[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 19:52

Bedankt voor alle lieve reacties. Kan niet geloven dat hij er over drie dagen op zit = \

@Lien_ De maan komt er ook niet tussen en pluto als dwergplaneet verdient een ere plek gewoon omdat hij er voor mijn gevoel bij hoort =D

edit: fiets, ik zie nu pas dat ik de maan geschreven heb inderdaad haha. De maan had de zon moeten zijn en dan de planeten + pluto erbij. Wauw voel me echt super stom nu haha

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 21:05

Supergaaf! En spannend! Ben benieuwd naar het resultaat :j

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 00:18

Idinn, ik heb er spijt van dat ik naar Le extremist ben gegaan! Ik heb de naam van mijn dochter en een simpel hartje op de binnenkant van mijn pols laten zetten. Helaas is het heel diep gezet waardoor het nu lijnen zijn met littekens er onder.. en het hartje is niet symmetrisch. Ik ga er nooit meer heen en voor de prijs die ze vragen leveren ze geen mooi werk. Ik weet de naam van de jongen niet meer maar hij kwam uit Engeland ergens.

Ik heb bij deze tatoeage duidelijke littekens en ik heb een soort van vocht bultjes gekregen onder de huid waar inkt zit die komen en gaan op verschillende plekken in de tattoo. Ik heb geen idee wat die bultjes kunnen zijn. Iemand hier ervaring mee?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 07:12

Jeetje wat vervelend! Ik hoor eigenlijk alleen maar dat ze goed werk leveren.. heb je een foto?

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 07:42

Afbeelding

Bij de eerst I zit zo een vochtbultje. En op verschillende plekken is het littekenweefsel dat dikker is dan mijn huid. Als je er over heen gaat voel je hem zitten omdat het zo bobbelig is door littekenweefsel.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jessy90 op 30-08-16 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 07:45

Offtopic: super mooie naam!!
Is het niet een idee om even terug te gaan naar de shop?

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 07:51

Dank je wel Tanya.

Ik wil eigelijk niet terug naar die shop. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze dit nog beter kunnen maken dan dat het is en ik zou niet weten wat ze er aan zouden kunnen doen.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:37

Ja dat vraag ik me nu ook wel af :( wat zonde toch

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:40

Sorry maar waarom wel alles op internet zetten maar niet de shop aanspreken op een niet zo goede tattoo?
Bel ze op zeg dat je niet tevreden bent maar zeg ook dat je niet wil dat ze er nog aankomen omdat je er geen vertrouwen in hebt.
Een shop heeft niks aan feedback die niet bij hem terecht komt

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:50

Mag ik me ook weer melden? Ik weet niet of ik mijn laatste tattoo al eens geplaatst heb, maar dit is hem...
Afbeelding
Van mij hadden de letters iets leesbaarder gemogen, dat leek op de tekening ook, maar goed, ik weet wat er staat :)

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:44

Gillbo,waarom zou het niet op internet mogen? Ik ging er van uit dat een shop als deze goed werk levert omdat ik ook heel veel positieve verhalen heb gehoord maar bij mij is het tegen gevallen. Zeker voor zo een kleine simpele tattoo. Ik lees hier dat iemand daar heen wilt en geef alleen mijn ervaring aan. Waarom mag dat niet op internet? Als ze goed werk leveren bel ik toch ook niet op om te zeggen dat het geweldig is? Als ik er niet naar terug wil waarom moet ik ze dan wel op bellen?

En ik maak niemand zwart. Ik geef alleen aan waarom het bij mij tegen is gevallen.
Laatst bijgewerkt door Jessy90 op 30-08-16 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:48

Lijkt me normaal dat je anderen wil waarschuwen voor een slechte ervaring. Je wil tenslotte voorkomen dat een ander hetzelfde meemaakt. En ik kan ook begrijpen dat je na zo'n ervaring niet genoeg vertrouwen hebt om terug naar dezelfde shop te gaan om het te fixen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:53

ScarOfWars schreef:
[ [url=m/uaAVX2.png]Afbeelding[/url] ]

Weet iemand een goede tattoo shop in Drenthe/desnoods Groningen die ongeveer deze stijl doet?
Ik wil deze graag laten zetten (desnoods met Wat aanpassingen) maar weet niet echt welke shop ik moet kiezen.

