Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:14

Haha nee maar haar vriend is volgens mij ook 24/7 bij haar, daar zou ik sowieso al helemaal gek van worden. :')
Beautygloss is echt nog een kind, zo komt ze over in ieder geval. Waarschijnlijk omdat haar doelgroep rond de 13 is. Nou moet ik zeggen dat ik af en toe wel erg om haar kan lachen. Ze had ooit eens een vlog waarbij haar laptop was gecrashed ofzo dus ze had gewoon een filmpje gemaakt waarin ze wat praatte, en reageerde daarin echt super droog op sommige commentaar wat ze gekregen had. Toen vond ik haar wel heel grappig. Maar over het algemeen zo overdreven. (Die Tatjana vriendin van haar vind ik ook niks, met haar handkusjes de hele tijd als ze in beeld komt en haar miss Nederland sjerp.)

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:17

Ik moet zeggen dat ik beautygloss wel volg op Instagram, en ze heeft de laatste tijd (haar make-up achterwege gelaten) echt mooie foto's. Ze lijkt wat afgevallen te zijn en zoals ik al zei heeft ze of een personal stylist aangenomen, of ze is beter geworden in zichzelf kleden.

Nou moet ik zeggen dat ik geen commentaar op deze meiden heb hoor, het is echt intens moeilijk om elke dag te bloggen (en ik kan het weten) en het lijkt me ook wel moeilijk om altijd voor de camera zo materialistisch ingesteld te moeten zijn. Denk dat dat ook wel een van de redenen is waarom Teske zich nu gaat onderscheiden.

Kom nou misschien heel bitchy over, maar ik vind persoonlijk dat ik mijn eigen make-up dag in, dag uit mooier doe dan beautygloss, en kan het lichtelijk slecht hebben dat zij daar zo veel faam over krijgt :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:18

Ik vind haar make-up niet zo slecht, meer de kleurkeuze ervan. Vaak lijkt haar foundation veels te donker..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:19

Ik vind Nikkie ook echt zooo overdreven :+ En ik vind haar accent heel irritant. _O-

Bij veel Nederlandse blogs erger ik me aan de schrijfstijl (en spelfouten!). Iedereen kan eens een foutje maken. Maar als je van het hebben van een blog je hoofdberoep hebt gemaakt, verwacht ik wel dat je Nederlands kan schrijven zonder d/t fouten en dat je je posts naleest op verkeerd geformuleerde zinnen, woorden die per ongeluk dubbel geschreven staan, etc. Desnoods vijf keer als je weet dat je vaak dingen over het hoofd ziet of je laat het nalezen door iemand anders met verstand van spelling. Ik zeg niet dat er nooit een spelfout mag zijn; dat is onmogelijk. Maar sommigen mogen toch een tandje bijsteken wat mij betreft :o

Ik vind Veracamilla fijn, Beautylab en Livelifegorgeous (al lees ik van die laatste het minste, ze hebben niet altijd artikels die me interesseren). Teske vind ik dikwijls nogal saai, Beautygloss vind ik vreselijk met die vlogs (al heeft ze het dan nu opgesplitst, ze is me al een hele tijd een beetje kwijt), Miss Lipgloss vind ik op zich niet heel slecht, maar ze heeft vaak artikels over producten die ik toch nooit gebruik. En te veel plogs inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:20

Ik vind het vooral vervelend dat ze het doet voorkomen alsof ze zo'n make-up godin is terwijl ze idd vaak hele verkeerde kleuren kiest (niet alleen in foundation maar ook in oogschaduw, lipstick, bronzer e.d) en ook qua aanbrengen vind ik het allemaal maar matig. Snap dat het voor haar doelgroep echt fantastisch is, maar ik kijk dan liever naar bijvoorbeeld een Nikkietutorials. Het is misschien too much, maar ze kan het iig heel goed aanbrengen en ze kiest kleuren die ook passen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:21

