Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:23

Hier ging het wat beter. Alsin minder last van hoesten, niezen en geen branderig gevoel op borst. Maar die verdomde pijn aan m'n gebit is echt niet grappig. Constante zeurende pijn in m'n kaken en gehemelte. Ik heb nu maar wat naproxrn geslikt in de hoop dat dat het wat beter doet. Zoutoplossing als neusspray. Ik rook net weer een vleugje vix vapo dus ik hoop dat dat een goed teken is!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:41

Tancreda4 schreef:
Hier ging het wat beter. Alsin minder last van hoesten, niezen en geen branderig gevoel op borst. Maar die verdomde pijn aan m'n gebit is echt niet grappig. Constante zeurende pijn in m'n kaken en gehemelte. Ik heb nu maar wat naproxrn geslikt in de hoop dat dat het wat beter doet. Zoutoplossing als neusspray. Ik rook net weer een vleugje vix vapo dus ik hoop dat dat een goed teken is!

Misschien even flossen of tandenstokers erdoor? Ik heb daar ook altijd heel erg last van als ik verkouden ben is een hele vervelende pijn. Tandvlees kan nogal gaan lopen klooien als je ziek bent

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 19:27

Ik was de tweede keer ook negatief bij de ggd dus ik zal wel wat anders hebben dan _O-

Beterschap voor jullie allemaal!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:09

Mijn man en dochter testte vandaag beide positief, morgen bij de GGD te testen.
Mijn zoon en ik tot op heden nog negatief.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:23

Yvankaxx schreef:
Hier ook pijn in de onderrug, schouders en nek. Snachts echt een krampgevoel in de benen.

Heb ik inderdaad ook twee dagen gehad!
Ben zelf inmiddels echt alleen nog verkouden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 21:49

Ik ben ook de klos doordat vriendlief is gaan carnavallen. Mooi balen ik houd mezelf al 2 jaar aan de regels en als docent ook niet besmet geraakt. Zit midden in een verhuizing en klussen is niet af doordat iedereen corona heeft.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 08:24

Tancreda4 schreef:

Ik denk dat dit je bijholtes zijn die ontstoken zijn,dat heb ik vaker gehad. Ik heb daar altijd sinutab voor liggen

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 08:24

Pfff, nog meer mensen met aanhoudende klachten?
Ik kreeg 13-02 klachten en testte positief, ben de week erna behoorlijk beroerd geweest. Nu na 3 weken rust nog steeds oogpijn en hoofdpijn. Ik kom daar eigenlijk nergens iets over tegen, en kan ook niet ontdekken wat nou helpt. Ik vind mezelf geen overbelaster, ben in redelijke gezondheid verder, neem veel rust, probeer wel wat te bewegen (icm de dieren en paarden voeren). Zijn er meer mensen bij wie het zo lang duurt?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 08:32

Ik heb ook al 5 dagen oog- en hoofdpijn. Hoop toch niet dat dit nog veel langer duurt…

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 09:34

Afanaisa91 schreef:
Pfff, nog meer mensen met aanhoudende klachten?
Ik kreeg 13-02 klachten en testte positief, ben de week erna behoorlijk beroerd geweest. Nu na 3 weken rust nog steeds oogpijn en hoofdpijn. Ik kom daar eigenlijk nergens iets over tegen, en kan ook niet ontdekken wat nou helpt. Ik vind mezelf geen overbelaster, ben in redelijke gezondheid verder, neem veel rust, probeer wel wat te bewegen (icm de dieren en paarden voeren). Zijn er meer mensen bij wie het zo lang duurt?

Verkeerd bericht.. :')
Laatst bijgewerkt door Justme_Lisaa op 06-03-22 09:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 09:34

Ja ik vanaf 6 februari.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 14:06

Hier sinds Donderdag positief getest, mijn vriend ook.
We zijn er echt flink ziek van, hoest flink en er komt ook een hoop rommel uit. Zou eigenlijk indien morgen hele dag klachtvrij, dinsdag weer mogen werken (zorg), maar dat gaat dus nog niet -O-
Verder veel last gehad van hoofdpijn, neusverkouden, koorts, spierpijn en hoesten dus.

