Dan is Utrecht wel lekker centraal in NL. Mij maakt het niks uit, ik rij overal wel naar toe en ik gooi Friem gewoon op de trekhaak, dus die komt ook wel mee
Meeting topic is inderdaad wel handig, om vervuiling van dit topic tegen te gaan
Zoiets lijkt me ook gezellig ik ben ook in het bezit van een auto dus kan ook op alle plekken komen
_Friemel
Geplaatst: 12-07-16 12:02
Een Apeldoorn of Amersfoort is niet echt spannend om eerlijk te zijn. Ik denk eerder aan Utrecht Eindhoven of Amsterdam... we moeten wel kunnen shoppen natuurlijk!
Haha ben benieuwd Elke! En een meeting, ik heb het topic gestipt. Zou het heel erg leuk vinden om mee te gaan!
Gisteren een fotoshoot in Joure gehad, ruim een uur rijden maar door de locatie had ik het er zeker voor over! Het was een leegstaande fabriek die ze om gingen bouwen tot brocanterie, er zat dus wel een beetje haast achter.
Ik plaats ze hier gezien ik mijn makeup daar zelf gedaan heb en dus ook erg benieuwd ben wat jullie van mijn makeup vinden
Oeh nice Elke! Welke lipstick en liners zijn het? Heb uiteindelijk de stripdown liner bij m'n Douglas bestelling gedaan, hele fijne kleur bij m'n bruintinten.
*ademt diep in en uit* Ik lees al een hele tijd mee, en heb me ook laten verleiden tot het uitproberen en doen.
26 inmiddels en mijn collega's zijn nu van de reactie af, nadat ik de eerste keer met oogschaduw en eyeliner op het werk verscheen.
Veel verder dan bbcream en en ogen(oogschaduw in heel neutrale kleuren), soms lippenstift, kom ik nog niet. Hoop binnenkort wel een keertje naar mac/elke te gaan, het lijkt me fijn om na zo'n make-up sessie de passende artikelen te kunnen aanschaffen onder kundig oog
Helaas kan ik met mijn telefoon geen foto's plaatsen (hoewel, ook wel safe, want ergens vind ik dat ook wel eng ) Ik blijf meelezen hier, en misschien ook wat mee posten