Maar ik had er maar 1. Was met vriendin mee toen zij er 2 liet zetten en ze vond de 2e veel pijnlijker dan de 1e.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyChoice schreef:Grappig hoe iedereen dat anders ervaart! Ik heb er 3 achter elkaar laten zetten en voelde alledrie hetzelfde. M'n Conch na m'n rook was een stuk minder pijnlijk dan de rook.
Drunksheep schreef:Ik vond het inderdaad niet te vergelijken met kraakbeen, en door de adrenaline inderdaad de tweede minder prettig dan de eerste. Maar echt heel vreselijk vond ik het niet. Als je het zo pijnloos mogelijk wilt moet je het dus in twee keer doenmaar sommige mensen vonden de eerste zodanig pijnlijk dat ze de tweede nooit zijn gaan halen. Dus tsja, hangt helemaal van jezelf af haha.
MyChoice schreef:Grappig hoe iedereen dat anders ervaart! Ik heb er 3 achter elkaar laten zetten en voelde alledrie hetzelfde. M'n Conch na m'n rook was een stuk minder pijnlijk dan de rook.
Dit is natuurlijk ook lastig vergelijken, omdat het andere plekken zijn allemaal
Drunksheep schreef:Pepperrr schreef:Tepelpiercing lijkt mij ook gaaf, maar mag je daarna gewoon een bh dragen? Zonder wordt namelijk best lastig met cupmaat E
Beter juist, vooral met een beetje padding. Dan zitten ze veilig en beschermd