Hier is het niet zonnig, dat was wel voorspeld, maar moest net even wat naar de container brengen, het lijkt niet koud. Heerlijk.
Ik zou eigenlijk moeten wennen aan hardlopen in 20 graden, maar dat gaat hier niet. Dan weet ik weer hoe dat gaat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leonie87 schreef:Piekosjj ja die kou kan je echt nekken hoor!
Ik heb mijn studie niet af kunnen ronden ivm een zwaar fiets ongeluk waarbij ik door een auto geschept ben met 60km/h. Dus heb nooit gewerkt als fysio helaas. Mijn doel was paardenfysio worden.
Paardeneigenaren zijn lastige klanten, maar mensen met pijn ook
Niet dat je direct verbrand oid, maar als het bijv 18 graden en strak blauw is, is het echt heerlijk lekker warm en kortebroekenweer. Dat is in NL toch minder. Daarom zijn de zomers hier ook altijd heel vaak heel lekker, ondanks dat de temperatuur eigenlijk nooit boven de 25 komt 
ff huilen hoor. Ik wil ook lente! Supervixen schreef:Naar buiten gaan moet je ook in je eigen tijd doenEen ochtend buiten en ik loop hier meteen enorm achter.. sorry even geen bijleespost.
Keer jou routes jatten als ik afwisseling wil.
. Bij 10 graden gaat mijn vestje/longsleeve uit. Daaronder heb ik dan altijd nog een t-shirt of als het echt koud is, een longsleeve. het is nu wel echt heerlijk zacht! Straks lekker lopen met dit weertje!
Maar het is oppervlakkig hoor, doet alleen altijd verrekte pijn en je botten zijn zo goed in gelijk een groot ei produceren. Maar heb er in beweging al geen last meer van.
Dus 2 intervallen op 5:02 en de laatste wist ik mezelf weer te herpakken op 4:51, toen uitlopen en nog 3 sprintjes gedaan. 

en ben dus op pad gegaan. Omdat ik over 3.5 week naar een oord ga waar het 20 graden is en ik daar ook heel graag mee wil doen met een run (twijfel enorm of ik dat wel durf) had ik zoiets van ik ga vandaag lekker in lange broek met een tshirt en daarover een trainingsjas lopen. Want als ik in 20 graden een langere afstand moet lopen daar, dan ga ik het ook warm krijgen.
. Maar graag gedaan dat ik je er aan herinnerd heb
, maar gelukkig dat je er al weer weinig last van hebt!
. Laatste update heeft dus nog niet de problemen opgelost

! Kennelijk vindt Garmin het vooral belangrijk dat je de loopblokjes in de gewenste zone loopt

. Probeer al langere tijd mee te doen, maar of de datum komt niet uit, of de tocht was al vol.
!
Supervixen schreef:Frikandellentocht? Klinkt goed![]()
En waar is die gids voor?