3 vaccinaties gehad en ik vind zelf toch best veel klachten...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 14:12

sunshine schreef:
We zijn er echt flink ziek van, hoest flink en er komt ook een hoop rommel uit. Zou eigenlijk indien morgen hele dag klachtvrij, dinsdag weer mogen werken (zorg), maar dat gaat dus nog niet -O-
Verder veel last gehad van hoofdpijn, neusverkouden, koorts, spierpijn en hoesten dus.

Lastig is dat hé. Hier ook donderdag de positieve test. Voel me wel echt al beter maar snot en hoest is vooral echt gister flink gaan doorzetten dus ben ook benieuwd hoe snel dat dat wegtrekt. Hoopte zelf al dat ik woensdag weer kon werken maar bedacht me ook dat ik dan dinsdag om half 9 klacht vrij moet zijn. Ben benieuwd. Nog 1.5e dag om dat te fixen zo ongeveer haha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 14:19

sunshine schreef:

Hier ook hoor, braaf alle vaccinaties en kan toch alle klachten afvinken. Probeer maar te blijven bedenken hoe ziek ik zou zijn geweest als ik niet gevaccineerd zou zijn.
Wij hebben ook een flinke uitbraak weer op het werk (verpleeghuis) met diensten die niet opgelost worden. Voelt ook heel banketstaaf om dan thuis te zitten, maar zie me nog niet werken nu.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 15:59

De mannen om mee heen klagen meer over moe zijn. Is dat bij jullie ook?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:00

Zonnetje81 schreef:
De mannen om mee heen klagen meer over moe zijn. Is dat bij jullie ook?

Yep.. Hier ook.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:01

Jep.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:03

Of wij zijn gewoon het sterke geslacht. :')

Mijn vriend zegt steeds moe te zijn duizelig en het gevoel de berg op te lopen. Ik heb vooral hoesten snot keelpijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:07

Citaat:
Mijn vriend zegt steeds moe te zijn duizelig

En bij het minste of geringste buiten adem zijn. -O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:11

Marcella schreef:
Citaat:
Mijn vriend zegt steeds moe te zijn duizelig

En bij het minste of geringste buiten adem zijn. -O-

Ja dat bedoelt hij met de berg op lopen gevoel denk ik.

Dan heb ik nog mazzel. Ik voel mezelf zoals met een keelontsteking.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:17

Zijn mannen sowieso niet altijd zielig als ze ziek zijn? Haha #mannengriep. - Sorry mannelijke bokkers :') -

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:20

Ik ben geen man hoor.

Keelontsteking kan ik zo ook krijgen wanneer ik wil. Even een paar keer flink die koude lucht inademen (incl. longontsteking dan ook wel weer). En ja als ik wil kan ik dus alweer flink zijn/worden, maar totaal geen behoefte aan aangezien longontsteking echt geen pretje is.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:31

Zebrastreep schreef:
Mijn moeder geeft aan last van haar rug te hebben. Ik heb in het verleden ook een keer bronchitis gehad en had toen ook heel veel pijn in de rug.

Is het iets om extra goed in de gaten te houden? We twijfelen of het van het hoesten komt of dat het de longen zijn.

Ik had ook last van mijn rug.
Bovenin, was volgens de ggd wel echt van mijn longen.
Alsof ik spierpijn had.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 16:56

Vandaag voelde ik me heel goed. Geen hoofdpijn meer nog wel iets snotterig maar te verwaarlozen met de afgelopen 10 dagen.
Morgen weer aan het werk.

Vandaag ook heerlijk 5 km gewandeld, was niet de planning maar het was heerlijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 17:30

Mijn moeder gaat vandaag weer wat beter gelukkig! Het hoesten neemt echt al af.

Mijn vader weten we nog niet zo of hij het nu heeft was best snotterig maar wel wisselend. Hij was vandaag heel moe en ligt nu ook even op bed dus ik vermoed van wel. Zijn collega's hadden ook allemaal klachten. Maar niemand gaat naar de GGD dus zekerheid is er niet.

Ik heb voor de zoveelste keer nog niks :+