bubble-gum smaak is dat geloof ik. Ik heb een vreetbui gehad vanmorgen, 5 (koolhydraatbeperkte) broodjes met kokosbrood gehad.
Dus ik heb mijn ontbijt en lucht ineen gehad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bubble-gum smaak is dat geloof ik.
Dus ik heb mijn ontbijt en lucht ineen gehad.
Dame23 schreef:En dais knap hoor dat je al zoveel kwijt bent! Echt goed bezig, vanaf welk gewicht zit jij op je streefgewicht?
Ik gister Mc donalts gehad omdat het de laatste dag is dat me vriend thuis is en hij dan altijd wat lekkers wil eten. Hij mocht kiezen en het werk een menu van de mc!. Ik dacht naja voor een keertje best lekker. Maar het viel me zo zwaar tegen! de patat erg zout en de hamburger viel veelste zwaar!. En later op de avond ook nog buikpijn en ik sliep niet lekker want het leek wel niet te verteren. blegh. Dus dit was voorlopig de laatste keer voor mij!. Me vriend is nu 2 weken weg en ik had gezegd als hij thuis komt ik minstens weer 3kg kwijt ben. Dus daar gaan we voor!. Ik sta nu op -4,2 dus over 2 weken zou ik op -7,2. Ben benieuwd....
Op zijn tijd is het wel eens lekker, maar ik heb er net als jou ook veel last van
Op mijn maag/darmen en mijn algehele stoelgang
Succes met de 2kg op twee weken! 
Ik moet nog 4.5 kg! 
Ik heb een te laag b12 en moet daarvoor spuiten gaan halen als ik klachten krijg
Ijzer is eenvoudig hoog te houden door 1x in de maand een fles ferro-siroop van roosvicee te drinken
Dus ondanks dat ik mezelf niet kapot heb gewerkt, voel ik wel dat ik iets gedaan heb
_PassoaJus schreef:Ik ben me aan het oriënteren op shakes..... Iemand hier ervaring er mee? (Ik weet dat er hier iemand dit doet, meisje, ''kort'' roodachtig (Geverfd) haar en heeft onlangs nog foto's geplaatst met veel kilo's verschil!) Ben erg benieuwd!
Corientjuhh: Hoezo vind je dit weinig? Ik mis eigenlijk alleen nog de gezonde tussendoortjes (Daardoor vind ik ik het wel wat te weinig). Voor de rest een heel netjes schema!
En een teveel aan B12 is ook niet schadelijk voor zover ik weet, te weinig wel
Welkom voor de nieuwe mensen! En wat een topresultaten boeken jullie. Voor de mensen die even een dipje hebben, kom op, jullie kunnen het!!!
Nog 5,6 kg te gaan, en dan mag ik van mijzelf op m'n paardje klimmen!
We zijn nu vooral veel aan het wandelen, ook heerlijk!
Mensen verklaren me wel eens voor gek (daar heb je toch geen paard voor om er naast te lopen?) maar agh ik loop graag en hij gaat gewoon gezellig mee
Het is net een grote hond.
) en de ander gaat op stap met zijn/haar paard! Is voor mij ook een goede training. Yusraa heeft de pas er goed in, dus ik moet ook flink snelwandelen!
Morgenvroeg gaan we weer lekker op pad. corientjuhh schreef:Dais
Waarschijnlijk omdat ik multivitamine pillen slikte
Is me verboden haha
Had b12 van 199 100 is max
Ijzer had ik 4.5 min is 10
Oeps haha
deflin schreef:Dank je worlgirl. Meer eiwitten dus en minder koolhydraten. Heb inmiddels koolhydraatarm brood besteld en die krijg ik morgen als het goed is binnen. Gevarieerder eten, nou ga al jullie lijstjes eens bij langs wat jullie allemaal eten.
Succes Heartbeath met hartlopen!!
Eiwit shakes moet je mengen met melk of niet?? zo ja dan neem ik die niet.
Hebben jullie bepaalde weekschema's die jullie gebruiken om gevarieerder te eten??
vriendlief ging net reserveren en toen zaten ze al vol...
(we hebben een bon, dus we moeten bij dat restaurant en het geld alleen op dinsdag, woensdag en donderdag en op dinsdag heb ik school 's avonds en op donderdag heeft hij altijd koopavond... dus dan blijft volgende week woensdag over! naja wat om naar uit te kijken!
. Als je trek hebt kun je beter idd fruit pakken
super -1! 

. Gaat dus lekker!

Nueve schreef:Oh dat is raar zeg! Brinta is granen. Brinta maak ik altijd door eerst melk op te warmen, en daarna pas het poeder erin te strooien. Havermout moet ik echt even laten meekoken, zodat die vlokjes zacht worden. Heerlijk romige pap wordt dat

Vandaar dus ook de extra boterham als tussendoortje, had trek doordat ik de shake niet helemaal heb gehad.
Wanneer het een lekker dik mengsel is en de vlokken zacht zijn, is het klaar! Jum!