Ik heb een vreetbui gehad vanmorgen, 5 (koolhydraatbeperkte) broodjes met kokosbrood gehad.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dame23 schreef:En dais knap hoor dat je al zoveel kwijt bent! Echt goed bezig, vanaf welk gewicht zit jij op je streefgewicht?
Ik gister Mc donalts gehad omdat het de laatste dag is dat me vriend thuis is en hij dan altijd wat lekkers wil eten. Hij mocht kiezen en het werk een menu van de mc!. Ik dacht naja voor een keertje best lekker. Maar het viel me zo zwaar tegen! de patat erg zout en de hamburger viel veelste zwaar!. En later op de avond ook nog buikpijn en ik sliep niet lekker want het leek wel niet te verteren. blegh. Dus dit was voorlopig de laatste keer voor mij!. Me vriend is nu 2 weken weg en ik had gezegd als hij thuis komt ik minstens weer 3kg kwijt ben. Dus daar gaan we voor!. Ik sta nu op -4,2 dus over 2 weken zou ik op -7,2. Ben benieuwd....
_PassoaJus schreef:Ik ben me aan het oriënteren op shakes..... Iemand hier ervaring er mee? (Ik weet dat er hier iemand dit doet, meisje, ''kort'' roodachtig (Geverfd) haar en heeft onlangs nog foto's geplaatst met veel kilo's verschil!) Ben erg benieuwd!
Corientjuhh: Hoezo vind je dit weinig? Ik mis eigenlijk alleen nog de gezonde tussendoortjes (Daardoor vind ik ik het wel wat te weinig). Voor de rest een heel netjes schema!
corientjuhh schreef:Dais
Waarschijnlijk omdat ik multivitamine pillen slikte
Is me verboden haha
Had b12 van 199 100 is max
Ijzer had ik 4.5 min is 10
Oeps haha
deflin schreef:Dank je worlgirl. Meer eiwitten dus en minder koolhydraten. Heb inmiddels koolhydraatarm brood besteld en die krijg ik morgen als het goed is binnen. Gevarieerder eten, nou ga al jullie lijstjes eens bij langs wat jullie allemaal eten.
Succes Heartbeath met hartlopen!!
Eiwit shakes moet je mengen met melk of niet?? zo ja dan neem ik die niet.
Hebben jullie bepaalde weekschema's die jullie gebruiken om gevarieerder te eten??
Nueve schreef:Oh dat is raar zeg! Brinta is granen. Brinta maak ik altijd door eerst melk op te warmen, en daarna pas het poeder erin te strooien. Havermout moet ik echt even laten meekoken, zodat die vlokjes zacht worden. Heerlijk romige pap wordt dat