[***] schreef:Hier thuis ligt 55 euro aan cadeaubonnen van DA, iemand nog suggestie's voor mooi lipsticks die daar verkrijgbaar zijn?
Ik weet wel een hele goede mascara mocht je doe ook nog willen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joliieeenn schreef:Mooie looks hier! Ik vind lippenstift zo leuk bij andere maar ik koop altijd de foute kleuren en dan geef ik ze weer weg haha. Het is een ramp bij mij![]()
Weet iemand een mooie nude kleur die niet al te duur is om te proberen? Heb een warme huid met gele ondertoon als dat helpt haha...
Eight schreef:Joliieeenn schreef:Mooie looks hier! Ik vind lippenstift zo leuk bij andere maar ik koop altijd de foute kleuren en dan geef ik ze weer weg haha. Het is een ramp bij mij![]()
Weet iemand een mooie nude kleur die niet al te duur is om te proberen? Heb een warme huid met gele ondertoon als dat helpt haha...
Van essence (kruidvat) hebben ze best leuke neutrale kleurtjes! Barely there geloof ik en nog een aantalals je googled kan je reviews vinden van Nederlandse bloggers
Believe schreef:Vandaag even wat geprobeerd met ogenschaduw en dit kwam er uit:
[ [url=m/mCiTx8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het rode boven en onder m'n oog komt door ontharingscrème.. Nooit gebruiken op je wenkbrauwen! Ik had beter eerst de gebruiksaanwijzing kunnen lezen.
Maar vond die ooglook er wel leuk uitzien, ik draag eigenlijk altijd alleen maar mascara omdat ik hier te lui voor ben. Maar denk dat het met een verjaardag ofzo wel leuk is.
Michelle & Gianti jullie ooglook is ook gaaf zeg! Michelle, hoe bevalt die neppe witte chocolade palet?
Michelle77 schreef:Had gister geen puf meer om mijn make up te verwijderen. Heel slecht, I know.
Maar kan niet anders zeggen dat mijn make up na een nacht slapen nog goed zit haha en dat voor een palette van 8,-
Bij mijn douglas cadeau kaarten zat ook een kortingsbon van 5,- bij besteding vanaf 35,-.
Dan staat er: Voor de online shop geldt: Korting niet geldig icm andere kortingen en niet geldig bij aankoop van een douglas giftcard.
Kan je id winkel dan wel een giftcard ermee kopen?
Djilna schreef:Ik wacht daarom ook tot morgenOp die bon staat niet dat bepaalde merken uitgesloten zijn toch
Dus mooi voor de 2 MAC lipsticks