Van Beautylab vind ik het jammer dat zij totaal niet op mij lijkt. Voor de rest vind ik het idd echt een hele goede schrijfster (vind de artikelen van Angel ook altijd hilarisch) :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:23

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:25

Nikkie heeft misschien veel te veel make-up op, maar damn, zij heeft er veel verstand van. En Serena heeft wel toffe artikelen, sommige boeien mij totaal niet (zoals de diy's), maar ze schrijft wel goed. Vera vind ik heel schattig, al maakt zij veel eenzijdige looks, maar bij haar zie ik de meeste artikelen die me interesseren. Mascha volg ik al een tijdje niet meer door al die irritante vlogs en haar slechte make-up skills en Cynthia heeft met vlagen een leuke blog, vind ik.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:27

Beautylab schrijft imo het beste :) Maar voor mij inderdaad ook jammer dat ik in geen enkel opzicht op haar lijk. Ik ben blond, extreem bleek en ben eerder een koel kleurentype. Helemaal het tegenovergestelde :') Daarom vind ik Veracamilla heel fijn.

Klopt DS, je kan veel zeggen van Nikkie, maar ze kent haar vak zeker :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:32

Ik heb donker haar en donkere ogen, en niet een suuuuper lichte huid.. Dus in principe kan ik veel dingen van Beautylab wel weer hebben. Vind bij haar vooral de hele felle looks met heel veel kleuren zo mooi staan, maar dat zou ik zelf echt nooooooooit op mijn ogen smeren :=

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:37

Hoi meiden, heb een vraag waar misschien iemand van jullie antwoord op weet.
Heb een zeer gevoelige huid met lichte couperose en last van flushings helemaal met alcohol. Ook blijft mijn huid licht schilverig en soms heel droog maar ook weer vet af en toe. ik gebruik als dagcreme biodermal littekencreme omdat ik hier niet allergisch op reageer en het een vrij vette creme is en als foundation heb ik die van la roche posay. Heb een tijdje hun dag creme gebruikt richie iets maar was niet vet genoeg. Heb ren tijd van Paula's choice heel fijn maar wel erg duur. Heb overigens ook meeeters op t zone.

Weet iemand een goede dagcreme liefst met uv bescherming en eventueel goede dekkende foundation. Gebruik ook saliczuur tegen schilvering gaat nooit helemaal weg.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:40

Yonker schreef:
Beautygloss vind ik de vlogs dan wel weer leuk maar agh.... Vind het wel leuk om sommige fa en toe te volgen
Maar Nikki..... http://www.nikkietutorials.com/site/wp- ... Opic02.png sorry maar dit bijv..... tonnen make up op dat het lelijk is := http://www.nikkietutorials.com/site/wp- ... 04/324.png :=
En zo overdreven Amerikaans op dr filmpjes.... tja
Ieder z'n ding zullen we maar zeggen :Y)

Ik vind dat juist leuk, van die extreme looks. Een bruine smokey eye kan ik zelf ook wel, ik vind Nikkie's looks echt leuk voor inspiratie altijd. En ze is gewoon zó goed, hoe zij kan blenden en alles er altijd perfect uit kan laten zien, vind haar wel echt de beste beautyguru van Nederland hoor. :) Die anderen vind ik allemaal niet echt supergoed in makeuppen ofzo, wel goed maar niet dat ik er echt inspiratie van krijg. Dat mis ik vooral bij de Nederlandse beautyblogs.
Ik vind Nikkie trouwens wel grappig, hou normaal niet zo van overdreven gedoe maar om haar kan ik wel lachen. :P
Teskuh heb ik trouwens nog nooit gekeken, heb altijd het idee dat het toch niet veel soeps kan zijn met zo'n naam. :')

Ik ben trouwens naar mijn vriend geweest afgelopen weekend in Italië, maar niet eens naar Sephora geweest, we waren beide ziek. :x Gelukkig volgende week weer, dus dan een herkansing. :))
Ik wil een NARS gezichtspoeder, creamy concealer, oogschaduw duo en lipstick in Dolce Vita. Denk dat ik het maar in etappes moet kopen en niet allemaal in 1 keer, wordt ook zo'n duur grapje anders. :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:44

