Leuk lizard, nog even sneeuw! Mooie foto's CoonArt, hopelijk niet veel veel last van de blaren?
Nou toch nog een klein aantal hoor! Maarja, je moet het er maar voor over hebben.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-03-25 09:11
Faringo geniet er van!
Boedjang o die bank, niks gezelligers dan met je hond op de bank. Heerlijk.
Lizard mooie omgeving.
Coonart blaren, hopelijk niet te veel last er van.
In het noorden is het ook lente aan het worden.
Ik was weer vroeg op, vandaag met dochter naar een open dag van een mbo opleiding. Ik kreeg van de week de vraag of ik dan alleen in het bos ben. Ik ben idd niemand tegen gekomen. Heerlijk. Helaas geen reeën gezien deze keer maar van de week ook rond schemering geweest en toen had ik 8 op hetzelfde stukje. Ze zitten er dus genoeg. Maar hadden zich nu goed verstopt.
Noordje wat een mooi gebied ook zonder sneeuw. Het is nu denk ik wel lastig de juiste schoenen/kleding uit te kiezen? Of valt dat mee?
Coonart wat een flinke boom.
Lizard wat een gave brug zeg. Jou rondjes zijn altijd heel anders dan hier, leuk om te zien. En wat heerlijk een weekend weg. Heel veel plezier, geniet ervan.
Athelas prachtig! Het voorjaar komt eraan!
Faringo goed aangekomen dus. Geweldige foto’s, geniet van jullie bijzondere vakantie! En blijf vooral foto’s delen!
Boedjang heerlijk en lekker daarna samen op de bank
Susan klopt dat vroeg ik haha! Bij ons is ons eigen bos ook altijd heel rustig, zeker vroeg. Genieten hè?
Bootsiebob
Geplaatst: 22-03-25 14:29
SusanH mooi zo vroeg in de ochtend
Boedjang gezellige hondenbende
Ik heb mijn vriendje weer te logeren en net bijna 10 km gewandeld
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 22-03-25 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-03-25 14:30
Ja ik geniet daar echt van. Ik kan soms ook wel balen als het wel druk is. Beetje verwend ben ik
X2305
Geplaatst: 22-03-25 14:39
Hahahaa ja dat herken ik! En zeker op een zondag als het mooi weer is. Dan denk ik hallo ik ben hier ook met slecht weer, en nu komen jullie wel heel erg eigenlijk!
Bootsiebob veel plezier met oppassen! Heel leuk zo!
Goof
Geplaatst: 22-03-25 17:07
Lizard, weer een weekendje weg. Heerlijk zeg! Athelas, mooi. Lekker gewandeld Boedjang en Coonart. Faringo, oh wat genieten zeg. Vast een indrukwekkende geschiedenis. Veel plezier en we zien de rest van je foto's wel Susan, wat is die rust heerlijk he! Bootsie, daar is hij weer! Leuk beest, lekker gewandeld.
Ik ben mijn 1e weekendje in de stacaravan, hoop dat de kou vannacht meevalt Vanmiddag heerlijk hardgelopen in mijn Veluwse bos en daar kwam ik dit wild tegen:
En hier moest, na de winter, alles weer aangesloten worden, maar in de kuil bij de hoofdkraan waar ik het water aan moest zetten wonen nu 2 muisjes die in paniek raakten toen ik ze stoorde. En toen lekte de hoofdkraan ook nog en liep hun huis vol water, dus ik heb ze er allebei maar uitgetild. Ik wil geen muizen, maar ik kan ze ook niet dood laten gaan toch, ze keken zo lief
boedjang
Geplaatst: 22-03-25 17:52
Ah gos die muisjes..snap ik hoor, zou ook helpen. En die padden haha. Hier last van bruine rat, was alles aan omploegen nu heeft de kat m te grazen genomen, ergens zielig maar ziekte verwekkers zijn niet prettig. SusanH heerlijk zo vroeg het bos voor jezelf.en x2305 mee een, dat denk ik ook vaak, ga terug je hol in als t rot weer is zie ik je ook niet. SusanH was open dag leuk? Ik was vroeg bij paardjes met lil die had tijd van leven in het zand met een bal, daarna met schoonmoeder even soort lente feest gedruis in , Lil was ook nog mee,en toen is man met lil terug naar huis gewandeld, en nee natuurlijk geen foto's van .
Dan maar foto van lil op stal
X2305
Geplaatst: 22-03-25 17:57
Goof heel veel plezier! Ik hoop dat de kou mee valt vannacht! Je hebt wel een lekker eerste weekend uitgekozen!
Hahaha erg eigenlijk hè Boedjang? Maar dat heb ik ook hoor. Dan denk ik ik liep hier ook met 30mm neerslag en windkracht 6; hahaha! Lil lekker gespeeld en het blijft herkenbaar om geen foto’s te ontvangen na een wandeling. Mannen
Hier weer een lekker rondje gedaan vandaag met een collega en haar jonge Labrador. De honden zijn moe een buitje gehad, volop bewolkt en zon! Dus van alles wat!
Ik had mazzel gisteren toen ik naar huis reed En toen ik eenmaal thuis was,was het er nog steeds. De avond ervoor wel toen ik naar huis reed,maar weg toen ik thuis was. Komende dagen heel veel noorderlicht activiteit
Goof
Geplaatst: 23-03-25 11:05
Lijkt me prachtig om te zien Noordje. Leuk Boedjang en X, lekker met de honden op pad. Prachtig kasteel Lizard! Faringo, wat tof. Susan, ja die vroege ochtenden op pad zijn zo lekker stil. Fijn is dat.
Ik vond vanmorgen een dode marter (denk ik). Hij viel op omdat de mooie pluimstaart nog zo in tact was.
De staart is inderdaad nog mooi intact Goof. Leuk dat je in je stacaravan bent! Prachtig noordje Lekker vroeg op pad SusanH, mooie bloemetjes. Super vetter foto's Faringo Prachtig kasteel en huizen, lizard! Ziet er mooi uit X2305, leuk met de honden. Boedjang lekker op stal. Leuke foto's van de hond weer bootsiebob!
Gisteren een hele vette wandeling gemaakt met twee vrienden, zo'n 4,5 uur onder weg geweest. Echt geweldig uitzicht vanaf de top