Kwamen van de IBOP oefenen bij ons op de rijvereniging, zou tot 18u duren, zit er nog

dus heel slecht uit verveling zitten eten hier..
Gelukkig was de rest van mn dag best wel gebalanceerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Oeeeh, bijna evelien! Ben je dan ook echt klaar (als in tevreden) denk je?
Ik wilde eerst altijd richting de 60kg, maar ik denk dat ik ‘m bij stel naar de 70kg. 65kg wil ik ook wel aantikken, maar dat zal echt lastig worden.
Nu ik een week heb gegeten zoals ik voortaan zou willen eten (dus in combi met snoep, een frisdrankje in ‘t weekend, maar ook gezond - kortom gewoon in balans) als ik op streefgewicht ben, en merk dat ik daar ook netjes op blijf hangen qua gewicht ben ik wel echt gerustgesteld
[ [url=m/gZosP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ofja hangen; een maand geleden zat er een halve kilo extra op.. dus het zakt nog wel! Maar niet meer zo hard en dat hoeft ook nietvetpercentage lijkt wel prima te zakken.
_evelien_ schreef:Dreamy schreef:Oeeeh, bijna evelien! Ben je dan ook echt klaar (als in tevreden) denk je?
Ik wilde eerst altijd richting de 60kg, maar ik denk dat ik ‘m bij stel naar de 70kg. 65kg wil ik ook wel aantikken, maar dat zal echt lastig worden.
Nu ik een week heb gegeten zoals ik voortaan zou willen eten (dus in combi met snoep, een frisdrankje in ‘t weekend, maar ook gezond - kortom gewoon in balans) als ik op streefgewicht ben, en merk dat ik daar ook netjes op blijf hangen qua gewicht ben ik wel echt gerustgesteld
[ [url=m/gZosP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ofja hangen; een maand geleden zat er een halve kilo extra op.. dus het zakt nog wel! Maar niet meer zo hard en dat hoeft ook nietvetpercentage lijkt wel prima te zakken.
Ik ben zeker tevreden, zeker als ik dit gewicht kan behouden. En zo nu en dan iets lekkers toe te staan.
raket schreef:Gerechten die ik vaak maak staan er al in.
Dus dan gebruik ik dat aantal nog een keer. Vaak wissel ik alleen wel wat in groente, maar dat verschil in calorieën is niet zo groot.
Ik was in het AMC. Ook volgens hun weegschaal was ik afgevallen. Ik richt me echt op het tellen van de calorieën. Ik ben echt wel opgezwollen. Met name mijn gezocht en ik word daar toch vaak wel ongelukkig van. Het ziet er zo pafferig uit. Maar goed hopelijk wordt het volgende week minder.
Dreamy schreef:Nope, staat in de sportschool. Niet alles klopt hoor, je kunt voor vetpercentage ed beter een vetmeter-tangding kopen. Maar de weegschaal bij ons heeft geen batt. meer dus ik weeg sowieso hier
Als wat ik in de spiegel zie maar een beetje matcht met de weegschaal(ik weeg momenteel alleen als ik lekker in m’n vel zit en zelf progressie zie, anders trek ik me teveel aan van de getallen.. maar vaak klopt mijn beeld dus wel)
raket schreef:Ik was in het AMC. Ook volgens hun weegschaal was ik afgevallen. Ik richt me echt op het tellen van de calorieën. Ik ben echt wel opgezwollen. Met name mijn gezocht en ik word daar toch vaak wel ongelukkig van. Het ziet er zo pafferig uit. Maar goed hopelijk wordt het volgende week minder.
Tortilla schreef:Jullie zijn echt superlekker bezig! Motiveert mij weer om ook door te zetten![]()
Helaas zit ik hier met griep of een flinke verkoudheid waardoor het hardlopen echt niet lekker gaat. Merk dat ik veel minder zuurstof krijg met zoveel slijm in mijn longen.