Miiej schreef:
Heb een zeer gevoelige huid met lichte couperose en last van flushings helemaal met alcohol. Ook blijft mijn huid licht schilverig en soms heel droog maar ook weer vet af en toe. ik gebruik als dagcreme biodermal littekencreme omdat ik hier niet allergisch op reageer en het een vrij vette creme is en als foundation heb ik die van la roche posay. Heb een tijdje hun dag creme gebruikt richie iets maar was niet vet genoeg. Heb ren tijd van Paula's choice heel fijn maar wel erg duur. Heb overigens ook meeeters op t zone.

Weet iemand een goede dagcreme liefst met uv bescherming en eventueel goede dekkende foundation. Gebruik ook saliczuur tegen schilvering gaat nooit helemaal weg.

Klinkt vervelend!
Ik wordt ook snel rood (vooral met alcohol :P ) en denk dat ik ook best wel kans heb couperose te ontwikkelen. Ik gebruik een dagcrème van Kimberley Sayer met spf35. Hij lijkt duur maar er zit heel veel product in (iets van €30 voor meer dan 100ml) dus de prijs valt mee uiteindelijk. Hij is organisch en ook geschikt voor de gevoelige huid, als je hem niet vet genoeg vindt kan je er altijd nog wat onder gebruiken maar ik vind hem wel voedend genoeg.
Als ik denk dat ik rood ga worden (uitgaan bijv :P ) gebruik ik altijd Estee Lauder Double Wear foundation, die is echt heel dekkend en laat geen rood door. :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:50

Vind het bij nikkie juist heel leuk dat haar looks niet zo dagelijks zijn. Elke keer de zelfde looks van Nederlandse bloggers kwam een keer mijn neus uit. Ze draagt inderdaad een oliebol aan make up, maar ze ziet er imo geweldig uit.

Vlogs vind ik nooit leuk, net als reviews in film vorm of shoplogs in film vorm. Daar neem ik nooit de tijd voor. Looks kijk ik dan wel graag ik filmpjes.

LLG vind ik ook leuk, maar vind dat ze zo stijfjes praten. Maar ben wel altijd jaloers op hun vriendschap. Lijkt me zo leuk om zo'n goede vriendin te hebben waarmee je je passie deelt.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:52

Loose schreef:
Miiej schreef:

Klinkt vervelend!
Ik wordt ook snel rood (vooral met alcohol :P ) en denk dat ik ook best wel kans heb couperose te ontwikkelen. Ik gebruik een dagcrème van Kimberley Sayer met spf35. Hij lijkt duur maar er zit heel veel product in (iets van €30 voor meer dan 100ml) dus de prijs valt mee uiteindelijk. Hij is organisch en ook geschikt voor de gevoelige huid, als je hem niet vet genoeg vindt kan je er altijd nog wat onder gebruiken maar ik vind hem wel voedend genoeg.
Als ik denk dat ik rood ga worden (uitgaan bijv :P ) gebruik ik altijd Estee Lauder Double Wear foundation, die is echt heel dekkend en laat geen rood door. :)

Dank voor je reactie, ga het even op zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:02

Ik heb een nieuwe favoriete beautyblogger jongens.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:10

Ik wil haar kamer wel hebben :'). De stoel voor mijn make-up tafel (laag kastje) is m'n bed :').

@Miiej, lees dit anders even door; http://www.thuisarts.nl/rosacea/ik-heb-rosacea . Dat is hetzelfde als couperose. Bespreek het met je huisarts/apotheker. Zij hebben tegenwoordig steeds vaker ook verzorgende producten :).

Ik vind Nikki leuk. Heeft ze trouwens haar lippen laten opvullen? Ze lijken plots zo (lelijk) groot geworden.. Volg haar op instagram, ze heeft nu mini-tutorials. Die zijn super leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:11

Ik lag vooral onder de tafel toen ik zag dat ze een krukje nodig heeft om bij de wastafel te komen := Waarom maak je dit soort filmpjes als je nog zo jong bent?

