Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:Maar je zou met mounjaro etc toch niet zoveel meer kúnnen eten?
Deertje schreef:Degene die zeggen eet wat minder en sport wat meer, en je speelt vals.. weten niet hoe is met dat stemmetje in ons hoofd.. we weten wij ook wel perfect wat we mogen eten en wat niet
Zelfs nog beter dan een diëtist denk ik.
Had zo een collega ook. Er radicaal tegen7
En nu gebruikt ze het zelf.
Tja...

Dieuwke_ schreef:Ik heb overigens bericht terug van Wellis:Citaat:Beste Dieuwke,
Dank voor uw feedback. Ik ga er direct even achteraan of de afbeeldingen bij het inloggen aangepast kunnen worden om verwarring te voorkomen. Wij blijven tot zover in ieder geval de Kwikpen leveren.
Voor nu dus nog geen reden tot paniek
BenaLaars schreef:Mijn leverancier wil niet meer verstrekken vanaf een bmi onder 25, wat me erg frustreert. Ik heb een voorraad opgebouwd, maar het gaat ooit op. Hoop dat er een oplossing komt voor mensen die een gezond gewicht willen onderhouden ipv weer veel te zwaar moeten worden voordat je het weer voorgeschreven krijgt.
Zonnetje81 schreef:BenaLaars schreef:Mijn leverancier wil niet meer verstrekken vanaf een bmi onder 25, wat me erg frustreert. Ik heb een voorraad opgebouwd, maar het gaat ooit op. Hoop dat er een oplossing komt voor mensen die een gezond gewicht willen onderhouden ipv weer veel te zwaar moeten worden voordat je het weer voorgeschreven krijgt.
Dat is raar want zonder het spul kom je niet onder een bmi van 25![]()
Jester_ schreef:Geen idee, weet niet of ze bijv via de huisarts doet en dat ze daar weegt? Maar ergens vind ik het niet 'gek' dat ze als je onfer de 20 komt niet meer willrn faciliteren. Dan 'neigt' het bijna naar een eetstoornis

Suzanne F. schreef:Deertje schreef:Dat snap ik wel ergens. Ik heb een BMI onder de 20 net en super mager. Dus die denken dat je het dan niet meer nodig hebt. Tenzij je een arts kan vinden die het je geeft als onderhoudsdosering
.
Jij bent nu super mager of lees ik het verkeerd?