Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:01

Hey shreddertjes v me ;-)
Hey Kim! Leuk!ook jij aan de shred?
Ik kan vanavond pas shredden, mis het echt nu (jaaaaa ben een gewoonte dier ;-))
Van orgiën op de weegschaal gestaan en weer een kilo minder :-)
Totaal ben ik nu 2 kilo kwijt
Omvang ga ik weer met 30 dagen wegen, dat heb ik nu aan het begin en met 15 dagen gedaan.

Marit

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:15

Mijn dansavond gaat onverwacht niet door dus meteen laptop van boven gehaald en dan maar dag 3 beginnen :D

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:20

Sall schreef:
Hey shreddertjes v me ;-)
Hey Kim! Leuk!ook jij aan de shred?
Ik kan vanavond pas shredden, mis het echt nu (jaaaaa ben een gewoonte dier ;-))
Van orgiën op de weegschaal gestaan en weer een kilo minder :-)
Totaal ben ik nu 2 kilo kwijt
Omvang ga ik weer met 30 dagen wegen, dat heb ik nu aan het begin en met 15 dagen gedaan.

:') Sorry ik heb nu echt bizarre beelden in mijn hoofd dankzij jouw autocorrect.

Straks voor het eerst level 3, scarrrry.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:38

Hahaha ik las het ook ja! _O-

Ik ga even lunchen (ja laaaat!) en even aan de studie en dan voor dag 4!

Hoe vaak meten en wegen jullie eigenlijk?

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:49

Hahaha Sal! Daar zal je ook genoeg calorieën mee verbranden :+

Heb net de tweede keer Shred achter de rug, was wel een stuk lastiger daar de spierpijn van gisteren... Hoop dat morgen beter gaat!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:59

@ Sann: ik eet ook bij de ouders van vriendlief mee, en eet 's avonds ook een aardappel hoor. Ik probeer om zo'n 70 g te eten maar dat is zelfs eerder weinig aangezien ik nog maar aan 1700 kcal zit (vanaf zondag wordt dat verhoogd). Probeer gewoon de ongezonde tussendoortjes of pre-fab-dingen zo veel mogelijk te vervangen door gezonds. En als je ouders vb. wit brood kopen, kan jij 1 keer een volkoren aanschaffen en dat dan per portie invriezen. Voor mezelf helpt het enorm als ik alles invoer via voedingscentrum.nl (eetmeter). Dan weet je exact wat je binnen krijgt en waar je aan moet werken. Ik heb door de shred geleerd dat het vooral belangrijk is om niet te weinig te eten :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:04

Ik ben klaar. *\o/*
Ik had me laatst gemeten, maar er was niet veel verschil dus heb geen zin om me te meten. :o (alleen navel was 4cm vanaf, taille niks) Op de voor en na foto zag ik wel verschil, dus ben niet ontevreden. :D Ben trouwens wel een beetje afgevallen (2 kg denk ik, maar dat was ook na kerst dus normaal zouden die kilotjes er ook wel af zijn gegaan denk ik).

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:13

Hoezo autocorrect? O:)

_/-\o_

Pffff lang leve de mee denkende ipad
:+

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:14

@Bhriseis: Ik heb ook een tijdje calorieën geteld en kwam ook altijd rond de 1700 uit. Probeer ook zo veel mogelijk biologisch, groen of fruitig te eten. Achja, misschien zit het er voor mij gewoon niet in. :P Ga eens die bodie boost proberen. Dat klonk wel goed

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:18

He wat jammer Sannx; ik moet wel zeggen dat ik zelf met level 2 niet echt verschil zag, mede denk ik omdat ik ongesteld was toen. Uiteindelijk heb ik 3 keer gemeten; wegen doe ik elke dag maar ik ben maar een kg afgevallen. Tijdens level 1 en 3 zag ik zelf het meeste verschil. Succes in elk geval!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:19

Dag 3 gedaan! Ik kon ineens veel vaker opdrukken! Had ik echt niet verwacht, het is me heel m'n leven nog nooit vaker dan 3x achter elkaar gelukt :D En nu bij dag 3 al, leuk om nu al verschil te merken! Gewichtjes mogen bij de chest dingen ook wel wat zwaarder voor mij, daar voel ik nu amper iets van.

