Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Hoi, ik heb een vraagje als buitenstaander. Wat helpt jullie het meest, wat betreft familie of vrienden en hun doen en laten?
Mijn beste vriendin probeert al een hele tijd af te vallen maar het lukt maar niet. Ik probeer elke week met haar te sporten alleen zegt ze het vaak af. Ik wil haar ook weer niet dwingen.
Maar vooral toen ze vroeg of ze een keertje mee mocht paardrijden en ik moest zeggen dat dat met haar gewicht niet kon (ze heeft pas de 100 kilo voor het eerst aangetikt) was ze erg overstuur.
En met bijvoorbeeld een dagje weg durf ik bijna niet meer in haar buurt te eten. Ik wil haar niet in de weg zitten dus ik laat haar maar altijd kiezen wat we qua eten en drinken doen. Maar ik vind het erg moeilijk..
Sintara schreef:Ik denk inderdaad dat dat er veel mee te maken heeft. Ze roept vaak dat ze het dikke propje is in de groep of iets anders onaardigs over zichzelf.. En is dan even later naar complimentjes aan het vissen over haar nieuwe kleren. Ze gaat ook naar een peut vanwege iets uit haar verleden