glitter lakjes, waren niet zo heel veel hoor... Nu zijn natuurlijk de winkels al dicht, en met morgen en donderdag ook. Ik ben er nog tot met zaterdag, dus zou vrijdag wel even kunnen proberen een foto te posten!
Sirius_
Geplaatst: 24-12-13 18:21
Iedereen een fijne kerst gewenst! Ik heb mij zelf getracteerd op een kerstlakje, underneath the mistletoe
Banyu
Geplaatst: 24-12-13 18:23
Trouwens, mocht er iemand intresse in hebben... Mag je mij via PB je 06-nummer geven, Want als ik foto moet maken, en dan daarna in het huisje op bokt moet zetten, en vervolgens weer erna terug dan schiet het natuurlijk niet echt op, en heb je misschien ook wel een kansje dat het lakje dan al weg is natuurlijk. Ik durf sowieso niet te zeggen wat er vrijdag nog zal liggen.
Zijn vaak rond deze tijden heel veel dingen erg afgeprijsd, kleding ook altijd! Had al tijdje nieuwe broeken nodig, dus wachtte totdat ik hier was... En heb 4 broeken kunnen vinden voor 10 euro per stuk, die normaal €69,95 kostte.. Vond 4 opzich beetje veel, maar dacht ach voor die prijs kan ik ze niet laten liggen!