Wat is die RLAP voor iets?Ik hoop volgende week of de week erna ook weer mee te trainen, hoera!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat is die RLAP voor iets?
culaccino schreef:Sneeuw!Knap gedaan, zo snel na die weken rust! Hoe lang doe je daar nou ongeveer over?
Een sleutelhanger van de Sierra Nevada met fietsje
Ik kreeg het verzet goed rond maar je kan jezelf op die manier geen enkel moment ´rust´geven met een wat lichter verzet. Je moét er de snelheid in houden, oook op de steilere stukken, want anders overbelast je de benen én val je stil.
Kan me voorstellen dat het veel voldoening geeft!
met z'n 3en waren we. Grappig tochtje in de omgeving, weinig nieuwe wegen. Maar prima fietsweer!! MuSLi schreef:Klinkt als een flinke uitdaging! Heel gaaf dat je dat hebt kunnen doen.
Er was maar 1 dames team, dus geen klassement haha.
Lauraennala schreef:Wauw, gefeliciteerd hoor HC!
Citaat:Bewust hyperventileren is wel een risico.. Is niet echt heel goed voor je.
Citaat:Mijn doel van vandaag is geslaagd! Lekker in het peloton mee kunnen rijden bij de mannen, en ook even in een chasse patate gezetenEr was maar 1 dames team, dus geen klassement haha.

Wat betreft mijn progressie, daar sta ik zelf soms ook van te kijken. 14 maanden mn fiets, 8 maanden serieus aan het trainen. Als ik het vertel aan mensen zeggen ze ook dat ik vooral door moet blijven gaan haha culaccino schreef:Die wielen staan stoer en wat matchen je sokken mooi met je fiets
Klopt ... de sokken heb ik dit jaar op Mallorca gekregen .