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:21

Ik ben weer helemaal beter en ga zo opnieuw beginnen bij dag 1, misschien dat ik het nog wel een beetje rustig aan moet doen ben nog wel aardig moe.
Wel jammer om gelijk al weer opnieuw te beginnen maar gelukkig is het maar 1 dagje.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:24

Ik begin morgen level 3. misschien gaat het dan wat harder :D. Maar ach, wat ik nu niet aan gewicht verlies, win ik toch aan gezondheid denk ik maar :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:27

Goedzo Marit!

@Sannx: precies! En probeer niet te veel te meten, dan sta je op het einde vast helemaal versteld ;) Level 3 is ook leuker dan 2

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:43

Net dag 14 gedaan, moest nu omdat ik vanavond moet werken.
Dus overdag de gordijnen dicht en lichten aan, je kijkt namelijk nogal makkelijk naar binnen bij mijn huis, hond was helemaal uit zn ritme gelijk. :')
Nu twee eitjes eten en een cup a soupje. Heb vanochtend blauwe druiven gehaald en wow wat zijn die lekker. Heb altijd die witte maar deze zijn lekkerder!!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:51

Shred dag 28 is gedaan, zit nu te wachten tot m'n tussendoortje wat is gezakt, zodat ik yoga meltdown eens kan proberen. Heb ook al 8 km gefietst vandaag, terwijl ik al in geen weken heb gefietst door een lekke band :=
Ben vandaag ook eens begonnen met de Eetmeter dan het Voedingscentrum. Ben toch benieuwd hoeveel ik naar binnen werk op een dag O:)

Het zal steeds beter gaan, Marit! Als je straks in level 2 of 3 zit, lach je om hoe makkelijk level 1 was.
Eerste dagen van een nieuw level is ook altijd even proberen hoeveel kg je nodig hebt bij elke oefeningen. Zo gebruik ik net als Phor hogere gewichten in level 3, gewoon omdat het anders te makkelijk is :=

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:51

Ik gebruik ook de eetmeter, ik vind het een handig hulpmiddel :j

Ik heb net dag 11 gedaan en het was een stuk zwaarder dan level 1! zeker die dingen die je op handen en voeten doet. De laatste ab oefening snap ik nog niet helemaal, misschien dat ik die vanavond nog even bekijk zonder zelf mee te doen.

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:53

Hallo!
Ik meld me ook maar weer is! ik was op dag 12 dus al 2 dagen level twee, totdat ik door mijn enkel ging, was dat genezen en wou ik weer gaan beginnen. Val ik van mijn paard met gevolg een hersenschudding. Morgen ga ik sportschoenen halen en doe ik weer lekker mee vanaf dag 1 level 1 heb er zin in!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:56

Het blijft leuk om de verschillende reacties van iedereen te lezen. De meeste zo lekker fanatiek :D

Ik ben bij dag 6 (Gisteren overgeslagen...oepsss!) Maar heb het idee wel fitter te zijn en misschien zelfs wat slanker te voelen, of zal dat tussen mijn oren zitten? ;)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:57

Tammy_ schreef:
Ik gebruik ook de eetmeter, ik vind het een handig hulpmiddel :j

Waar kan ik die vinden? O:)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:00

www.mijn.voedingscentrum.nl kan je een account aanmaken, dan kan je in een soort dagboek bijhouden wat je eet, hoeveel kcal je daardoor binnenkrijgt en wat het percentage is dat je aan vet, verzadigd vet, koolhydraten, eiwitten en vezels binnenkrijgt :)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:21

Dag 4 zit erop. Die verdomde spierpijn maakt het toch net allemaal ietsje zwaarder :+ en achteraf vind ik het altijd zo kort!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:28

Achteraf wel. Maar ik denk altijd dat het af is en dan komen die jumping jacks en ropes allemaal nog :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:30

Marit schreef:
Achteraf wel. Maar ik denk altijd dat het af is en dan komen die jumping jacks en ropes allemaal nog :')

Je bedoelt de laatste cardio-ronde? Die gaat bij mij altijd super!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:34

Oké, ik MOET overdag echt veel meer eten!
Ik loop de hele dag al op een bakje havermout met nootjes en rozijnen en heb zojuist aangevallen op de oreo's en pringles -O-