lieveli schreef:Met een toner.
wat voor toner?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Ja, ik zou zeker laagjes erin gooien, het is nu zo 'recht naar beneden', zonde!
Als je geen verzorgende producten voor je haar gebruikt, wordt je haar inderdaad erg droog. Maar als je er zo'n 1 minuut dagelijks masker, of 3x per week een masker in gooit tezamen met een goede shampoo en conditioner geschikt voor je haar, en voor je een steiltang/fohn etc. gebruikt er haarbeschermende producten in gooit, valt het heel erg mee hoor![]()
Heb nu de andrélon met keratine. tandjes wat ruikt dat lekker zeg dames
jasz schreef:Ik ben van mezelf middenblond, dus wel een beetje jouw kleur ja. Ik was eerst naar de kapper, maar die heeft het helemaal niet wit gemaakt. Dus heb ik gewoon zelf ontkleuring gekocht. Je moet er op letten dat er iets van cool of coollight of anti-geel op het pakje staat. Het wordt alsnog wel geel, maar dan al veel minder en dat is er met een paarstoner of zilvershampoo zo uit te krijgen. Ik zou je uitgroei trouwens al eerder verven, dat het weer dezelfde kleur is en dan minstens twee weken wachten en dan alles ontkleuren.
Edit:
Manicpanic is idd alleen via internet en vaak op eBay wek te rkrijgen. En volgens mij bij de kinkykappers