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:15

Emmaa_ schreef:
Ik heb een nieuwe favoriete beautyblogger jongens.

[ Video ]

Hahaha hoe oud is zij?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:16

Zo ver had ik geen zin meer om te kijken :'). Ik vermoed dat het te maken heeft met de hype van iPhone's op de basisschool.. Veel meer contact met internet dan dat ik/wij hadden. Misschien dus dan gemotiveerd/geïnspireerd door iemand zoals beautygloss of Teskuh

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:35

Ik kijk het liefste op Beautylab en Misslipgloss. Deze meiden vind ik over het algemeen het meest volwassen schrijven/overkomen en hebben privé en werk behoorlijk goed gescheiden kunnen houden. Zij hebben ook de mooiste looks.
Al dat gemekker van Mascha over foefje is echt verschrikkelijk. :r En bovendien zijn haar looks echt van heel lage kwaliteit. Ik ben definitief gekapt na haar blauwe ooglook met dat palet van Thebodyshop.
Byaranka vind ik ook wel grappig en Teske is ook wel oké maar beetje saai. Voor de rest is het me teveel moeite om andere blogs bij te gaan houden.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:49

Ik kijk maar heel af en toe NL blogs en vlogs, Elise Joanne misschien nog het meest wat betreft reviews. Maar ik volg vooral een hoop Britten en 3 uit de USA :D
Nikkie vind ik geinig en ze is goed, maar het zijn vooral opvallende looks idd. Dus leuk om te kijken, maar doe er niet wat mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 00:10

Ik 'volg' alleen maar MissLipgloss, en heel af en toe kijk ik op Vera haar blog. Ik word schijtziek van dat gedoe over haar vriend := Ze heeft wel een ontzettend mooi appartement, snap niet waarom ze niet koopt.. Als je toch zoveel huur kan betalen. :o

MissLipgloss vind ik heel leuk, maar de laatste tijd schrijft ze veel reviews over budget merken en daar heb ik totaal niks mee.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 02:17

Wat schattig dat filmpje haha! ''Ik probeer al mijn mail te beantwoorden, maar soms wordt het te veel bij een filmpje'' :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 09:47

Jemig...
Wat ik me dan bij dat jonge meisje afvraag, wie filmt haar?
Lijkt me duidelijk dat ze dat niet zelf doet, dus dat moet iemand voor haar doen.

Een van haar ouders?
Die vinden het dus totaal geen probleem dat hun nog zeer jonge dochter ten eerste al zoveel make up draagt en ten tweede ook nog eens zo regelmatig op YT te zien is...
Ik zou dat niet ok vinden heel eerlijk gezegd.

Ik volg een hele hoop blogs via bloglovin', maar vaak lees ik ze niet allemaal.
Vooral VeraCamilla vind ik af en toe irritant als haar vriendje weer eens de hoofdrol speelt ipv het product :roll:
En ze klaagt echt altijd dat ze geen foundation kan vinden die licht genoeg is voor haar huidskleur, maar toen ze eindelijk helemaal happy was met een kleur, vond ik hem een of misschien zelfs wel 2 tinten te licht voor haar, ze leek wel een spook.

Filmpjes van NL bloggers vind ik vaak zwaar irritant, dus die skip ik altijd.
LLG vind ik wel leuk, maar zij hebben echt zo'n andere smaak dan ik, vind 9 vd 10x hun lipstick echt afschuwelijk... brrr...

Ik volg op YT voornamelijk meiden uit de US of UK.
Essiebutton, Fleur de Force, Glam Life Guru en Youngwildandpolished vind ik bijvoorbeeld erg fijn om naar te kijken.

En als je van nagellak houdt, is Lindsay does nails erg leuk.
Niemand die zo veel nagellak koopt als zij :')