Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Hier ging het wat beter. Alsin minder last van hoesten, niezen en geen branderig gevoel op borst. Maar die verdomde pijn aan m'n gebit is echt niet grappig. Constante zeurende pijn in m'n kaken en gehemelte. Ik heb nu maar wat naproxrn geslikt in de hoop dat dat het wat beter doet. Zoutoplossing als neusspray. Ik rook net weer een vleugje vix vapo dus ik hoop dat dat een goed teken is!
Tancreda4 schreef:Hier ging het wat beter. Alsin minder last van hoesten, niezen en geen branderig gevoel op borst. Maar die verdomde pijn aan m'n gebit is echt niet grappig. Constante zeurende pijn in m'n kaken en gehemelte. Ik heb nu maar wat naproxrn geslikt in de hoop dat dat het wat beter doet. Zoutoplossing als neusspray. Ik rook net weer een vleugje vix vapo dus ik hoop dat dat een goed teken is!
Afanaisa91 schreef:Pfff, nog meer mensen met aanhoudende klachten?
Ik kreeg 13-02 klachten en testte positief, ben de week erna behoorlijk beroerd geweest. Nu na 3 weken rust nog steeds oogpijn en hoofdpijn. Ik kom daar eigenlijk nergens iets over tegen, en kan ook niet ontdekken wat nou helpt. Ik vind mezelf geen overbelaster, ben in redelijke gezondheid verder, neem veel rust, probeer wel wat te bewegen (icm de dieren en paarden voeren). Zijn er meer mensen bij wie het zo lang duurt?
sunshine schreef:Hier sinds Donderdag positief getest, mijn vriend ook.
We zijn er echt flink ziek van, hoest flink en er komt ook een hoop rommel uit. Zou eigenlijk indien morgen hele dag klachtvrij, dinsdag weer mogen werken (zorg), maar dat gaat dus nog niet![]()
Verder veel last gehad van hoofdpijn, neusverkouden, koorts, spierpijn en hoesten dus.
3 vaccinaties gehad en ik vind zelf toch best veel klachten...
sunshine schreef:Hier sinds Donderdag positief getest, mijn vriend ook.
We zijn er echt flink ziek van, hoest flink en er komt ook een hoop rommel uit. Zou eigenlijk indien morgen hele dag klachtvrij, dinsdag weer mogen werken (zorg), maar dat gaat dus nog niet![]()
Verder veel last gehad van hoofdpijn, neusverkouden, koorts, spierpijn en hoesten dus.
3 vaccinaties gehad en ik vind zelf toch best veel klachten...
Zebrastreep schreef:Mijn moeder geeft aan last van haar rug te hebben. Ik heb in het verleden ook een keer bronchitis gehad en had toen ook heel veel pijn in de rug.
Is het iets om extra goed in de gaten te houden? We twijfelen of het van het hoesten komt of dat het de longen zijn.