[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:23

Ahhhh ik ga bij Tarte bestellen! Wat zijn jullie aanraders? <3
Clay foundation of rainforest of the sea? Welke matte oogschaduw palet? Ikga namelijk de clay play bestellen! En de blushes denk ik ook meteen! Zijn er nog lipproducten? Oh en shape tape :D

Overigens wil ik ook of huda of kat von d locket foundation bestellen, welke zou ik eerst pakken?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:34

Sorry, allemaal geen idee :+

Schade bij MAC Douglas: Studio Fix fluid foundation, 'O' lipstick en Cheeky Bronze MSF. Gelukkig had ik ook kortingbonnen :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:39

Melati je wenkbrauwen zouden misschien een tint lichter kunnen, maar ik vind ze nu ook niet storend ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:40

chimello schreef:
Clay foundation of rainforest of the sea? Welke matte oogschaduw palet? Ikga namelijk de clay play bestellen! En de blushes denk ik ook meteen! Zijn er nog lipproducten? Oh en shape tape :D

Overigens wil ik ook of huda of kat von d locket foundation bestellen, welke zou ik eerst pakken?

Ik weet niet hoe de Huda is maar ik weet dat de kat von d foundation echt super super full coverage is. Ik heb hem geprobeerd in de winkel maar vond hem echt te overdreven voor alledaags gebruik, terwijl ik toch het liefst wel flink wat coverage op m'n gezicht heb.

Ik heb van Tarte het Tartelette pallette en die is super fijn. Mooi gepigmenteerd, maar ik mis wel een paar shimmers en ik gebruik de paarse persoonlijk niet zo veel omdat dat gewoon niet mijn kleur is.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:50

Indd wat Emma zegt. De kat von d is Super full coverage en dik en snel cakey...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:52

Hoe cakey hij is vind ik persoonlijk echt nog mega meevallen voor de hoeveelheid coverage, maar hij is echt gemaakt voor het bedekken van tattoo's of het vermommen van hele erge kleurverschillen in het gezicht imo. Omdat hij zo vol is vind ik persoonlijk dat hij textuur wel heel erg benadrukt waardoor ik hem zelf niet zo mooi vond op mijn gezicht, ik heb geen babyhuidje en veel littekens van acne etc, dat werd er super zichtbaar door.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:53

Ah oke, ik heb eigenlikl geen full cover nodig :o ik hou van een medium coverage met een dun laagje, ik gebruik bv lottie london stick foundation op mijn wangen en verder niet en dan pakt contour beter en heb ik net een beetje coverage. Dan denk ik dat die kvd niet voor mij is :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:56

Hoe kwam je dan bij de Kat von D???
Het eerste wat bij die foundation naar voren komt, is full coverage...

Ik vind hem ook te cakey voor het gezicht, hoe dun je hem ook smeert.
Voor het verbergen van tattoo's is hij fan-freakin-tastic, helemaal gecombineerd met de lock it poeder, maar no way dat ik die foundation ooit op mijn gezicht zou smeren!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:05

Tartelette In Bloom _/-\o_ Echt een van mijn favorieten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:11

Ik wil al heel lang het tarteist PRO Amazonian clay palette <3 en ik hoor hele goede dingen over de wimperkruller!

Trouwens, het tarteist PRO custom magnetic palette met het panterprintje wil ik ook al een tijdje hebben, voor mijn losse oogschaduws haha. Dus deze dingen zou ik sowieso halen. En Shape Tape idd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:16

De Kat von D ga ik wel halen als mijn tattoo staat. Ik ga graag naar Japan en dan wil ik hem makkelijk kunnen bedekken zonder altijd lange mouwen te moeten hebben. Tattoo komt op mijn pols, ergens tussen nu en eind 2018 zoals het er nu uit ziet.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:31

Nou omdat ik KVD een fijn persoon vind en volg op social media en ik dacht dat deze een klein laagje had met full coverage. Maar ik hou niet van cakey gevoel op mijn gezicht. Maar soms wil je wel een goede foundation achter de hand hebben mocht je gezicht er echt slecht uitzien :P
Maar als hij heel dik is vind ik dat niet fijn.
Dat magnetische palet is indd super mooi! Alles van Tarte ziet er ook echt mooi uit. Maar ik heb maar 6 colourpop monos dus ik heb geen leeg palet nodig eigenlijk :o
Denk dat ik het voor KVD dan nu bij shade & light laat want dat wil ik al zo lang... ik twijfel ook aan een liquid lipstick maar hoor dat die niet zo fijn zijn. Maar de kleuren zijn wel mooi... net als Lime Crime maar daar hoor ik ook mixed reviews over.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:43

Ik zweer echt bij de everlasting liquid in outlaw! Bleef zo mooi zitten! Tot dat ik em weggesmolten aantrof in de wasmachine... Droogt totaal niet uit en heel comfortabel! Hier heb ik en op!

Afbeelding

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 15:09

Melati, ik kan je de browpot van Nabla aanraden. Deze is minder bold en zwart en geeft mooie resultaten. Verder leuke foto, lichte kleuren staan je ook leuk :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 15:11

Super mooie kleur Melanie! Dus die zit toch wel goed? Ik wil bow & arrow wel graag testen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 15:27

chimello schreef:
Nou omdat ik KVD een fijn persoon vind en volg op social media en ik dacht dat deze een klein laagje had met full coverage. Maar ik hou niet van cakey gevoel op mijn gezicht. Maar soms wil je wel een goede foundation achter de hand hebben mocht je gezicht er echt slecht uitzien :P
Maar als hij heel dik is vind ik dat niet fijn.
Dat magnetische palet is indd super mooi! Alles van Tarte ziet er ook echt mooi uit. Maar ik heb maar 6 colourpop monos dus ik heb geen leeg palet nodig eigenlijk :o
Denk dat ik het voor KVD dan nu bij shade & light laat want dat wil ik al zo lang... ik twijfel ook aan een liquid lipstick maar hoor dat die niet zo fijn zijn. Maar de kleuren zijn wel mooi... net als Lime Crime maar daar hoor ik ook mixed reviews over.

