Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 15:30

[***] schreef:
Hier thuis ligt 55 euro aan cadeaubonnen van DA, iemand nog suggestie's voor mooi lipsticks die daar verkrijgbaar zijn?

Ik weet wel een hele goede mascara mocht je doe ook nog willen

Gianti

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:05

Bij da heb je ook real techniek kwasten :))

Look van xmas dag 2.. badjas verwisselt voor jurk

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:15

Mooi Gianti! Ik wil ook uitpakken met mijn look, maar ik weet nog niet zo goed hoe. Eeens wat tuuts ozoeken.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:29

Gaaf zeg! Ik ben echt niet goed met ooglooks. .

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:48

Wow mooi Gianti!

Ik krijg de kleuren er helaas niet goed op. Wel geprobeerd. Gemaakt met het witte nep chocolate palette.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 19:13

Jullie zien er weer kerstwaardig uit :D

Ooglooks zijn altijd veel oefenen, ik ben helft vd tijd ook niet helemaal tevreden. Maar het gaat steeds beter :D Vind het vooral lastig als je alleen de buitenste ooghoek donkerder wilt. Ergens gaat dat bij mij fout :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:41

Vandaag even wat geprobeerd met ogenschaduw en dit kwam er uit:

Afbeelding

Het rode boven en onder m'n oog komt door ontharingscrème.. Nooit gebruiken op je wenkbrauwen! Ik had beter eerst de gebruiksaanwijzing kunnen lezen. :+

Maar vond die ooglook er wel leuk uitzien, ik draag eigenlijk altijd alleen maar mascara omdat ik hier te lui voor ben. Maar denk dat het met een verjaardag ofzo wel leuk is.

Michelle & Gianti jullie ooglook is ook gaaf zeg! Michelle, hoe bevalt die neppe witte chocolade palet?

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 02:04

Mooie looks hier! Ik vind lippenstift zo leuk bij andere maar ik koop altijd de foute kleuren en dan geef ik ze weer weg haha. Het is een ramp bij mij :+

Weet iemand een mooie nude kleur die niet al te duur is om te proberen? Heb een warme huid met gele ondertoon als dat helpt haha...

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 02:10

Afbeelding
Jaaaaaa ik heb vandaag van me broertje voor me verjaardag de anastasia contour kit poeder gehad! Happy mee. Morgen gelijk uitproberen als het goed lukt zal ik hier een foto plaatsen. Nu heb ik alles van mijn wishlist van de afgelopen paar maanden namelijk Mac mehr en velvet teddy, maryloumanaizer, flawless en de anastasia contour kit
Laatst bijgewerkt door lovelucydan op 27-12-15 02:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 02:14

@believe, tot zover goed! Eerste keer nu gebruikt maar zit nog netjes. Niet gaan creasen. Maar dat heb ik sowieso niet snel. Volgens mij kan ik er mooie dagelijkse looks mee maken maar ook net wat zwaarder.
Echt donker smokey niet, daarvoor mist het een echt donkere kleur. Maar heb genoeg andere liggen om dat Indien nodig alsnog te doen haha

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:57

_Nelleke_ schreef:
Eight waar haal je dan die ontwikkelaar? En hoe weet je hoe je mengverhouding is?

Allebei bij kappers korting :) de mengverhouding staat op Internet, maar na een aantal keer weet je precies wat bij jou het best pakt

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:58

Joliieeenn schreef:
Mooie looks hier! Ik vind lippenstift zo leuk bij andere maar ik koop altijd de foute kleuren en dan geef ik ze weer weg haha. Het is een ramp bij mij :+

Weet iemand een mooie nude kleur die niet al te duur is om te proberen? Heb een warme huid met gele ondertoon als dat helpt haha...

Van essence (kruidvat) hebben ze best leuke neutrale kleurtjes! Barely there geloof ik en nog een aantal :) als je googled kan je reviews vinden van Nederlandse bloggers

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:01

heel erg mooi gianti!
je hebt ook hele mooie volle lippen en dan is zo een neutrale lippenstift kleur mooi!

Weet iemand waar je (niet online) een naked 2 palette kunt kopen en wat kosten ze?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:05

Bij sommige ICI Paris winkels en kosten geloof ik €48. Staat op hun site.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:09

Bij de ici paris in Den haag en Amsterdam

Mijn look van gisteren
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben helemaal verliefd pp de dita von teese lipstick van mac <3. Echt de perfecte rood

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:12

Had gister geen puf meer om mijn make up te verwijderen. Heel slecht, I know.