Alvast bedankt!

Niemand?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:16

Iemand de tattoocamper voorbij zien komen bij de kro?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:01

Yasmine schreef:
Lijkt me normaal dat je anderen wil waarschuwen voor een slechte ervaring. Je wil tenslotte voorkomen dat een ander hetzelfde meemaakt. En ik kan ook begrijpen dat je na zo'n ervaring niet genoeg vertrouwen hebt om terug naar dezelfde shop te gaan om het te fixen.

Precies, ik vind het prima logisch. Daarbuiten lijkt het me ook dat dit niet meer te fixen valt, de tattoo is gewoon te diep gezet en daardoor is er littekenweefsel ontstaan.

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:03

Zijn hier ook mensen met watercolor tattoos die hun ervaringen willen delen? Ik heb net een tattoo gezet met alleen dunne lijntjes dus ik wil deze graag binnenkort 'inkleuren' met watercolor. Kan dit en bij welke shop kan dit het beste?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:06

Wow die tattoo is idd wel diep gezet. Wel apart, want ik ken de shop redelijk en vind dat ze daar eigenlijk allemaal wel goed werk leveren. Misschien toch eens een mail naar ze sturen, wellicht kunnen ze je ergens mee helpen, volgens mij zijn ze daar de beroerdste niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:09

Ik ben wel benieuwd hoe lang na het zetten die foto gemaakt is? Het lijkt wel alsof het nog niet helemaal goed genezen is, die van mij liggen er eerst ook altijd een paar weken 'bovenop'. Als hij al een tijdje oud is is dit gewoon slecht werk..

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:17

Hij is nu 4 maanden oud bijna. Dus de genezing is al lang klaar helaas.

Joolien ik wil er niet meer naar terug dus ik zie ook het nut niet in van een mail sturen want ik ga in het vervolg ergens naar toe waar ik wel vertrouwen in heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:18

Hmm, lastig. Voor een mailtje sturen sta je ook niet open? Je bent natuurlijk niet verplicht om langs te gaan, maar je kan wel een mailtje sturen met wat foto's erbij.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:21

Ja ik kan een mail sturen naar ik zou niet weten wat ze er mee moeten of wat ik moet zeggen

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:23

cindy1000 schreef:
Zijn hier ook mensen met watercolor tattoos die hun ervaringen willen delen? Ik heb net een tattoo gezet met alleen dunne lijntjes dus ik wil deze graag binnenkort 'inkleuren' met watercolor. Kan dit en bij welke shop kan dit het beste?

Als alles goed gaat heb ik er vanaf donderdag een en zal je daarna best meer willen vertellen. =D Er zijn online heel veel voorbeelden te vinden dus wie weet vind je daar al iets wat je vragen beantwoord.

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:26

Forbiddenpie schreef:
cindy1000 schreef:

Als alles goed gaat heb ik er vanaf donderdag een en zal je daarna best meer willen vertellen. =D Er zijn online heel veel voorbeelden te vinden dus wie weet vind je daar al iets wat je vragen beantwoord.

Ik had inderdaad al even gekeken. In eindhoven zat volgens mij wel een goede. Waar laat jij m zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:26

Jessy90 schreef:
Ja ik kan een mail sturen naar ik zou niet weten wat ze er mee moeten of wat ik moet zeggen

Ik zou een korte mail sturen met duidelijke foto's waarin je iets zegt wat erop neerkomt dat je niet verwacht (of wil) dat ze hem bijwerken, maar dat je ze wel even op de hoogte wou stellen van de kwaliteit van deze tattoo en dat het wellicht geen goede reclame is voor mensen die vragen waar je hem gezet hebt.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:27

Dat is een goede. Ik ga er zo even voor zitten.