[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 14:36

Ik voelde dus echt helemaal niks van mijn tepelpiercing... :+ Is echt de meest pijnloze piercing geweest die ik heb laten zetten.
Maar ik had er maar 1. Was met vriendin mee toen zij er 2 liet zetten en ze vond de 2e veel pijnlijker dan de 1e.

GigiGlitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:41

Ik heb ook een tepelpiercing. De prik is veel scherper dan alle andere die ik heb (navel, tong, kraakbeen, dermals). Ook voel je dat hij niet door een dun velletje heen moet en voel je dus als het ware dat hij naar buiten geduwd wordt. Ja, lastig te omschrijven, maar zo voelde het bij mij. Ik zou niet snel weer voor een nieuwe gaan..

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 16:32

Ik zou ga niet zeggen dat het nou lekker was, maar het viel mij mee qua pijn, had het veel erger verwacht. Het is een flink gemene prik, maar voor mij is alles daarmee ook gezegd. Raad wel aan dat als je ze beiden wil, ze ook tegelijk te laten doen. Niet na de eerste een paar dagen/weken/maanden wachten voor de tweede. Grote kans dat je dan niet meer voor de tweede gaat (ken twee mensen die dat hadden). De tweede prik was bij mij ook naarder dan de eerste (net wat Eulogy aangeeft), toen heb ik wel even zitten vloeken :'). Schijnt met adrenaline etc te maken te hebben ofzo. Maar toch vind ik het het helemaal waard.

Ik heb ze ook bij QoR laten zetten (omdat ik een volle spaarkaart had :') ) en degene die ze bij mij gezet heeft was ook heel snel waardoor de pijn eigenlijk zo voorbij was.

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:10

Ik ben inderdaad bekend met het tweede doet meer zeer fenomeen :') Zelf ook al vaker 2 tegelijk laten zetten en het is elke keer weer waar haha. Daarom wil ik inderdaad liever alle twee gelijk, want maar eentje vind ik niks en ben inderdaad bang dat ik dan niet meer terug ga. Met de kraakbeen piercings kan ik veel hebben maar ja die tepels zijn wel even een ander dingetje
Laatst bijgewerkt door xjanabananax op 08-10-19 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:17

Het is niet te vergelijken met kraakbeenpiercings. En die heb ik op meerdere plekken: rook, daith, Conch en helix.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:22

Ik vond bij m'n industrial de onderste prik al 10x meer pijn doen dan de bovenste :+ Na de bovenste dacht ik "oh dat viel mee" en toen moest hij nog door de onderste, dat was minder leuk :') Heeft inderdaad met adrenaline te maken, die 2e is altijd naarder.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:34

Grappig hoe iedereen dat anders ervaart! Ik heb er 3 achter elkaar laten zetten en voelde alledrie hetzelfde. M'n Conch na m'n rook was een stuk minder pijnlijk dan de rook.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:35

Ik vond het inderdaad niet te vergelijken met kraakbeen, en door de adrenaline inderdaad de tweede minder prettig dan de eerste. Maar echt heel vreselijk vond ik het niet. Als je het zo pijnloos mogelijk wilt moet je het dus in twee keer doen :D maar sommige mensen vonden de eerste zodanig pijnlijk dat ze de tweede nooit zijn gaan halen. Dus tsja, hangt helemaal van jezelf af haha.

MyChoice schreef:
Grappig hoe iedereen dat anders ervaart! Ik heb er 3 achter elkaar laten zetten en voelde alledrie hetzelfde. M'n Conch na m'n rook was een stuk minder pijnlijk dan de rook.

Dit is natuurlijk ook lastig vergelijken, omdat het andere plekken zijn allemaal :Y)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:24

Tepelpiercing lijkt mij ook gaaf, maar mag je daarna gewoon een bh dragen? Zonder wordt namelijk best lastig met cupmaat E :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:27

Pepperrr schreef:
Tepelpiercing lijkt mij ook gaaf, maar mag je daarna gewoon een bh dragen? Zonder wordt namelijk best lastig met cupmaat E :+

Beter juist, vooral met een beetje padding. Dan zitten ze veilig en beschermd :D

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:57

Precies dat, ik heb zelfs een tijdje met een bh aan geslapen (en nog steeds wel eens). Om te voorkomen dat ik er tegen aan stootte, bleef hangen, etc. Zou alleen geen kanten bh dragen aangezien ze daaraan zouden kunnen blijven hangen. En blijven hangen doet pijn :')

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:26

Drunksheep schreef:
Ik vond het inderdaad niet te vergelijken met kraakbeen, en door de adrenaline inderdaad de tweede minder prettig dan de eerste. Maar echt heel vreselijk vond ik het niet. Als je het zo pijnloos mogelijk wilt moet je het dus in twee keer doen :D maar sommige mensen vonden de eerste zodanig pijnlijk dat ze de tweede nooit zijn gaan halen. Dus tsja, hangt helemaal van jezelf af haha.

MyChoice schreef:

Dit is natuurlijk ook lastig vergelijken, omdat het andere plekken zijn allemaal :Y)

Nee hoor, oorlellen twee achter elkaar. Evenveel pijn. Nou ja pijn.....

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:43

Tepelpiercing staat ook op wishlist maar durf echt niet :=

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:04

Jaaaa ik heb m’n smiley! Het laten zetten viel reuze mee. Het balletje er op draaien was minder fijn. Nu eigenlijk na genoeg geen last.

Afbeelding

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:08

Staat je heel goed!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:12

Heel mooi! Staat je goed!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:24

Staat je inderdaad super

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:41

Ik heb 3 weken geleden in een impuls mijn tepel laten piercen en vond het bijzonder veel pijn doen.
Ik heb de eerste week een gaasje erover heen gehad omdat mijn tepel normaal ingetrokken was en nu dus heel gevoelig :+ .
Nu 3 weken later.. zou het gerust weer doen.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:45

Thanks allemaal :)

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 21:38

Ik wil industrial maar durf niet vanwege de horror verhalen :')

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 22:16

Qua genezing schijnbaar een bitch. Degenen die ik ken die er een hebben laten zetten hebben hem er binnen een jaar weer uitgehaald. Je moet geduldig zijn, en absoluut niet er op slapen. Lastig......

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 23:23

Drunksheep schreef:
Pepperrr schreef:

Beter juist, vooral met een beetje padding. Dan zitten ze veilig en beschermd :D

Idd bh in het begin is heel fijn! Zit je er niet gelijk op als je met je arm oid eroverheen gaat.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 23:34

_Dracarys schreef:
Ik wil industrial maar durf niet vanwege de horror verhalen :')

Is echt mijn favoriete piercing, vind hem nog steeds zo gaaf!! Maar heb het idee dat genezing bij mij relatief soepel verloopt altijd, heb nooit ergens echt veel last van (op tepel na :+ ). Heb hem sinds Juni vorig jaar.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:52

Vandaag mn industrial laten zetten bij Piercing Works in Amsterdam. Hopelijk een vlotte en succesvolle genezing :o

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:53

Foto :D