Ik heb de liquid in Double Dare en dat is echt m'n favoriete lipstick op dit moment. Precies goede kleur voor mij, brengt makkelijk aan, droogt super snel en blijft de hele dag zitten als een huis. Hij droogt ietsjes uit maar niet zo veel dat het storend is imo.

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 15:38

Die is ook heel mooi! Maar ik zie dat Sephora.fr shade&light niet meer heeft en Debenhams stuurt geen makeup op buiten de UK :\ Dus dan blijft het nu even bij Tarte. Ik wacht nog even af of er nog mooie acties zijn en dan bestel ik iig daar!

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:04

chimello schreef:
Die is ook heel mooi! Maar ik zie dat Sephora.fr shade&light niet meer heeft en Debenhams stuurt geen makeup op buiten de UK :\ Dus dan blijft het nu even bij Tarte. Ik wacht nog even af of er nog mooie acties zijn en dan bestel ik iig daar!

Mag ik vragen waar je tarte besteld dan?
Kan het namelijk nergens vinden binnen Europa en wil eigenlijk ook wel een keer wat bestellen.

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:31

http://www.qvcuk.com/tarte/beauty/make- ... zjl/c.html

Hier kan je tarte bestellen in de uk :)

Voor diegene die geïnteresseerd is in de huda beauty foundation ik heb even naar de ingrediënten lijst gekeken maar er zit wel erg veel alcohol in.
Heb hem hier onder even neer gezet.
Alcohol staat ook hoog op de lijst en daar onder staat hij nog een keer dus voor gevoelige huidjes zou ik het niet doen.
Afbeelding

Heb zelf de shade en light van kat von d en hij is heel erg fijn!
Jammer chimello dat ze hem bij sephora fr niet meer hebben.
En de tarte shape tape is echt goed! Wel echt full coverage en soms iets te droog voor onder me ogen maar als ik van te voren wat olie onder me ogen doe is het geen probleem :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:59

chimello schreef:

De Kvd is imo veel te zwaar voor een reguliere huid, voor iemand met zware acne of littekens is het een goede foundation maar zou hem met een normale huid niet gebruiken.

Mijn tattoo met slechts 2 hele dunne laagjes:

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:10

Ik wilde direct bij Tarte bestellen, de Clay Play was voor 20 euro en net een uur geleden ineens weer volle mep :\ Wat een pech!!! Ik wacht nog even af, misschien komen er nog andere deals. Anders zal er vast rond kerst wel iets van aanbiedingen zijn. Als ik bestel wil ik eventueel best wel meer bestellen, mochten er douane kosten zijn kunnen die gewoon verrekend worden. Mijn vader zei meh gewoon kopen joh. Ik overweeg mijn Amerikaanse agent (die de rietjes van onze hengst verkoopt :P) te vragen of zij mijn pakketje als een cadeau zou kunnen opsturen naar bij :') Misschien is dat goedkoper... KVD via de website zelf kost echt 30 euro meer, vond ik echt iets te veel van het goede. QVC heeft maar een kleine range van Tarte dus ik kon daar niks kopen. Misschien toch maar de shape tape en rainforest foundation ofzo... Ik heb in principe al zoveel contour poeders :o (Etos nog altijd beste die ik heb haha)
Maar nadat mijn paard overleden is merk ik dat ik nogal jeukende handjes heb qua geld uitgeven... Ik ben echt obsessed aan het rondkijken voor dingen die ik normaal niet zomaar zou kopen. Dus ik spring van het ene artikel op het andere maar eigenlijk moet ik 1 goed overwogen aankoop doen :P
Of maar beter toch even tot Londen wachten, denk dat dat januari wordt ofzo en dan even goed inslaan...
In principe heb ik niet echt nieuwe foundation nodig. Mijn favs zijn momenteel de Catrice Liquid drop foundation (die wat zo veel met Fenty overeen komt) en de Body Shop foundation. Ook de Lottie London liquid foundation vind ik fijn. Laat me aan Maybelline fit me matte denken. Ik heb op zich namelijk wel een goede huid dus ik draag niet volledig foundation op m'n gezicht.
Misschien moet ik maar eens naar merken kijken die wat korterbij verkrijgbaar zijn. UD heeft me nooit echt aangesproken maar hebben wel mooie matte kleurtjes en super goede lipsticks, dus misschien toch daar eens bij neuzen :o

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:22

Doe nu voor het eerst mijn Nabla Dreamy palette open en damn hij is echt mooi. Is alleen donker nu dus ga pas morgen foto's maken.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:31

De nabla idd al paar keer gespot volgens mij bij trendmood bij haar insta story, idd heeeeel mooi <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:28

Oké toch maar twee lelijke foto's want heb eigenlijk schijt en morgen geen tijd. Betere foto's zijn ook op internet te vinden. :+

Afbeelding

Afbeelding
De niet matte finishes <3

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 22:39

Ik gebruik de kat von d voor acne littekens, een heel gezicht ermee zou denk ik raar zijn, dan is alle vorm eruit als een porseleinen poppetje :) ik gebruik hem verder om te mengen met een andere foundation voor meer cover of om de textuur wat matter te maken