Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yasmine schreef:Lijkt me normaal dat je anderen wil waarschuwen voor een slechte ervaring. Je wil tenslotte voorkomen dat een ander hetzelfde meemaakt. En ik kan ook begrijpen dat je na zo'n ervaring niet genoeg vertrouwen hebt om terug naar dezelfde shop te gaan om het te fixen.
cindy1000 schreef:Zijn hier ook mensen met watercolor tattoos die hun ervaringen willen delen? Ik heb net een tattoo gezet met alleen dunne lijntjes dus ik wil deze graag binnenkort 'inkleuren' met watercolor. Kan dit en bij welke shop kan dit het beste?
Forbiddenpie schreef:cindy1000 schreef:Zijn hier ook mensen met watercolor tattoos die hun ervaringen willen delen? Ik heb net een tattoo gezet met alleen dunne lijntjes dus ik wil deze graag binnenkort 'inkleuren' met watercolor. Kan dit en bij welke shop kan dit het beste?
Als alles goed gaat heb ik er vanaf donderdag een en zal je daarna best meer willen vertellen. =D Er zijn online heel veel voorbeelden te vinden dus wie weet vind je daar al iets wat je vragen beantwoord.
Jessy90 schreef:Ja ik kan een mail sturen naar ik zou niet weten wat ze er mee moeten of wat ik moet zeggen