Maar kan niet anders zeggen dat mijn make up na een nacht slapen nog goed zit haha en dat voor een palette van 8,-

Bij mijn douglas cadeau kaarten zat ook een kortingsbon van 5,- bij besteding vanaf 35,-.

Dan staat er: Voor de online shop geldt: Korting niet geldig icm andere kortingen en niet geldig bij aankoop van een douglas giftcard.

Kan je id winkel dan wel een giftcard ermee kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:21

Dinsdag naar Den Haag, Stone en meer proberen <3

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 13:51

Eight schreef:
Joliieeenn schreef:

Van essence (kruidvat) hebben ze best leuke neutrale kleurtjes! Barely there geloof ik en nog een aantal :) als je googled kan je reviews vinden van Nederlandse bloggers

Dankjewel! Ga eens kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:13

Afbeelding
Mijn look gisteren.
Ik ga echt snel concealer halen, wordt gek van die blauwe vlekken onder mn ogen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:40

Wow dank jullie wel :o

@nanoukkie: thanks :o ik vind neutraal altijd zo wisselend.. soms lijkt het dikke opgeblazen en vormloos lippen :')

@susem: thanksss!! Vooral gewoon oefenen.. merk dat ik laatste tijd weer vooruit ben gegaan.. maar nog lange weg te gaan :P

En jeetje wat een gave cadeaus zie ik voorbij komen :o

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:14

Believe schreef:
Vandaag even wat geprobeerd met ogenschaduw en dit kwam er uit:

[ [url=m/mCiTx8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het rode boven en onder m'n oog komt door ontharingscrème.. Nooit gebruiken op je wenkbrauwen! Ik had beter eerst de gebruiksaanwijzing kunnen lezen. :+

Maar vond die ooglook er wel leuk uitzien, ik draag eigenlijk altijd alleen maar mascara omdat ik hier te lui voor ben. Maar denk dat het met een verjaardag ofzo wel leuk is.

Michelle & Gianti jullie ooglook is ook gaaf zeg! Michelle, hoe bevalt die neppe witte chocolade palet?

Ziet er goed uit! Welke crème heb je? Ik heb er 1 van chilly ontdekt voor gezicht, deze is echt heel zacht, ik gebruik hem voor m'n mond rondom en nooit ergens last van :D alle andere zijn veel te agressief en werken niet.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:40

Michelle77 schreef:
Had gister geen puf meer om mijn make up te verwijderen. Heel slecht, I know.

Maar kan niet anders zeggen dat mijn make up na een nacht slapen nog goed zit haha en dat voor een palette van 8,-

Bij mijn douglas cadeau kaarten zat ook een kortingsbon van 5,- bij besteding vanaf 35,-.

Dan staat er: Voor de online shop geldt: Korting niet geldig icm andere kortingen en niet geldig bij aankoop van een douglas giftcard.

Kan je id winkel dan wel een giftcard ermee kopen?

Ik denk dat het voor allebei geldt eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat dat online anders is dan in de winkel.

Morgen haal ik dan eindelijk de Foreo Luna Mini. *\o/* Wou vandaag al maar die korting gaat pas morgen in en voor zo'n duur product is iedere korting meer dan welkom. :=

Heb alleen geen geduld meer. Wil 'em nu al hebben. |o

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:51

Ik wacht daarom ook tot morgen :D Op die bon staat niet dat bepaalde merken uitgesloten zijn toch O:)
Dus mooi voor de 2 MAC lipsticks :P

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:52

Mooie looks weer!

Jolien, vind de blauwe vlekken bij je ogen wel meevallen :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:59

Djilna schreef:
Ik wacht daarom ook tot morgen :D Op die bon staat niet dat bepaalde merken uitgesloten zijn toch O:)
Dus mooi voor de 2 MAC lipsticks :P

Staat inderdaad nergens dat er een merk is uitgesloten. Gewoon vanaf een besteding vanaf 35 euro. Dat haal je met twee MAC lipsticks dus netjes. :D

Vraag me wel af of je de 10% korting krijgt als Douglas kaarthouder. Heb het in de winkel gevraagd en zij zei van wel maar op de korting kaart staat wel dat 'ie niet in combinatie kan met andere kortingen.