[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:37

lieveli schreef:
Met een toner.

wat voor toner?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:40

Heb je geen tutorials op internet gezocht voor je het ontkleurde? Hoe geel is je haar? In principe ontkleurt mijn kapper het tot het lichtgeel is, daarna doet ze er een toner overheen, een soort kleurspoeling. Ik denk dat je het beste de Manic Panic Virgin Snow kunt bestellen op http://www.large.nl

edit: Ik heb je foto gezien, ik zou hier niet zelf mee gaan rotzooien, maar de kapper de laatste stap zetten. Want met een toner krijg je dit niet wit. Het is te donker.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:57

Ik heb het nu ook wit :D en ik heb idd eerst alles geblondeerd en ik heb het echt wit gekregen net zilvershampoo. Een toner werkt nog beter, maar dat kan bij mij niet. Er zitten nog high-lights in die het paarse veel beter pakken. Ook al is alles nu wel dezelfde kleur, de oude high-lights worden veel sneller paars. Dus ik hou het bij zilvershampoo. Ik heb vorige week de uitgroei gedaan met coollight ontkleuring van schwarzkopf, het wad eest wel lichtgeel, maar gelukkig na de zilvershampoo helemaal wit! :)

missymb

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:01

had je net zoiets kleur als ik of wel een stuk lichter dan? zilvershampoo kan ik natuurlijk ook nog wel eens proberen, ik zag ook bleech ontkleuring van manic panic maar dat verkopen ze volgens mij nergens "gewoon" in een winkel...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:02

Nardash,
Ik denk dat laagjes in je haar al heel veel doen om je gezicht te omlijnen. Eventueel een highlight? Heb je ook een foto met los haar?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:06

Ik ben van mezelf middenblond, dus wel een beetje jouw kleur ja. Ik was eerst naar de kapper, maar die heeft het helemaal niet wit gemaakt. Dus heb ik gewoon zelf ontkleuring gekocht. Je moet er op letten dat er iets van cool of coollight of anti-geel op het pakje staat. Het wordt alsnog wel geel, maar dan al veel minder en dat is er met een paarstoner of zilvershampoo zo uit te krijgen. Ik zou je uitgroei trouwens al eerder verven, dat het weer dezelfde kleur is en dan minstens twee weken wachten en dan alles ontkleuren.

Edit:
Manicpanic is idd alleen via internet en vaak op eBay wek te rkrijgen. En volgens mij bij de kinkykappers

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:12

Ik gebruik de verf van Schwarzkopf :j de metallic blond shine of

Afbeelding

Afbeelding

Mijn haar blijft er ook erg fijn van

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:24

Die heb ik ook gebruikt ja, ik wist de naam niet meer haha. Mijn haar is ook nog heel mooi gebleven en niet zo beschadigd als bij andere pakjes blondeer

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:38

Celiien schreef:
Nardash,
Ik denk dat laagjes in je haar al heel veel doen om je gezicht te omlijnen. Eventueel een highlight? Heb je ook een foto met los haar?

Dat ga ik zeker doen laagjes, highlights maakt mijn haar waarschijnlijk zeer droog, volgens mij wel ik zal zo kijken

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:43

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:53

Ja, ik zou zeker laagjes erin gooien, het is nu zo 'recht naar beneden', zonde!

Als je geen verzorgende producten voor je haar gebruikt, wordt je haar inderdaad erg droog. Maar als je er zo'n 1 minuut dagelijks masker, of 3x per week een masker in gooit tezamen met een goede shampoo en conditioner geschikt voor je haar, en voor je een steiltang/fohn etc. gebruikt er haarbeschermende producten in gooit, valt het heel erg mee hoor :j

Heb nu de andrélon met keratine. tandjes wat ruikt dat lekker zeg dames <3

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:01

Andrelon,wat een poedersuiker zeg. Sorry,maar dat komt echt NIET meer in mijn haar. _-:(

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:03

Celiien schreef:
Ja, ik zou zeker laagjes erin gooien, het is nu zo 'recht naar beneden', zonde!

Als je geen verzorgende producten voor je haar gebruikt, wordt je haar inderdaad erg droog. Maar als je er zo'n 1 minuut dagelijks masker, of 3x per week een masker in gooit tezamen met een goede shampoo en conditioner geschikt voor je haar, en voor je een steiltang/fohn etc. gebruikt er haarbeschermende producten in gooit, valt het heel erg mee hoor :j

Heb nu de andrélon met keratine. tandjes wat ruikt dat lekker zeg dames <3

Dan ga ik dat zeker doen en zal ook vaker een masker er in gooien, ik wil graag blonde plukjes in mijn lok maar zou ik dat als ik een afspraak maak voor knippen kunnen overleggen met de kapper

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:03

Ik gebruik nu wella top spul <3

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:04

Bij mij komt Nivea er absoluut niet meer in, net als elvive. mijn haar werd er doder dan dood van :oo Andrelon is de enige die mijn haar optimaal houd, samen met Guhl :j

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:07

Ik had dat weer met een ander merk voor wella elke keer pluiste het gewoon zo erg

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:13

Elvive werkt bij mij het beste. Van Andrelon word het mega vet en werkt het net zo kleurvervagend als Head&Shoulders.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:14

Raar eigenlijk hoe ieders haar er anders op reageert. Zelfde als doucheschuim, Fa en Rituals werken super maar bij dove en nivea krijg ik een super droge huid :n

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:19

jasz schreef:
Ik ben van mezelf middenblond, dus wel een beetje jouw kleur ja. Ik was eerst naar de kapper, maar die heeft het helemaal niet wit gemaakt. Dus heb ik gewoon zelf ontkleuring gekocht. Je moet er op letten dat er iets van cool of coollight of anti-geel op het pakje staat. Het wordt alsnog wel geel, maar dan al veel minder en dat is er met een paarstoner of zilvershampoo zo uit te krijgen. Ik zou je uitgroei trouwens al eerder verven, dat het weer dezelfde kleur is en dan minstens twee weken wachten en dan alles ontkleuren.

Edit:
Manicpanic is idd alleen via internet en vaak op eBay wek te rkrijgen. En volgens mij bij de kinkykappers

nou thnx voor de tip manic panic kan ik ook alleen maar op internet vinden.

Ik heb van soho de ontkleuring gebruik met anti geelheid spul maar t zit er dus nog wel in, dus ga het morgen eens met die zilvershampoo proberen ben benieuwd!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:21

Ik denk dat je met die zilvershampoo echt niet veel bereikt. Maar succes!

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:23

ach proberen kan geen kwaad ;)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:33

Ik denk ook dat je het lekker door de kapper moet laten ontkleuren :) Ik heb van nature veel lichter haar dan jij, maar krijg het met een pakje verf van de drogist ook echt niet zo licht als ik wil. Bij de kapper zit de ontkleuring er 25 minuten in, dan nog een toner en dan bijhouden met zilvershampoo.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 00:32

Dan zal het wel per haar verschillen?
Want ik kreeg het zelf zo wit :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:02

Je moet zilvershampoo er echt een half uur in laren zitten, wel steeds blijven kijken of het niet paars wordt! Ik heb mijn haar helemaal wit gekregen met zilvershampoo, dat het alleen met een toner kan is onzin. Als je haar gewoon heel lichtgeel is kan je dat er prima uit krijgen met zilvershampoo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:35

Je zegt het zelf al, als het heel erg lichtgeel is ja. Maar bij marjonrebel (toch?) is het niet lichtgeel, das nog vrij donker. Dan ga je het met een toner of met een zilvershampoo niet hagelwit krijgen.